quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Harry potter begint. Oh god schiet op
Is dat van de Beatles?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer zo'n uitgekauwd muziekje erachter.
Is die n beetje leuk dan die film?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Is ie leuk?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
gewoon keihard roepen dat ze 5 minuten moeten wachten, want Lorenzo moet er uit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef megamandy het volgende:
Dit nummer zet ik altijd op als ik van mezelf rustig moet worden![]()
Yann Tiersen
Laat dat 'schijnt' maar weg hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zijn vader schijnt een t-shirt aan te hebben waarop staat: he's gay so what?
Haar linkerboezem was in de war met d'r rechter.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef Franneh het volgende:
Stefano geniet wel met 2 aaiende mannen naast hem
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef Franneh het volgende:
Stefano geniet wel met 2 aaiende mannen naast hem
Dan had ze An gezegd.quote:
heb ik ook maar niet zo'n mooie als Annquote:
quote:
Ga film kijken jijquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg floris gaat er dus uit omdat jullie allemaal op stefano hebben gestemd
omdat het kanquote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Floris moet winnen van Lorenzo. En die kan dat ook.
Arme Stefano.
Ik bedoel beter dan Lorenzo.quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Kut. Ik vind Stefano beter dan Floris.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Butterfly91 het volgende:
Jammer dat Stefano eruit is, Lorenzo
quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
Had liever stefano en Floris gezien in de finale.
echt hequote:
Dat was ook terecht geweest. Lorenzo kan alleen maar zijn salto's, waar je geen donder aan hebt bij een klassieke dans. Daar faalt hij hopeloos.quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
Wut?quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Sam-x het volgende:
Enora is terecht. Maar had liever Stefano eruit zien gaan.
Ja dat wel maja, ben wel blij dat Floris er nog in zit!quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
amen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat wel maja, ben wel blij dat Floris er nog in zit!
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga bidden
Natascha en/of Lorenzo mogen niet winnen
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga bidden
Natascha en/of Lorenzo mogen niet winnen
latersquote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef IbeBen het volgende:
Ik ga dr ook maar es van tussen. Tot laters allen
ff kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
Jeutje. Normaal lees ik alleen even door dit topic heen, maar ik moet dit clipje toch even delen:
http://www.rtl.nl/xl/u/5d4f88be-f5e4-496a-99ae-988d3232a58a
Ik dacht even dat het niet serieus was, maar Stefano is dus echt woedend op Lorenzo.![]()
(Oh, en go Floris!![]()
)
Okequote:Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een KUT EIND bij harry potter. Zo, dat moest ik even kwijt![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
Jeutje. Normaal lees ik alleen even door dit topic heen, maar ik moet dit clipje toch even delen:
Ik dacht even dat het niet serieus was, maar Stefano is dus echt woedend op Lorenzo.![]()
(Oh, en go Floris!![]()
)
ik moest wel lachenquote:
Mwah vind ik niet. Hij geeft aan dat hij het niet erg had gevonden te verliezen van Floris of Chico. Alleen van Lorenzo. Nu wil ik eigenlijk, zoals Stefano zegt, wel weten wat Lise erover te zeggen heeft.quote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
beetje jammer, slechte verliezer
Heel simpel, meer stemmen gekregen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef N-E-R-D het volgende:
ben nu idd wel benieuwd naar het hele verhaal.
Wat heeft Lorenzo eigenlijk gedaan dat Stefano so pissed is?
Stefano heeft wel gelijk. Punt.quote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
(Oh, en go Floris!![]()
)
Juistem. Ben blij dat Floris er nog in zit, maar had ook liever Lorenzo zien vertrekken.quote:Op maandag 22 november 2010 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Stefano heeft wel gelijk. Punt.
Misschien wel, maar ik ben het ook wel een met hem eens. Hij (Lorenzo) zei ook dat hij al 5x hiphop heeft gehad, terwijl de anderen toch veel meer dansvarianten hebben moeten doen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
beetje jammer, slechte verliezer
Wat raar dat iedereen zo tegen Lorenzo is. Toegegeven, ik word ook een beetje gek van al die truukjes continu, maar ik vind hem zeker geen slechte danser.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben het ook wel een met hem eens. Hij (Lorenzo) zei ook dat hij al 5x hiphop heeft gehad, terwijl de anderen toch veel meer dansvarianten hebben moeten doen.
Tuurlijk is het lucky omdat het gewoon loting is, maar op dat gebied heeft de rest het toch een stuk 'moeilijker' gehad en dus meer veelzijdigheid laten zien.
3x, en hoeveel keer heeft Eldrick bijvoorbeeld modern gehad, of Stefano een ballet variant?quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben het ook wel een met hem eens. Hij (Lorenzo) zei ook dat hij al 5x hiphop heeft gehad, terwijl de anderen toch veel meer dansvarianten hebben moeten doen.
Tuurlijk is het lucky omdat het gewoon loting is, maar op dat gebied heeft de rest het toch een stuk 'moeilijker' gehad en dus meer veelzijdigheid laten zien.
Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.quote:Op maandag 22 november 2010 11:21 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
3x, en hoeveel keer heeft Eldrick bijvoorbeeld modern gehad, of Stefano een ballet variant?
Trouwens, op die balletvarianten na bakt Stefano er niets van, dan vind ik Lorenzo veelzijdiger ondanks z'n irritante salto's. "Supergay" was nét iets te doorzichtig, stemmen willen ronselen bij de homogemeenschap. Ik ben blij dat hij er eindelijk uit ligt. Volgens de jury was hij elke keer bij de mindere dansers dus dan kan je dit geen verrassing noemen.
Maar van mij mag/moet Lise of Natascha winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |