Geeft niks, ik vind het geweldigquote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Puck zou ik mijn kind niet aandoen. No offense
Een dochter zou ik Juliette willen noemen, maar die naam heeft m'n zus al gejat voor haar dochter.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
Dochter zou Puck of Mila heten en zoon Jim of Jack
Ja en?quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een dochter zou ik Juliette willen noemen, maar die naam heeft m'n zus al gejat voor haar dochter.
Same. En leuker dan Anne, for some reason.quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
Anna vind ik trouwens ook een mooie naam. Simpel maar toch mooi en klassiek.
ik ken datquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een dochter zou ik Juliette willen noemen, maar die naam heeft m'n zus al gejat voor haar dochter.
Juliaquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
Anna vind ik trouwens ook een mooie naam. Simpel maar toch mooi en klassiek.
Ja, Anne vind ik saai en suf. Anna is gewoon beter. Janis Anna.quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same. En leuker dan Anne, for some reason.
Omdat dit:quote:
Ok,,ken ik niet. Ook vanwege de muziekstijl, welke mij niet aanspreekt. Denk dat in mijn omgeving uberhaupt weinig mensen haar zullen kennen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...op je 20e mag je Janis wel kennen. Maar vooruit: Janis Joplin was in de jaren 60 één van de meest succesvolle hippie zangeressen uit die tijd. Heeft ook op het beroemde Woodstock 69 gezongen. Is in 1970 aan overdosis drugs of combi alcohol I(ff uit mijn hoofd) overleden op 27 jarige leeftijd.
Dat dus. En ik vind Victoria een mooie naam.quote:
Dat kan inderdaad nietquote:
Mijn doopnaam eindigt op annequote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, Anne vind ik saai en suf. Anna is gewoon beter. Janis Anna.
Tja, die omgeving he.quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
Ok,,ken ik niet. Ook vanwege de muziekstijl, welke mij niet aanspreekt. Denk dat in mijn omgeving uberhaupt weinig mensen haar zullen kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |