Positieve effecten vooral voor haar danquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het kan opeens komen he![]()
positieve effecten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan hoe oud je bent?quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik me schamen als ik de zangeres Janis niet ken?
Heeft sowieso geen nut.. die pizza is allang op voor ik bij je benquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, shut up!
Ik krijg nu echt honger
[..]
Schiet eens op dan!
Vanwaar Rick?quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
rick. als ik ooit een jongen zou krijgen that is.
Hoi Poesquote:
omdat ik mijn zoon nooit dezelfde naam zou geven als mijzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lievquote:
En bier.quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Maar Q, met die redenatie mogen we het hier dus nergens anders over hebben dan het single bestaan...
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Poes![]()
Was dat die poes die zo ziek was?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel forum voor: UVT.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik mijn zoon nooit dezelfde naam zou geven als mijzelf.Ik ook niet. Vernoemen is niet mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nee ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog mensen druk geweest met huppelen afgelopen weekend?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
Positieve effecten vooral voor haar danhet is andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik mijn zoon nooit dezelfde naam zou geven als mijzelf.Je zoon naar jezelf vernoemen is ook niks. Rick is leuk, vrolijk en kan voor alle leeftijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen heel even op donderdagavond.... de rest niks meer gehuppeldquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodat 'ie makkelijk kan rollen?quote:
Heel even telt nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen heel even op donderdagavond.... de rest niks meer gehuppeld
quote:
Same here.quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting bed. Morgen weer op tijd op en wel zo fijn als ik een beetje wakker ben, wel zo gezond ook.
Iedereen nog een fijne avond
Nee, verdommequote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting bed. Morgen weer op tijd op en wel zo fijn als ik een beetje wakker ben, wel zo gezond ook.
Iedereen nog een fijne avond
Zeg je dat nou om te trollen?quote:
Rick komt er zo uit geroldquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scherp! Leuk voor de bevalling.
quote:
Wie heeft 'huppelen' nou weer bedacht?quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Puck zou ik mijn kind niet aandoen. No offensequote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
Dochter zou Puck of Mila heten en zoon Jim of Jack
Puckquote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
Dochter zou Puck of Mila heten en zoon Jim of Jack
Hm...op je 20e mag je Janis wel kennen. Maar vooruit: Janis Joplin was in de jaren 60 één van de meest succesvolle hippie zangeressen uit die tijd. Heeft ook op het beroemde Woodstock 69 gezongen. Is in 1970 aan overdosis drugs of combi alcohol I(ff uit mijn hoofd) overleden op 27 jarige leeftijd.quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
2 decennia JONG. Early midlife-crisis jeweetz.
Of directrice.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie heeft 'huppelen' nou weer bedacht?
Moet vast een baas geweest zijn
MissBquote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie heeft 'huppelen' nou weer bedacht?
Moet vast een baas geweest zijn
Dat mag hoor, ik overdrijf ook enorm, heb zin om ff te zeikenquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef missbehavin het volgende:
Echt bolletje, ik vind je een schat, maar je stelt je imho een beetje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |