Oh, shut up!quote:
Schiet eens op dan!quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Moet hem nog in de oven zettensorry
het kan opeens komen hequote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Whahaha
Ik dacht dat je laatst zei dat je vriendin daar nog niet aan toe was?
Overigens kan het ook best positieve effecten hebben
Moet ik me schamen als ik de zangeres Janis niet ken?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou je bijna denken heMaar zover gaat mijn fanschap niet. Janis vind ik mooie naam maar dat heeft niets met de zangeres te maken.
Kolonialisme is een goed ietsquote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
3 v/d 4, goed genoeg
Leipe combo btw, ouwee
Verklootquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja sorry, het interesseert me gewoon gewoon fuck op welke wijze jij je leven verkloot.
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik me schamen als ik de zangeres Janis niet ken?
Ik welquote:
I love that word.quote:
Ik had daarnet die grap al bedacht maar wist hm nog niet goed te plaatsen.quote:
Positieve effecten vooral voor haar danquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het kan opeens komen he![]()
positieve effecten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan hoe oud je bent?quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik me schamen als ik de zangeres Janis niet ken?
Heeft sowieso geen nut.. die pizza is allang op voor ik bij je benquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, shut up!
Ik krijg nu echt honger
[..]
Schiet eens op dan!
Vanwaar Rick?quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
rick. als ik ooit een jongen zou krijgen that is.
Hoi Poesquote:
omdat ik mijn zoon nooit dezelfde naam zou geven als mijzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lievquote:
En bier.quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Maar Q, met die redenatie mogen we het hier dus nergens anders over hebben dan het single bestaan...
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Poes![]()
Was dat die poes die zo ziek was?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel forum voor: UVT.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik mijn zoon nooit dezelfde naam zou geven als mijzelf.Ik ook niet. Vernoemen is niet mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nee ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog mensen druk geweest met huppelen afgelopen weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |