abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89041760
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
sommige muziekinstrumenten zijn populair en goed voor sociaal contact.
piano of fluit niet.
Doe er dan wat aan, negatief kutklagertje. :W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_89043068
Je zou "internetdatesites" als serieuze optie moeten zien. Als je het goed aanpakt dan is de kans op een afspraak zeker aanwezig.
pi_89045607
Ik heb jouw probleem ook een tijdje gehad hoor, en ik kan me goed voorstellen dat het na een tijdje klote gaat voelen en dat je daardoor gaat twijfelen aan jezelf...

Ik heb in mijn leven 1 serieuze relatie gehad, en die begon iets langer dan een jaar geleden en ging 5 maanden geleden uit...
Ik was erg laat met zoenen voor de eerste keer (18) en same story goes for sex...

Vooral omdat mijn vrienden wel omschreven kunnen worden als echte vrouwenverslinders kreeg ik ook steeds vaker dat nare gevoel niet goed in de markt te liggen bij de vrouwen.

Reden daarvoor bij mij was onzekerheid, hetgeen waarschijnlijk ook bij jou het geval is. Bij mij ging dit vooral om mijn uiterlijk. Krijg regelmatig te horen dat ik er goed uitzie, van goede vrienden die zeggen dat ik iedereen kan krijgen, tot zelfs mijn afdelingsleidster die mij destijds complimenten gaf over mijn uiterlijk ;( Maar soms hoorde ik ook maanden niets, en als ik in de spiegel kijk vind ik mijzelf soms heel knap, maar soms ook echt lelijk :P

Maargoed daar koop je allemaal weinig voor, en ik dacht tja ik zie er kennelijk niet slecht uit maar waar blijft dan de aandacht van meisjes? Oke ik ben zelf niet de spontaanste, maar bij andere jongens zie ik toch vaak dat meiden ook initiatief nemen tot contact, waarom gebeurt dit bij mij dan maar zelden?
Inmiddels heb ik gemerkt, dat wanneer ik mijn beste beentje voorzet bij een meid, dit zich vaak terugbetaald in aandacht of een krabbel op hyves de volgende dag oid.... Vind het vaak nog steeds eng en ben nog altijd bang voor afwijzing maar mensen zoals ik en jij stralen misschien een bepaalde afstandelijkheid uit die afschrikt voor vrouwen... Dat moet doorbroken worden...
pi_89047820
LOL op je 18e zoenen en seks is echt niet HEEL laat. gewoon iets later, maar mijn vriend was ook 18 toen hij de eerste keer seks had, is gewoon normaal hoor.
pi_89048047
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Totaal off-topic, maarehh, interessant geval... jullie zijn exen? familie?
is er ook een Mylifeisgrey's-issues-topic?
Nee ik was zijn halve PM therapeut ( :') ) maar toen had ik er genoeg van.
pi_89048118
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb geld overgemaakt:
-omdat ze me echt overhaalt
-(misschien wel een beetje dat ik geen waardebesef van geld heb)
-het is echt-echt heel zielig
-beetje wanhopig ben ik ook

en dat van zelfmoord is mits samenkomst van omstandigheden:
stel dat ik morgen op het treinperron sta, en iemand schelt me net uit waardoor de wereld onder me schoenen vandaan valt, en de hele-wereld-is-tegen me gevoel krijg ik. en ook nog wat ander kutsamenkomst van omstandigheden, dan kan ik weleens in een opwelling zelfmoord doen.
en ik mensen me zie uitlachen e.d.

dat soort dingen heb ik echt vaker - vooral op de middelbare school nog wel vaak last van gehad dat ik totaal flipte, en bezorgde leraren me achterna kwamen, en ik huilen etc

maar dat heeft iedereen toch een beetje? alleen ik zie het bij mij sneller gebeuren omdat ik me vaak slecht voel

edit: + kans op dat ik morgen buitenkom is aardig klein
Als je zelfmoord pleegt, waag het niet om voor een trein te springen.

En zoek hulp. Maar dat komt toch niet aan, dat weet ik onderhand wel.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:33:58 #182
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_89048122
moet je nagaan ts...straks zal je sterven als een maagd

( ts als je zelfmoord pleegt weet je zeker dat je als maagd sterft )
pi_89048162
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Sam-x het volgende:
Schrijf je in op een dating-site?
Datingsites zijn fake. Alleen maar nep profielen en je betaalt er zwaar voor. En dan nog, denk je dat de leuke vrouwen op datingsites inschrijven? Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:38:07 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89048253
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Datingsites zijn fake. Alleen maar nep profielen en je betaalt er zwaar voor. En dan nog, denk je dat de leuke vrouwen op datingsites inschrijven? Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
Nou, ik kwam laatst mijn (aantrekkelijke) buurvrouw nog tegen op Relatieplanet :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89048273
quote:

[..]

Er zijn heus wel echte datingsites. :P
Op fok zijn daar ook topics over om ervaringen te delen.
pi_89048325
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn heus wel echte datingsites. :P
Op fok zijn daar ook topics over om ervaringen te delen.
Nou, er zitten misschien een handjevol echte profielen tussen (van wijven dik/lelijk/zonder zelfvertrouwen), maar het gros is gewoon nep. Ze (eigenaar van de site) willen gewoon dat je zwaar betaalt.
pi_89048977
quote:

[..]

En wat doet jou vermoeden dat TS bulkt van het zelfvertrouwen? :') Op datingsites vind je juist inderdaad de vrouwen die waarschijnlijk ook nog geen seksueel contact hebben gehad, prima voor TS, lijkt me.
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:26:31 #188
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89049735
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:02 schreef Taurus het volgende:
En wat doet jou vermoeden dat TS bulkt van het zelfvertrouwen? :') Op datingsites vind je juist inderdaad de vrouwen die waarschijnlijk ook nog geen seksueel contact hebben gehad, prima voor TS, lijkt me.
Ik heb op RP genoeg meiden die ik al ken langs zien komen, en dat waren niet echt de geen seks voor 't huwelijk types.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89049887
Datingsites werken soms en soms niet. Het nadeel is dat de ratio mannen/vrouwen compleet scheef is. Je duikelt nog eerder een vrijgezelle vrouw op op een feestje van technische natuurkunde in Delft dan op een datingsite, dunkt me.

Bovendien zijn datingsitevrouwen vooral de degelijke, burgerlijke types (duidelijk niet mijn types dus). De leukere gekkere exemplaren doen daar meestal niet aan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 23 november 2010 @ 13:35:35 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89050050
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:
Bovendien zijn datingsitevrouwen vooral de degelijke, burgerlijke types (duidelijk niet mijn types dus). De leukere gekkere exemplaren doen daar meestal niet aan.
Mwoa, wat ik langs zie komen (heb nog steeds een leeg RP profiel omdat ik vaak bekenden spot, erg leuk) is redelijk divers hoor. Maar de meiden waarvan je denkt "joh jij krijgt genoeg aandacht in de kroeg" doen het ook alleen maar voor de lol en haken af als ze 500 "psst meisje nueken?" berichtjes gehad hebben in 2 uur tijd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89065257
Ik heb totaal geen ervaring met zo'n datingsite, maar ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Meest wazige profielen met een idiote lijst waar een persoon aan moet voldoen. Niks voor mij.

Over dit topic, het valt me op dat mannen over dit onderwerp meer problemen hebben dan vrouwen. Alsof zij meer waarde hechten aan het ontmaagd worden. Tenminste, zo zie ik het. als het niet zo is, hoor ik het graag. :D
signatuurloos
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:02:24 #192
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89065385
quote:

[..]

Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
niet waar, e-matching staan genoeg aantrekkelijke vrouwen op.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89065394
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met zo'n datingsite, maar ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Meest wazige profielen met een idiote lijst waar een persoon aan moet voldoen. Niks voor mij.

Over dit topic, het valt me op dat mannen over dit onderwerp meer problemen hebben dan vrouwen. Alsof zij meer waarde hechten aan het ontmaagd worden. Tenminste, zo zie ik het. als het niet zo is, hoor ik het graag. :D
Voor mannen is het nou eenmaal veel moeilijker om seks te krijgen.

En voor vrouwen weer moeilijker om goeie seks te krijgen... ;)

pi_89071210
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
Zelfde probeem als jij :P behalve dan dat ik bijna 27 ben ;). Dat men na 24 of 30 nog maagd is komt volgens mij grotendeels uit geloofsovertuiging van geen sex voor het huwelijk. ''
Tegen mij zei men ook wel eens dat het wel goed komt. Mja ik geloof er vrij weinig van.
Het is een vervelende situatie. Maar in onze situatie is de kans klein ooit iemand tegen te komen daarom is het het beste te accepteren om alleen te blijven en alleen met extreem veel geluk iemand tegen te komen die ook nog eens je onhandigheid accepteerd en de nodige tijd erin wilt steken.
Als je het echt wilt proberen dat is de beste optie: krachttraining om je beter en zelfverzekerder te voelen. Betere houding aannemen, aan je uitstraling werken, mooie kleding dragen.
Negatieve gedachtes uitschakelen, lef tonen, initiatief nemen, actief opstellen, over je verlegenheid heen stappen.
Je moet zelfverzekerd en relaxt proberen over te komen.
Ga uit en probeer een praatje te maken met een meisje zonder bang te zijn om afgewezen te worden. Als dit wel gebeurd dan ga je net zolang door totdat je wel iemand gevonden hebt.
het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar op jouw leeftijd zal ik dit nog proberen in elk geval tot je 30ste. Je mag geen moment aan jezelf twijfelen anders gaat het verkeerd. Vrouwen ruiken onzekerheid en zijn meedogenloos.Niet dat ze je haten ofzo maar ze zullen je nooit meer zien als een potentiële partner. Dit beeld kan niet meer veranderen.

Zie jij er toevallig ook veel jonger uit? Ik word nog regelmatig 18 - 20 geschat
Voorbeeld: op mn 24ste dacht mn rijinstructeur dat ik 18 was. Ik moet me regelmatig legitimeren als ik een kraslot ofzo wil kopen, Collegas op mn werk schatten me 18.
. Dit kan een probleem zijn. Vrouwen vallen toch op wat oudere mannen en misschien zien ze je dan niet als een potentiële partner. Vooral de vrouwen op mijn werk zien mij echt nog als een "jochie "zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 23-11-2010 22:02:16 ]
pi_89071551
Interessant topic :o Even volgen hehe
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_89072826
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Captain_Maximum het volgende:

Niet zozeer maagd blijven is het probleem... Maar altijd alleen blijven je hele leven en uiteindelijk eenzaam en alleen sterven. Altijd het gevoel hebben dat er iets mis is met je. Ik vind het behoorlijk wreed dat geen enkele vrouw bestaat die je ziet zitten als je jong bent. Dat je genegeerd wordt door ze alsof je niet bestaat.
Ik ben mede hierdoor mijn levenslust verloren en daardoor ook impotent geworden.
ik leef vooral omdat het moet en ben nauwelijks in staat nog positief te denken.
Ben wel erg blij met de hulp hier van sommige mensen zoals Strawberry.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 23-11-2010 22:23:58 ]
pi_89073170
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je zelfmoord pleegt, waag het niet om voor een trein te springen.

En zoek hulp. Maar dat komt toch niet aan, dat weet ik onderhand wel.
Lijkt me ook niet verstandig, je richt dan onherstelbare financiële schade en emotionele schade aan.
Eigenlijk zou er gewoon een zelfmoord pil moeten bestaan om dit soort praktijken te voorkomen.
pi_89073372
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet zozeer maagd blijven is het probleem... Maar altijd alleen blijven je hele leven en uiteindelijk eenzaam en alleen sterven. Altijd het gevoel hebben dat er iets mis is met je. Ik vind het behoorlijk wreed dat geen enkele vrouw bestaat die je ziet zitten als je jong bent. Dat je genegeerd wordt door ze alsof je niet bestaat.
Ik ben mede hierdoor mijn levenslust verloren en daardoor ook impotent geworden.
ik leef vooral omdat het moet en ben nauwelijks in staat nog positief te denken.
Ben wel erg blij met de hulp hier van sommige mensen zoals Strawberry.
Je hoeft niet alleen te sterven als je nog familie en vrienden hebt. :)
Heb jij al eens een datingsite overwogen eigenlijk?
En dankje. :@
pi_89073469
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet verstandig, je richt dan onherstelbare financiële schade en emotionele schade aan.
Eigenlijk zou er gewoon een zelfmoord pil moeten bestaan om dit soort praktijken te voorkomen.
Zo'n zelfmoordpil heeft ook wel weer nadelen. En die zouden ze enkel in euthanasie gevallen verstrekken, net zoals nu met van die drankjes. :P Of zijn daar inmiddels al pillen voor? Weet ik niet.
pi_89075091
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft niet alleen te sterven als je nog familie en vrienden hebt. :)
Heb jij al eens een datingsite overwogen eigenlijk?
En dankje. :@
Datingsite is niks voor mij. Ik bezoek soms wel eens wat chatboxen. En probeer ik hun msn te krijgen en vaak lukt dat ook.
Grappig en zelfverzekerd zijn is de sleutel tot succes. En vooral niet opdringerig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')