Zodat 'ie makkelijk kan rollen?quote:
Heel even telt nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen heel even op donderdagavond.... de rest niks meer gehuppeld
quote:
Same here.quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting bed. Morgen weer op tijd op en wel zo fijn als ik een beetje wakker ben, wel zo gezond ook.
Iedereen nog een fijne avond
Nee, verdommequote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog mensen druk geweest met huppelen afgelopen weekend?
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting bed. Morgen weer op tijd op en wel zo fijn als ik een beetje wakker ben, wel zo gezond ook.
Iedereen nog een fijne avond
Zeg je dat nou om te trollen?quote:
Rick komt er zo uit geroldquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scherp! Leuk voor de bevalling.
quote:
Wie heeft 'huppelen' nou weer bedacht?quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog mensen druk geweest met huppelen afgelopen weekend?
Puck zou ik mijn kind niet aandoen. No offensequote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
Dochter zou Puck of Mila heten en zoon Jim of Jack
Puckquote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
Dochter zou Puck of Mila heten en zoon Jim of Jack
Hm...op je 20e mag je Janis wel kennen. Maar vooruit: Janis Joplin was in de jaren 60 één van de meest succesvolle hippie zangeressen uit die tijd. Heeft ook op het beroemde Woodstock 69 gezongen. Is in 1970 aan overdosis drugs of combi alcohol I(ff uit mijn hoofd) overleden op 27 jarige leeftijd.quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
2 decennia JONG. Early midlife-crisis jeweetz.
Of directrice.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie heeft 'huppelen' nou weer bedacht?
Moet vast een baas geweest zijn
MissBquote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie heeft 'huppelen' nou weer bedacht?
Moet vast een baas geweest zijn
Dat mag hoor, ik overdrijf ook enorm, heb zin om ff te zeikenquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef missbehavin het volgende:
Echt bolletje, ik vind je een schat, maar je stelt je imho een beetje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |