Slaap lekker huppelquote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en toen werd er 3 topics over doorgepraat en was ik niet eens bij![]()
Ik ga slapen
Of opzijn Frans. Zjannieequote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Gevaar bij Janis is trouwens wel dat domme mensen het dom gaan uitspreken: Jaaaanis?Heel Hollands dus.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De naam komt me wel bekend voor maar ik zou niet geweten hebben waarvan precies. Maar dan ben ik sowieso niet goed met namen van artiesten onthouden en welk nummer bij ze hoort. Weet alleen van herrie wat af en ook daar valt m'n titel kennis zeer in het niks bij veel stijlen...
Zie bolletje ik kan ook niet over drugs praten.Alleen als ik eenmaal ergens over begin tjah dat weten jullie inmiddels wel
Mag ik hopen dat ze grote borsten heeftquote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom Melanie als je het ook kunt doen als Melloney!
quote:
Neuj, dat lijkt maar zo. Ik ben half 20 en ik kende ze rond mijn 16e ook nog niet hoor. Dat kwam later pas. Het is nu ouwe meuk en dat is het over 10 jaar nog meer.quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als led zappelin, pink floyd, the doors, enz enz enz
Dat is allemaal abracadabra voor de jeugd van tegenwoordig
Nou moet ik zeggen dat ik de persoon vast wel gezien heb maar beetje ben vergeten. Maar ik vond het een op zijn minst opmerkelijk te noemen naamquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik hopen dat ze grote borsten heeft
Djennisquote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Gevaar bij Janis is trouwens wel dat domme mensen het dom gaan uitspreken: Jaaaanis?Heel Hollands dus.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik hopen dat ze grote borsten heeft
Maar je gaat naar LHR!quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
De secretaresse heeft ons op een nogal vroege vlucht naar Londen geboekt
Aaah,,je bent dus nog een poepjequote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben 25.en het is stukje geschiedenis ofzo, van de muziek dan en hippietijd. Zodoende.
Sterktequote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Nederlandersquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Djennis
Ik las een tijd terug een topic had iemkand wat gespot in de youtube comments. Wilde iemand zeggen dattie kippenvel kreeg van het desbetreffende nummer. Typt ie: chickenskin!!!!!!
In VBL waar toch de kenners samen komen, kende iemand Faas Wilkes niet toen ie stierfquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaah,,je bent dus nog een poepje![]()
Komt omdat je ernaar luistert.Johan Cruijff ken je denk ik wel. Zeg ik Pier Tol, gaat er waarschijnljk geen belletje rinkelen.
Des te meer tijd je in Londen hebtquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd in het buitenland te herkennen omdat ze zich als enige asociaal gedragen. Bijvoorbeeld bij allemaal graven van Duitse mensen smakkend een appel gaan eten en dergelijke.quote:
Goodluckquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen kennerquote:Op zondag 21 november 2010 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In VBL waar toch de kenners samen komen, kende iemand Faas Wilkes niet toen ie stierf
Engelsen en Russen zijn ergerquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd in het buitenland te herkennen omdat ze zich als enige asociaal gedragen. Bijvoorbeeld bij allemaal graven van Duitse mensen smakkend een appel gaan eten en dergelijke.
Yup.quote:
Aangezien we zo vroeg daar zijn, vind ik dat we daar wel behoorlijk op z'n Engels moeten ontbijtenquote:
Nu weten ze het nog nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor de mensen die niet weten hoe ik er uit zie heb net weer eens n foto in mn fobo gezet
jaaa dat schiet niet op natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor de mensen die niet weten hoe ik er uit zie heb net weer eens n foto in mn fobo gezet
Komt er een Nederlandse policicus in de VS op bezoek, wordt er door een Amerikaanse policus gevraagd wat de hobby's van de Nederlander zijn.quote:
foutjequote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Led zappelin wel, maar Led Zeppelin niet.![]()
Maar deze 'namen' ken ik dan weer net wel.
Nope. Gisteren wel 22 Bullets (L'immortel) Met Jean Reno gezien. Erg mooie filmquote:
Kijken wat ik op de meet kan verwachten.quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
En niet zo'n beetje ook zegquote:
Gewoon de naam Kim...wtf heb ik te maken met anderen mutsjes die zo hetenquote:
Het leuke is wel dat de halve wereld voor een bepaalde reden blij is met je als je verteld dat je Nederlands bent. Bij Russen gaat dat geloof ik niet op.quote:
Wat kijk je boos!quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Trustenquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
pfft wat een weekend ....![]()
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Vorig jaar was in het nieuws dat een resortketen in Turkije geen Russen meer accepteerde. Dan moet je je wel heel erg gedragen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is wel dat de halve wereld voor een bepaalde reden blij is met je als je verteld dat je Nederlands bent. Bij Russen gaat dat geloof ik niet op.
Nog steeds dus niet. Draait ie nog wel eigenlijk? Wilde hem namelijk best graag in de bios zien.quote:
Truste niet-meer-maagdquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Fransen vragen je altijd meteen of je drugs hebt. Das ook de enige keer dat ze wel Engels 'kunnen' pratenquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is wel dat de halve wereld voor een bepaalde reden blij is met je als je verteld dat je Nederlands bent. Bij Russen gaat dat geloof ik niet op.
In Egypte is het ook altijd lachen geblazen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vorig jaar was in het nieuws dat een resortketen in Turkije geen Russen meer accepteerde. Dan moet je je wel heel erg gedragen.
Truestenquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Moet je ook een foto plaatsen waar je (glim)lachtquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grrrr en daarom had ik dus geen foto's meermen zegt altijd dat ik boos kijk op foto\s
Welke vette soundsystems hebben de Fransen gebracht precies?quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fransen vragen je altijd meteen of je drugs hebt. Das ook de enige keer dat ze wel Engels 'kunnen' praten
Maar ze hebben wel brute soundsystems en de frenchcore en de frenchtek aan ons gebrachtDat dan weer wel
Truste!quote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Ik heb een foto van ons tweetjes waar je op lachtquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grrrr en daarom had ik dus geen foto's meermen zegt altijd dat ik boos kijk op foto\s
Maak eens een foto als je wat mdma op hebt, kijken of je dan nog boos kan kijken met zo'n grijns die je niet van je kop af krijgtquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
over een uurtje draait ie in mijn eigen bescheiden bioscoopje. met echt stereosound enzo.quote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nog steeds dus niet. Draait ie nog wel eigenlijk? Wilde hem namelijk best graag in de bios zien.
Ik heb volgens mij nog wel een foto van je op mijn pc staan, of anders online, geschoten tijdens een VBL-meet. Maar die post ik niet zonder je toestemming. Daar sta je volgens mij niet boos op.quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vond m wel tofquote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef dawg het volgende:
geef even meer meningen mensen, over inception.
thanks yip.
Goeie film, het weet je aandacht goed vast te houden.quote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef dawg het volgende:
thanks yip.
Heerlijke film, beetje tragisch verhaal.quote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef dawg het volgende:
thanks yip.
Dat dus.quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond m wel tofMilde mind fuck, leuk idee, geen slechte uitvoering.
Aan het eind van de film was ik dolenthousiast, nu iets minder (effect wears off)
En ook dit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke film, beetje tragisch verhaal.
Zo'n film duurt toch heel lang of niet?quote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef dawg het volgende:
oki bedankt. dat was toch niet zo moeilijk?
mij lijkt ie wel cool iig.
dan zie ik er heul dom uitquote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je ook een foto plaatsen waar je (glim)lacht
en?quote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n film duurt toch heel lang of niet?
Ik wil m eigenlijk nog wel een keer zien. Kijken of ik er nu meer van snapquote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef dawg het volgende:
oki bedankt. dat was toch niet zo moeilijk?
mij lijkt ie wel cool iig.
Jij zou een supermoohoooie lul zijn als je ook nog een walkin' fridge zou hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
over een uurtje draait ie in mijn eigen bescheiden bioscoopje. met echt stereosound enzo.
rot jij nou eens op met je drugsposts, ik mot die troep nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maak eens een foto als je wat mdma op hebt, kijken of je dan nog boos kan kijken met zo'n grijns die je niet van je kop af krijgt!
wtf?quote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij zou een supermoohoooie lul zijn als je ook nog een walkin' fridge zou hebben.
dan kijk je hem nog een keer.quote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil m eigenlijk nog wel een keer zien. Kijken of ik er nu meer van snap
ligt eraan, als de film goed is wel.quote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ik nooit mijn aandacht zo lang vasthouden.
Niet op dit tijdstipquote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ik nooit mijn aandacht zo lang vasthouden.
Kijkend naar de incidentjes die ik op evenementen heb meegemaakt, gaat niet iedereen auto. grijnzen op MDMAquote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maak eens een foto als je wat mdma op hebt, kijken of je dan nog boos kan kijken met zo'n grijns die je niet van je kop af krijgt!
Fucking veelquote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke vette soundsystems hebben de Fransen gebracht precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |