In VBL waar toch de kenners samen komen, kende iemand Faas Wilkes niet toen ie stierfquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaah,,je bent dus nog een poepje![]()
Komt omdat je ernaar luistert.Johan Cruijff ken je denk ik wel. Zeg ik Pier Tol, gaat er waarschijnljk geen belletje rinkelen.
Des te meer tijd je in Londen hebtquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
De secretaresse heeft ons op een nogal vroege vlucht naar Londen geboekt
Altijd in het buitenland te herkennen omdat ze zich als enige asociaal gedragen. Bijvoorbeeld bij allemaal graven van Duitse mensen smakkend een appel gaan eten en dergelijke.quote:
Goodluckquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
De secretaresse heeft ons op een nogal vroege vlucht naar Londen geboekt
Dan ben je ook geen kennerquote:Op zondag 21 november 2010 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In VBL waar toch de kenners samen komen, kende iemand Faas Wilkes niet toen ie stierf
Engelsen en Russen zijn ergerquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd in het buitenland te herkennen omdat ze zich als enige asociaal gedragen. Bijvoorbeeld bij allemaal graven van Duitse mensen smakkend een appel gaan eten en dergelijke.
Yup.quote:
Aangezien we zo vroeg daar zijn, vind ik dat we daar wel behoorlijk op z'n Engels moeten ontbijtenquote:
Nu weten ze het nog nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor de mensen die niet weten hoe ik er uit zie heb net weer eens n foto in mn fobo gezet
jaaa dat schiet niet op natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor de mensen die niet weten hoe ik er uit zie heb net weer eens n foto in mn fobo gezet
Komt er een Nederlandse policicus in de VS op bezoek, wordt er door een Amerikaanse policus gevraagd wat de hobby's van de Nederlander zijn.quote:
foutjequote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Led zappelin wel, maar Led Zeppelin niet.![]()
Maar deze 'namen' ken ik dan weer net wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |