abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2010 @ 12:55:57 #151
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89009230
Ik kan het filmpje niet zien, Silverlight plug-in loopt de hele tijd vast op mijn pc. Maar het is natuurlijk niet professioneel van Stefano om af te geven op een andere kandidaat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89009353
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dan mag jij het t-shirt doorzichtig vinden, ik vind de hele act van Lorenzo doorzichtig, met zijn constante salto's zodat mensen hem thuis geweldig vinden.
Dat is Lorenzo's opzet ook: 1) z'n eigen bedrijfje promoten: Xtremotion 2) Het gaat helaas om de populairste ipv de beste danser (anders hadden ze de wedstrijd moeten stoppen toen ze Chico ontdekten).
the pleasure - the privilege is mine
pi_89009372
ik ben het eens met Megamandy. En als er oneerlijk gespeeld wordt om Lorenzo door te krijgen (hem de kans geven zijn tricks te doen in de choreo's, terwijl de rest dat niet mag en daarnaast hem zo positief mogelijk in beeld brengen), dan mag Stefano daar best wat van zeggen.
pi_89009526
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het eens met Megamandy. En als er oneerlijk gespeeld wordt om Lorenzo door te krijgen (hem de kans geven zijn tricks te doen in de choreo's, terwijl de rest dat niet mag en daarnaast hem zo positief mogelijk in beeld brengen), dan mag Stefano daar best wat van zeggen.
Wat wordt er in dat filmpje juist gezegd? Kan het namelijk niet zien omdat het "in mijn land" niet toegestaan is ;(
  maandag 22 november 2010 @ 13:06:36 #155
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89009551
quote:

[..]

Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.
Lorenzo daarentegen had wel vaak commentaar over zijn technieken.
Dan mag jij het t-shirt doorzichtig vinden, ik vind de hele act van Lorenzo doorzichtig, met zijn constante salto's zodat mensen hem thuis geweldig vinden.
^O^
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 22 november 2010 @ 13:07:25 #156
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_89009578
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Dat is Lorenzo's opzet ook: 1) z'n eigen bedrijfje promoten: Xtremotion 2) Het gaat helaas om de populairste ipv de beste danser (anders hadden ze de wedstrijd moeten stoppen toen ze Chico ontdekten).
Nou, het programma stop zetten toen ze Chico ontdekten vind ik ook wat overdreven :) , maar hij hoort wel zeker in de finale.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_89009663
Wat ik eigenlijk het minst van al begrijp is de commentaar hier dat Lorenzo's techniek te min zou zijn, terwijl Floris voortdurend de opmerking van de jury krijgt dat hij technisch de minste is en Lorenzo bij de jury's favorieten hoort.
  maandag 22 november 2010 @ 13:20:04 #158
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89009949
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Wat wordt er in dat filmpje juist gezegd? Kan het namelijk niet zien omdat het "in mijn land" niet toegestaan is ;(
Stefano zegt:
Lorenzo kan niet dansen.
Dat hij alle choreos zie er gemaakt zijn, eens door Lorenzo zouden moeten gedanst worden.
Er wordt altijd iets VOOR hem gemaakt. Altijd een trucje.
Gister heeft hij instorting gehad, niet eens gerepeteerd. Zijn partner laten staan.
Slecht dansen en nog steeds goed commentaar krijgen.
Iemand die echt iets van dansen kent, die ziet dat.
Stem op Floris.
Dat zijn gay-zijn geen punt is, dat ie blij is dat hij heeft mee gedaan. Trots.
Hij had graag naast Chico gestaan, afgevallen van Chico of Floris, maar niet van Lorenzo, dat is belachelijk.
Hij vindt het ook heel erg voor Lise, wat die allemaal heeft doorstaan met Lorenzo.
Daar moeten ze het eens aan vragen. Dat ze heel sterk is.
pi_89010224
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Stefano zegt:
Lorenzo kan niet dansen.
Dat hij alle choreos zie er gemaakt zijn, eens door Lorenzo zouden moeten gedanst worden.
Er wordt altijd iets VOOR hem gemaakt. Altijd een trucje.
Gister heeft hij instorting gehad, niet eens gerepeteerd. Zijn partner laten staan.
Slecht dansen en nog steeds goed commentaar krijgen.
Iemand die echt iets van dansen kent, die ziet dat.
Stem op Floris.
Dat zijn gay-zijn geen punt is, dat ie blij is dat hij heeft mee gedaan. Trots.
Hij had graag naast Chico gestaan, afgevallen van Chico of Floris, maar niet van Lorenzo, dat is belachelijk.
Hij vindt het ook heel erg voor Lise, wat die allemaal heeft doorstaan met Lorenzo.
Daar moeten ze het eens aan vragen. Dat ze heel sterk is.
Dat komt niet meer goed tussen die twee >:) Op sommige punten heeft 'ie gelijk, andere vind ik dan weer onzin (dat Lorenzo helemaal niet zou kunnen dansen).
_O_ voor het uittypen overigens

[ Bericht 4% gewijzigd door El_Borracho op 22-11-2010 13:35:14 ]
pi_89010461
Gisteren op het einde vd uitzending, zag je zeer duidelijk dat Lorenzo uit de groep lag/ligt, nu snap ik waarom.
Ben benieuwd hoe dit voor de hechting vd groep werkt..........(theater shows)
pi_89010710
quote:

[..]

Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.
Lorenzo daarentegen had wel vaak commentaar over zijn technieken.
En zo is het maar net.
  maandag 22 november 2010 @ 14:02:36 #162
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89011417
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Dat komt niet meer goed tussen die twee >:) Op sommige punten heeft 'ie gelijk, andere vind ik dan weer onzin (dat Lorenzo helemaal niet zou kunnen dansen).
_O_ voor het uittypen overigens

Graag gedaan ;)
pi_89011844
Ik vind niet dat Lorenzo een slechte danser is. Ik heb hem tot vorige week heel goed gevonden en altijd genoten van de energie die hij in zijn dans stopt. Er is vorige week iets met heb gebeurd waardoor hij in elkaar is geklapt (zoiets zei hij toen zelf ook al) en dat is te zien. Hij is zijn "spark" een beetje kwijt, ziet er bleek uit en veel jonger opeens. Hij is denk ik gewoon op, en trekt het allemaal niet meer zo.

Stefano heb ik van het begin af aan al een zwak voor gehad. Ik vind hem een hele mooie sierlijke danser, en ook gewoon een geinige gozer. Maar ik vind het niet chique dat hij nu zo afgeeft op Lorenzo.

En Floris, tja die is technisch gezien misschien niet de meest veelzijdige danser, maar hij heeft zon sympathieke uitstraling dat hij daar al een heel eind mee komt en dat je hem het ook gunt om te winnen. Als hij technisch goed onderlegd raakt kan hij volgens mij een geweldige danser worden.
mooi he, alles
pi_89013518
TVP (javasript probleem)
  maandag 22 november 2010 @ 15:38:50 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89014735
Ik vond Lorenzo al niets en nu al helemaal niet.

Als je goed kijkt naar hoe de andere dansers op hem reageren, vinden zij dat ook. Hij is echt uit de groep gestoten. bv. in de refresh room deden ze met zn 5-en heel gezellig voor de camera, en Lorenzo stond achterin. Iedere keer. Camerageile Lorenzo achterin? Dacht t niet. Speelt dus meer.

Bij de bekendmaking van de eliminatie van de meisjes, gaf Lise de andere dames een uitgebreide knuffel, voordat ze ergens anders heen ging. Bij de jongens, sprong Lorenzo voor zichzelf, gaf de anderen pro forma een knuffel en wist niet hoe snel hij weg moest komen. De dames hielden elkaar goed vast, en beseften dat 1 van hun vrienden dus zou moeten vertrekken. Die hadden liever Lorenzo weg zien gaan.

Ook daarna op het podium, Lorenzo staat maar wat om de groep heen te draaien, hoort er niet echt bij.

Ik hoop echt dat meerdere mensen dat zien, en dat ze inzien wat een eikel Lorenzo eigenlijk is. (beetje Anglicisme laatste zin, maar ach.)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_89018911
Ik heb net wat filmpjes terug gekeken en zie inderdaad ook dat Lorenzo niet echt bij de groep hoort. Zijn xtreme motion shitzooi hangt me ondertussen de keel uit net als zijn popi jopi gedrag, maar slecht dansen vind ik hem zeker niet! :)
Die dans met Natascha op Mad world vind ik bijvoorbeeld erg mooi net als ik zijn dans gisteren met Lise erg leuk vond.
Helaas laat hij zoveel irritante trucjes zien dat het gewoon vervelend wordt. Aan het einde ergens liep iedereen ook naar Dennis backstage (of Ann.. weet het even niet meer :') ) en wie springt er weer van zo een bankje/blok af. Juist.
Voor mij heeft hij het qua zijn gedrag en 90% trucjes behoorlijk afgedaan.
En wat was dat trouwens dat hij niet gerepeteerd heeft?

Floris daarentegen vind ik erg leerzaam overkomen, totaal niet popi jopi en doet zijn best op álle stijlen. Iets wat Lorenzo mist.
Die Paso Doble bijvoorbeeld met Lise vond ik geweldig. Hij straalt zoveel kracht uit met zulke dansen en doet het erg strak. :)

Voor mij is Floris in ieder geval de terechte winnaar. :*

Of Lise. ;)
pi_89018943
En nu op naar volgende zondag. :9
Het zal me overigens niet verbazen als Lorenzo wint. :')

Edit:
Op Lorenzo zijn hyves :D
"Mayllionair$$$
Baby boy jij gaat dit zeker weten winnen(l) "

:')
  maandag 22 november 2010 @ 17:23:10 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89019079
Ik begrijp de anti-Lorenzo houding nou niet helemaal. Hij hoeft toch ook niet bij de groep te horen. Het is geen groepswedstrijd, maar een individuele wedstrijd. Als hij Lise dit keer werkelijk heeft laten zitten, dan is dat wel kwalijk, maar verder heeft hij zich volgens mij altijd een prima partner getoond.

Ik was wel fan van Stefano, dus ik vind het echt jammer dat hij eruit ligt. Maar ik prefereer Lorenzo boven Floris eigenlijk. Het liefst hoop ik dat Lise gewoon wint. Of anders Natascha.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89019665
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vond Lorenzo al niets en nu al helemaal niet.

Als je goed kijkt naar hoe de andere dansers op hem reageren, vinden zij dat ook. Hij is echt uit de groep gestoten. bv. in de refresh room deden ze met zn 5-en heel gezellig voor de camera, en Lorenzo stond achterin. Iedere keer. Camerageile Lorenzo achterin? Dacht t niet. Speelt dus meer.

Bij de bekendmaking van de eliminatie van de meisjes, gaf Lise de andere dames een uitgebreide knuffel, voordat ze ergens anders heen ging. Bij de jongens, sprong Lorenzo voor zichzelf, gaf de anderen pro forma een knuffel en wist niet hoe snel hij weg moest komen. De dames hielden elkaar goed vast, en beseften dat 1 van hun vrienden dus zou moeten vertrekken. Die hadden liever Lorenzo weg zien gaan.

Ook daarna op het podium, Lorenzo staat maar wat om de groep heen te draaien, hoort er niet echt bij.

Ik hoop echt dat meerdere mensen dat zien, en dat ze inzien wat een eikel Lorenzo eigenlijk is. (beetje Anglicisme laatste zin, maar ach.)
Ik zie het en ben het met je eens.

Misschien struikelt ie wel eens over een bankje met zijn xtreme-emotions en kan ie zondag opeens niet meer mee doen........
  maandag 22 november 2010 @ 18:08:09 #170
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89020847
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef danilel het volgende:

[..]

Ik zie het en ben het met je eens.

Misschien struikelt ie wel eens over een bankje met zijn xtreme-emotions en kan ie zondag opeens niet meer mee doen........
Misschien wel ja, hij had toch al eens iets aan zijn knie (heb ik gehoord). :@ :') :') :')
pi_89020932
Als hij nu geblesseerd raakt zijn jullie de lul! :P
pi_89021267
Stefano zal door zijn uitlatingen achteraf niet ver geraken in de danswereld.
pi_89030740
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
Jeutje. Normaal lees ik alleen even door dit topic heen, maar ik moet dit clipje toch even delen:
http://www.rtl.nl/xl/u/5d4f88be-f5e4-496a-99ae-988d3232a58a

Ik dacht even dat het niet serieus was, maar Stefano is dus echt woedend op Lorenzo. :o

(Oh, en go Floris! *O* :@ )

Er liep ook nog een fok!er op de achtergrond volgens mij (ik weet alleen zijn naam even niet):

maandag 22 november 2010 @ 21:42:02 #174
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89030807
Dat is CrazyDutchPunk.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 22 november 2010 @ 21:43:59 #175
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89030901
Oh dat is toch die gozer die achter al die sterren aanzit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')