Dat is Lorenzo's opzet ook: 1) z'n eigen bedrijfje promoten: Xtremotion 2) Het gaat helaas om de populairste ipv de beste danser (anders hadden ze de wedstrijd moeten stoppen toen ze Chico ontdekten).quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan mag jij het t-shirt doorzichtig vinden, ik vind de hele act van Lorenzo doorzichtig, met zijn constante salto's zodat mensen hem thuis geweldig vinden.
Wat wordt er in dat filmpje juist gezegd? Kan het namelijk niet zien omdat het "in mijn land" niet toegestaan isquote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het eens met Megamandy. En als er oneerlijk gespeeld wordt om Lorenzo door te krijgen (hem de kans geven zijn tricks te doen in de choreo's, terwijl de rest dat niet mag en daarnaast hem zo positief mogelijk in beeld brengen), dan mag Stefano daar best wat van zeggen.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.
Lorenzo daarentegen had wel vaak commentaar over zijn technieken.
Dan mag jij het t-shirt doorzichtig vinden, ik vind de hele act van Lorenzo doorzichtig, met zijn constante salto's zodat mensen hem thuis geweldig vinden.
Nou, het programma stop zetten toen ze Chico ontdekten vind ik ook wat overdrevenquote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat is Lorenzo's opzet ook: 1) z'n eigen bedrijfje promoten: Xtremotion 2) Het gaat helaas om de populairste ipv de beste danser (anders hadden ze de wedstrijd moeten stoppen toen ze Chico ontdekten).
Stefano zegt:quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Wat wordt er in dat filmpje juist gezegd? Kan het namelijk niet zien omdat het "in mijn land" niet toegestaan is
Dat komt niet meer goed tussen die tweequote:Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Stefano zegt:
Lorenzo kan niet dansen.
Dat hij alle choreos zie er gemaakt zijn, eens door Lorenzo zouden moeten gedanst worden.
Er wordt altijd iets VOOR hem gemaakt. Altijd een trucje.
Gister heeft hij instorting gehad, niet eens gerepeteerd. Zijn partner laten staan.
Slecht dansen en nog steeds goed commentaar krijgen.
Iemand die echt iets van dansen kent, die ziet dat.
Stem op Floris.
Dat zijn gay-zijn geen punt is, dat ie blij is dat hij heeft mee gedaan. Trots.
Hij had graag naast Chico gestaan, afgevallen van Chico of Floris, maar niet van Lorenzo, dat is belachelijk.
Hij vindt het ook heel erg voor Lise, wat die allemaal heeft doorstaan met Lorenzo.
Daar moeten ze het eens aan vragen. Dat ze heel sterk is.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.
Lorenzo daarentegen had wel vaak commentaar over zijn technieken.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat komt niet meer goed tussen die tweeOp sommige punten heeft 'ie gelijk, andere vind ik dan weer onzin (dat Lorenzo helemaal niet zou kunnen dansen).
voor het uittypen overigens
Ik zie het en ben het met je eens.quote:Op maandag 22 november 2010 15:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vond Lorenzo al niets en nu al helemaal niet.
Als je goed kijkt naar hoe de andere dansers op hem reageren, vinden zij dat ook. Hij is echt uit de groep gestoten. bv. in de refresh room deden ze met zn 5-en heel gezellig voor de camera, en Lorenzo stond achterin. Iedere keer. Camerageile Lorenzo achterin? Dacht t niet. Speelt dus meer.
Bij de bekendmaking van de eliminatie van de meisjes, gaf Lise de andere dames een uitgebreide knuffel, voordat ze ergens anders heen ging. Bij de jongens, sprong Lorenzo voor zichzelf, gaf de anderen pro forma een knuffel en wist niet hoe snel hij weg moest komen. De dames hielden elkaar goed vast, en beseften dat 1 van hun vrienden dus zou moeten vertrekken. Die hadden liever Lorenzo weg zien gaan.
Ook daarna op het podium, Lorenzo staat maar wat om de groep heen te draaien, hoort er niet echt bij.
Ik hoop echt dat meerdere mensen dat zien, en dat ze inzien wat een eikel Lorenzo eigenlijk is. (beetje Anglicisme laatste zin, maar ach.)
Misschien wel ja, hij had toch al eens iets aan zijn knie (heb ik gehoord).quote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik zie het en ben het met je eens.
Misschien struikelt ie wel eens over een bankje met zijn xtreme-emotions en kan ie zondag opeens niet meer mee doen........
Er liep ook nog een fok!er op de achtergrond volgens mij (ik weet alleen zijn naam even niet):quote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
Jeutje. Normaal lees ik alleen even door dit topic heen, maar ik moet dit clipje toch even delen:
http://www.rtl.nl/xl/u/5d4f88be-f5e4-496a-99ae-988d3232a58a
Ik dacht even dat het niet serieus was, maar Stefano is dus echt woedend op Lorenzo.![]()
(Oh, en go Floris!![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |