Nee dus, heb ook nooit verteld dat ik maagd ben. Altijd wanneer ze vroegen naar mijn vriendinnen of scharrels, heb ik er een beetje omheen gedraaid of maar wat verzonnen bij minder goede vrienden om van die vraag af te zijn. Ik denk dat een paar mensen zijn die het wel weten. Verder is het contact met vrienden de laatste jaren een heel stuk minder geworden, eigenlijk zoveel minder dat je niet echt meer van goede vrienden kunt spreken. Daarnaast ben ik gewoon niet echt in situaties met vrouwen geweest, dus ik weet niet of (voormalig) vrienden daar over kunnen oordelen. Het is ook wel moeilijk om zoiets te vragen, ik denk dat ik toch wel een soort van emotioneel kan worden. Een beetje vreemd en ik moet me dan van m'n zwakste kant laten zien.quote:Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef Jolene22 het volgende:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn andere vraag, heb je het weleens aan je vrienden voorgelegd? Denk echt dat je daar wel wat wijzer van kan worden.
25 jaar, en ja ik zie ook dat veel mensen om mij heen 1 of meerdere relatie's hebben gehad.quote:Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef OngeschiktX het volgende:
Mja ik vind het moeilijk te accepteren, zeker als je weer mensen om je heen ziet die een relatie hebben. Ik woon in een groot studentenhuis en toch vind ik het moeilijk om te zien dat mensen gewoon al samen tv aan het kijken zijn bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar veel mensen van mijn leeftijd hebben toch al meerdere relaties achter de rug en het begint wel allemaal serieus te worden.
Dit is niet eens zo hele gekke reactie.quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overledenquote:Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
QFTquote:Op maandag 22 november 2010 00:41 schreef Maanvis het volgende:
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.quote:Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
Nou over een paar maanden weer. Sterkte.quote:Op maandag 22 november 2010 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now.quote:Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou over een paar maanden weer. Sterkte.
Dat zelfvertrouwen wordt met de tijd vanzelf weer minder.quote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |