Dat mag jaquote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens, maar dat mag
Ach, ik zie vader worden toch niet zo snel gebeurenquote:
Absoluut!!quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef missbehavin het volgende:
Maar Janis is toch gewoon algemene ontwikkeling!
Een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik zie vader worden toch niet zo snel gebeuren
Heb ik ook altijd wat gevonden maar vind ik ook weer niet bij elke leeftijd leuk ofzo. Als het kind is, is het schattig, maar na hun 14e wordt het irritant ofzo. Kweet niet.quote:
Ik qua moeder worden ook niet, dus over 10 jaar zal ik Puck wel een hele lelijke naam vindenquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik zie vader worden toch niet zo snel gebeuren
Dan was dat ongelukje al lang gebeurd denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Een ongeluk zit in een klein hoekje
Net als led zappelin, pink floyd, the doors, enz enz enzquote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan heet het een 'verrassing'.quote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was dat ongelukje al lang gebeurd denk ik
Tsja..quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, die omgeving he.Ach, genoeg mensen die haar niet kennen. But she is a legend!
De naam komt me wel bekend voor maar ik zou niet geweten hebben waarvan precies. Maar dan ben ik sowieso niet goed met namen van artiesten onthouden en welk nummer bij ze hoort. Weet alleen van herrie wat af en ook daar valt m'n titel kennis zeer in het niks bij veel stijlen...quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef missbehavin het volgende:
Ja en toen werd er 3 topics over doorgepraat en was ik niet eens bijquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij is zo flauw, dat ie wel grappig is
[..]
Ik ben 25.quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja..![]()
Vind het overigens wel vreemd dat je zegt dat ik haar wel zou 'moeten' kennen, wetende dat ze uit de jaren 60 stamt en ik pas 20 ben.
Gewoon Djennis schrijvenquote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Gevaar bij Janis is trouwens wel dat domme mensen het dom gaan uitspreken: Jaaaanis?Heel Hollands dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |