Nope. Gisteren wel 22 Bullets (L'immortel) Met Jean Reno gezien. Erg mooie filmquote:
Kijken wat ik op de meet kan verwachten.quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor de mensen die niet weten hoe ik er uit zie heb net weer eens n foto in mn fobo gezet
En niet zo'n beetje ook zegquote:
Gewoon de naam Kim...wtf heb ik te maken met anderen mutsjes die zo hetenquote:
Het leuke is wel dat de halve wereld voor een bepaalde reden blij is met je als je verteld dat je Nederlands bent. Bij Russen gaat dat geloof ik niet op.quote:
Wat kijk je boos!quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor de mensen die niet weten hoe ik er uit zie heb net weer eens n foto in mn fobo gezet
Trustenquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
pfft wat een weekend ....![]()
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Vorig jaar was in het nieuws dat een resortketen in Turkije geen Russen meer accepteerde. Dan moet je je wel heel erg gedragen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is wel dat de halve wereld voor een bepaalde reden blij is met je als je verteld dat je Nederlands bent. Bij Russen gaat dat geloof ik niet op.
Nog steeds dus niet. Draait ie nog wel eigenlijk? Wilde hem namelijk best graag in de bios zien.quote:
Truste niet-meer-maagdquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Fransen vragen je altijd meteen of je drugs hebt. Das ook de enige keer dat ze wel Engels 'kunnen' pratenquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is wel dat de halve wereld voor een bepaalde reden blij is met je als je verteld dat je Nederlands bent. Bij Russen gaat dat geloof ik niet op.
In Egypte is het ook altijd lachen geblazen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vorig jaar was in het nieuws dat een resortketen in Turkije geen Russen meer accepteerde. Dan moet je je wel heel erg gedragen.
Truestenquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Moet je ook een foto plaatsen waar je (glim)lachtquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grrrr en daarom had ik dus geen foto's meermen zegt altijd dat ik boos kijk op foto\s
Welke vette soundsystems hebben de Fransen gebracht precies?quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fransen vragen je altijd meteen of je drugs hebt. Das ook de enige keer dat ze wel Engels 'kunnen' praten
Maar ze hebben wel brute soundsystems en de frenchcore en de frenchtek aan ons gebrachtDat dan weer wel
Truste!quote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef DeBassist het volgende:
ik ga maar eens slapen
trusten iedereen
Ik heb een foto van ons tweetjes waar je op lachtquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grrrr en daarom had ik dus geen foto's meermen zegt altijd dat ik boos kijk op foto\s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |