Doe er dan wat aan, negatief kutklagertje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
sommige muziekinstrumenten zijn populair en goed voor sociaal contact.
piano of fluit niet.
Nee ik was zijn halve PM therapeut (quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Totaal off-topic, maarehh, interessant geval... jullie zijn exen? familie?
is er ook een Mylifeisgrey's-issues-topic?
Als je zelfmoord pleegt, waag het niet om voor een trein te springen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geld overgemaakt:
-omdat ze me echt overhaalt
-(misschien wel een beetje dat ik geen waardebesef van geld heb)
-het is echt-echt heel zielig
-beetje wanhopig ben ik ook
en dat van zelfmoord is mits samenkomst van omstandigheden:
stel dat ik morgen op het treinperron sta, en iemand schelt me net uit waardoor de wereld onder me schoenen vandaan valt, en de hele-wereld-is-tegen me gevoel krijg ik. en ook nog wat ander kutsamenkomst van omstandigheden, dan kan ik weleens in een opwelling zelfmoord doen.
en ik mensen me zie uitlachen e.d.
dat soort dingen heb ik echt vaker - vooral op de middelbare school nog wel vaak last van gehad dat ik totaal flipte, en bezorgde leraren me achterna kwamen, en ik huilen etc
maar dat heeft iedereen toch een beetje? alleen ik zie het bij mij sneller gebeuren omdat ik me vaak slecht voel
edit: + kans op dat ik morgen buitenkom is aardig klein
Datingsites zijn fake. Alleen maar nep profielen en je betaalt er zwaar voor. En dan nog, denk je dat de leuke vrouwen op datingsites inschrijven? Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.quote:
Nou, ik kwam laatst mijn (aantrekkelijke) buurvrouw nog tegen op Relatieplanetquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Datingsites zijn fake. Alleen maar nep profielen en je betaalt er zwaar voor. En dan nog, denk je dat de leuke vrouwen op datingsites inschrijven? Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
Er zijn heus wel echte datingsites.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Datingsites zijn fake. Alleen maar nep profielen en je betaalt er zwaar voor. En dan nog, denk je dat de leuke vrouwen op datingsites inschrijven? Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
Nou, er zitten misschien een handjevol echte profielen tussen (van wijven dik/lelijk/zonder zelfvertrouwen), maar het gros is gewoon nep. Ze (eigenaar van de site) willen gewoon dat je zwaar betaalt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn heus wel echte datingsites.
Op fok zijn daar ook topics over om ervaringen te delen.
En wat doet jou vermoeden dat TS bulkt van het zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb op RP genoeg meiden die ik al ken langs zien komen, en dat waren niet echt de geen seks voor 't huwelijk types.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:02 schreef Taurus het volgende:
En wat doet jou vermoeden dat TS bulkt van het zelfvertrouwen?Op datingsites vind je juist inderdaad de vrouwen die waarschijnlijk ook nog geen seksueel contact hebben gehad, prima voor TS, lijkt me.
Mwoa, wat ik langs zie komen (heb nog steeds een leeg RP profiel omdat ik vaak bekenden spot, erg leuk) is redelijk divers hoor. Maar de meiden waarvan je denkt "joh jij krijgt genoeg aandacht in de kroeg" doen het ook alleen maar voor de lol en haken af als ze 500 "psst meisje nueken?" berichtjes gehad hebben in 2 uur tijd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:
Bovendien zijn datingsitevrouwen vooral de degelijke, burgerlijke types (duidelijk niet mijn types dus). De leukere gekkere exemplaren doen daar meestal niet aan.
niet waar, e-matching staan genoeg aantrekkelijke vrouwen op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
Voor mannen is het nou eenmaal veel moeilijker om seks te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met zo'n datingsite, maar ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Meest wazige profielen met een idiote lijst waar een persoon aan moet voldoen. Niks voor mij.
Over dit topic, het valt me op dat mannen over dit onderwerp meer problemen hebben dan vrouwen. Alsof zij meer waarde hechten aan het ontmaagd worden. Tenminste, zo zie ik het. als het niet zo is, hoor ik het graag.
Zelfde probeem als jijquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.
In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:
• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.
Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.
Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.
In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.
De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.
Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
Niet zozeer maagd blijven is het probleem... Maar altijd alleen blijven je hele leven en uiteindelijk eenzaam en alleen sterven. Altijd het gevoel hebben dat er iets mis is met je. Ik vind het behoorlijk wreed dat geen enkele vrouw bestaat die je ziet zitten als je jong bent. Dat je genegeerd wordt door ze alsof je niet bestaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met zo'n datingsite, maar ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Meest wazige profielen met een idiote lijst waar een persoon aan moet voldoen. Niks voor mij.
Over dit topic, het valt me op dat mannen over dit onderwerp meer problemen hebben dan vrouwen. Alsof zij meer waarde hechten aan het ontmaagd worden. Tenminste, zo zie ik het. als het niet zo is, hoor ik het graag.
Lijkt me ook niet verstandig, je richt dan onherstelbare financiële schade en emotionele schade aan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je zelfmoord pleegt, waag het niet om voor een trein te springen.
En zoek hulp. Maar dat komt toch niet aan, dat weet ik onderhand wel.
Je hoeft niet alleen te sterven als je nog familie en vrienden hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet zozeer maagd blijven is het probleem... Maar altijd alleen blijven je hele leven en uiteindelijk eenzaam en alleen sterven. Altijd het gevoel hebben dat er iets mis is met je. Ik vind het behoorlijk wreed dat geen enkele vrouw bestaat die je ziet zitten als je jong bent. Dat je genegeerd wordt door ze alsof je niet bestaat.
Ik ben mede hierdoor mijn levenslust verloren en daardoor ook impotent geworden.
ik leef vooral omdat het moet en ben nauwelijks in staat nog positief te denken.
Ben wel erg blij met de hulp hier van sommige mensen zoals Strawberry.
Zo'n zelfmoordpil heeft ook wel weer nadelen. En die zouden ze enkel in euthanasie gevallen verstrekken, net zoals nu met van die drankjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig, je richt dan onherstelbare financiële schade en emotionele schade aan.
Eigenlijk zou er gewoon een zelfmoord pil moeten bestaan om dit soort praktijken te voorkomen.
Datingsite is niks voor mij. Ik bezoek soms wel eens wat chatboxen. En probeer ik hun msn te krijgen en vaak lukt dat ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te sterven als je nog familie en vrienden hebt.
Heb jij al eens een datingsite overwogen eigenlijk?
En dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |