abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88998353
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef Jolene22 het volgende:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn andere vraag, heb je het weleens aan je vrienden voorgelegd? Denk echt dat je daar wel wat wijzer van kan worden.
Nee dus, heb ook nooit verteld dat ik maagd ben. Altijd wanneer ze vroegen naar mijn vriendinnen of scharrels, heb ik er een beetje omheen gedraaid of maar wat verzonnen bij minder goede vrienden om van die vraag af te zijn. Ik denk dat een paar mensen zijn die het wel weten. Verder is het contact met vrienden de laatste jaren een heel stuk minder geworden, eigenlijk zoveel minder dat je niet echt meer van goede vrienden kunt spreken. Daarnaast ben ik gewoon niet echt in situaties met vrouwen geweest, dus ik weet niet of (voormalig) vrienden daar over kunnen oordelen. Het is ook wel moeilijk om zoiets te vragen, ik denk dat ik toch wel een soort van emotioneel kan worden. Een beetje vreemd en ik moet me dan van m'n zwakste kant laten zien. :{
pi_88998843
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef OngeschiktX het volgende:
Mja ik vind het moeilijk te accepteren, zeker als je weer mensen om je heen ziet die een relatie hebben. Ik woon in een groot studentenhuis en toch vind ik het moeilijk om te zien dat mensen gewoon al samen tv aan het kijken zijn bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar veel mensen van mijn leeftijd hebben toch al meerdere relaties achter de rug en het begint wel allemaal serieus te worden.
25 jaar, en ja ik zie ook dat veel mensen om mij heen 1 of meerdere relatie's hebben gehad.
maar het kan mij niet schelen wat andere doen..
tuurlijk heb ik af en toe ook wel het "verlangen" (niet helemaal zeker of ik het zo zou moeten noemen) om iig met iemand samen te zijn, maar over het algemeen zijn dat (relatief) erg weinig en vooral korte momenten.
pi_88999084
Ok, kan natuurlijk verschillen. Ik heb ook niet altijd heel erg zo'n verlangen gehad, maar de laatste twee jaar is dat toch wel meer geworden. Ook doordat contacten met vrienden wat minder zijn geworden en ik nu vaker thuis ben.
  maandag 22 november 2010 @ 00:08:37 #44
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_88999680
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
Dit is niet eens zo hele gekke reactie.
Het klinkt een beetje als het roze olifantje.
Je denkt er de hele tijd aan, en daardoor ga je dingen forceren. Je hoort aan alle kanten van mensen die op zoek gaan naar een vrouw en er geen vinden. Totdat ze het opgeven/loslaten en plots vinden ze de vrouw van hun dromen.

Echt, je kan jezelf niet helpen met piekeren en problemen blijven zien bij dingen waar je geen directe invloed op heb.

Komop, borst vooruit, hoofd omhoog, en leef je leven zoals het is, en je zult zien dat het allemaal goed komt! ^O^
  maandag 22 november 2010 @ 00:26:10 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000217
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 22-11-2010 14:04:47 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 00:28:32 #46
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000274
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 22-11-2010 14:04:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 00:41:07 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89000580
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89001273
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Sam-x het volgende:
Schrijf je in op een dating-site?
Hier dus niet naar luisteren TS.
pi_89001349
Als je er zo erg mee zit waarom benader je dan niet mensen die wel veel succes met vrouwen hebben? Zeg gewoon eerlijk in welke situatie je zit en dat je er iets aan wilt doen.

Mannen helpen elkaar wel als het op dit soort dingen aankomt. Samen uitgaan, van diegene leren etc.
Mooooooooo
pi_89001960
Tip als je geen goede danser bent.. Zorg dat je aan de bar staat. Daar komen de vrouwen vanzelf naartoe.. En dan kun je daar een praatje beginnen aan te knopen. Gewoon casual. "Jij kan goed dansen.. " Of " Krijg je dorst van he.. van dansen" Of gewoon koetjes en kalfjes.

Ook is bijv. een forum als dit een leuk medium. Gewoon lekker mee-ouwehoeren en evt naar meetings gaan. Biertje erbij en lekker ouwehoeren. Wie weet wat eruit voort kan komen.. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89002081
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
  maandag 22 november 2010 @ 03:09:42 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89002091
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
pi_89002751
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:41 schreef Maanvis het volgende:
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
QFT

Het is hard, maar waar. Doe er wat mee!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 22 november 2010 @ 08:22:17 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89002853
Sowieso moet je je niet te druk maken TS. Ik heb hier nog even over zitten nadenken, en ik ben net zoals jij 24 maar als je leven ook maar enigzins op dat van mij lijkt, dan beschik jij over al meer dan genoeg ervaring op dit gebied. Het probleem wat er bij jou fout gaat is zelfvertrouwen, op het moment dat je je er niet druk over maakt komt het goed.
Bekijk het maar zo, een piloot die de eerste keer in het vliegtuig stapt heeft ook alleen maar ervaring door simulaties en instructie filmpjes :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_89002859
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.

@ TS: klinkt akelig bekend.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 22 november 2010 @ 08:26:01 #56
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_89002884
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Dit is mijn signature.
pi_89002896
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Nou over een paar maanden weer. Sterkte. :P
  maandag 22 november 2010 @ 08:29:46 #58
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_89002917
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou over een paar maanden weer. Sterkte. :P
Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now. :P
Dit is mijn signature.
pi_89002935
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef QuincydeKoster het volgende:

[..]

Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now. :P
Dat zelfvertrouwen wordt met de tijd vanzelf weer minder. :{
  maandag 22 november 2010 @ 09:06:46 #60
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_89003331
Een boek als "Rules Of The Game" lijkt me iets voor jou. Het is een heel praktisch boek dat je stap voor stap over de door jou genoemde problemen helpt, en je zal helpen bij het krijgen van dates. Daar kan dan je gewenste relatie uit voortkomen.

De wortels van het boek liggen echter wel in de PUA-scene, en dat levert negatieve waarderingen op. Echter kan lezen geen kwaad, hoe je met die informatie omgaat maakt of je een foute player bent, of iemand die wat praktisch advies kan gebruiken.

Mogelijk kan je ook niet goed inschatten wanneer iemand interesse in je heeft. Dat kunnen zien is ook te leren. Mocht dat je interesseren dan kun je me een PM sturen.

Je komt er nog wel! :) Pas inderdaad op voor een self-fulfilling prophecy, regel 1 is toch echt wel zelfvertrouwen, je op je gemak voelen in bijna alle omstandigheden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')