Toen hij zijn solo deed met die nep-knieblessure stonden ze allemaal te joelen en te lachen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:23 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp de anti-Lorenzo houding nou niet helemaal. Hij hoeft toch ook niet bij de groep te horen. Het is geen groepswedstrijd, maar een individuele wedstrijd. Als hij Lise dit keer werkelijk heeft laten zitten, dan is dat wel kwalijk, maar verder heeft hij zich volgens mij altijd een prima partner getoond.
..
daar ben ik het mee eens, je hoort verder ook maar 1 kant van het verhaal, stefano's kant en meer niet, dus dat lijkt me lastig oordelen als buitenstaander.quote:Op maandag 22 november 2010 17:23 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp de anti-Lorenzo houding nou niet helemaal. Hij hoeft toch ook niet bij de groep te horen. Het is geen groepswedstrijd, maar een individuele wedstrijd. Als hij Lise dit keer werkelijk heeft laten zitten, dan is dat wel kwalijk, maar verder heeft hij zich volgens mij altijd een prima partner getoond.
Zeg maar gerust: "Geen leven heeft?"quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh dat is toch die gozer die achter al die sterren aanzit?
Dit dus. Niet echt professioneel om iemand zo af te kraken.quote:Op maandag 22 november 2010 18:20 schreef El_Borracho het volgende:
Stefano zal door zijn uitlatingen achteraf niet ver geraken in de danswereld.
Heb er niks over gehoord iigquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:40 schreef dollce het volgende:
Even wat anders,
Travis Wall van sytycd Amerika twitterde deze week dat hij volgende week in Amsterdam is.
Zou dat met de finale van zondag te maken kunnen hebben?
Ik heb de uitzending van afgelopen week niet helemaal gezien dus ik vroeg me af of ze er wat over gezegd hebben.
dan ga ik zappenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef -Peach het volgende:
Ik denk dat Virgil mee gaat dansen in de finale![]()
Ik vind Virgil helemaal niet zo goed. Had liever Gianinni nog een keer gezien uit seizoen 1!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef -Peach het volgende:
Ik denk dat Virgil mee gaat dansen in de finale![]()
Er was sowieso niet aan te ontkomen... bij Glee kwamen de 4 dansers al als promootje in beeld gedanst... en bij Modern Family ookquote:Op woensdag 24 november 2010 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren de herhaling gekeken, expres niet op de site of in topics zoals deze gekeken zodat het spannend bleef wie er door waren.. Maar toen besloot RTL 5 per reclameblok 2 x de spot uit te zenden met daarin de vier finalisten! Bah
Bij alle rtl programma's al.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er was sowieso niet aan te ontkomen... bij Glee kwamen de 4 dansers al als promootje in beeld gedanst... en bij Modern Family ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |