Hier geen mooie vrouwquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
weer geen lekkere vent in mn bed vanavond
Hallonquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
Had de autochtone mede-Single wel wat langer verwacht overigens. Ben ik met mn 1.75 niet eens de kleinste
Ja sorry, het interesseert me gewoon gewoon fuck op welke wijze jij je leven verkloot.quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Alsof het me uitmaakt wat jij er van vindt
Ik typ gewoon wat toevallig in m'n hoofd komt, en meld het
Wat in de bakken valt als niet goed voor verkoop, mag je gewoon van nemen. Natuurlijk niet te veel, maar zo af en toe een plak koek, werd niks van gezegdquote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je daar dan constant naar Peijnenburg happen?
Gosh, ik ben flauw. Het zal de endorfine wel zijn
O ja scheren, moet ik eigenljik ook nog doen, maar doe ik morgen wel hopelijk heb ik teminste iets om op tijd mijn bed voor uit te komen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier geen mooie vrouw![]()
Zal ik me maar eens gaan scheren?
Arrogantie is niet aantrekkelijkquote:
Bullshit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arrogantie is niet aantrekkelijk
Heb ik ook. Een smsje of een belletje is prima, maar elke dag uren aan de telefoon of 10-tallen smsen gaat me wat te ver..althans, wel leuk leesvoer...nooott.quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van het intensief elke dag contact hebben, of ik moet echt helemaal zwaar over the top verliefd zijn. en dat komt bijna niet voor.
Ik ben dan ook niet geheel autochtoon gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
Had de autochtone mede-Single wel wat langer verwacht overigens. Ben ik met mn 1.75 niet eens de kleinste
Je kent mij heel slecht hequote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje soms wel.quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch mooi.quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja sorry, het interesseert me gewoon gewoon fuck op welke wijze jij je leven verkloot.
Volgens mijn fotoboek wel ja.quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een kaal hoofd!
Toch?
Eigenlijk vind ik Janis zo'n mooie naam he.quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
CRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Janis
Op die hoogte groeit het moeilijkerquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een kaal hoofd!
Toch?
En voor een jongen Janus?quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Janis zo'n mooie naam he.Mocht ik ooit kinders krijgen, een meisje, dan zou deze naam best het overwegen waard zijn.
Is ook een mooie naamquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Janis zo'n mooie naam he.Mocht ik ooit kinders krijgen, een meisje, dan zou deze naam best het overwegen waard zijn.
quote:UTRECHT - Op station Utrecht Centraal is zondagavond een persoon onder een trein gekomen.
Het incident vond even voor half negen plaats op perron 5. De politie is aanwezig voor verder onderzoek. Of het om een ongeluk of zelfdoding gaat is nog niet bekend.
Verschillende getuigen hebben het zien gebeuren en zijn opgevangen. De brandweer heeft het lichaam inmiddels van onder de trein gehaald.
Het treinverkeer tussen Utrecht en Amersfoort, Utrecht en Den Haag en Utrecht en Rotterdam is door de aanrijding gestremd. Reizigers moeten rekenen op een uur vertraging.
Het spoor is naar verwachting rond elf uur vanavond weer vrij.
Uiteraard. Ik heb dan ook meer FOK!kers gemeet dan wie dan ook. Maar ik kan er maar heel weinig herinneren.quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, snel kijken.Ik had je ook gezien op de meet.
Klopt, maar ik sta open om je beter te leren kennenquote:
Gelukkig.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb dan ook meer FOK!kers gemeet dan wie dan ook. Maar ik kan er maar heel weinig herinneren..
sinds wanneer is het een vereiste dingen te posten die iedereen interesseert?quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja sorry, het interesseert me gewoon gewoon fuck op welke wijze jij je leven verkloot.
Want jij bent als het goed is Indonesisch, Duits, Nederlands en ....quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet geheel autochtoon gelukkig
Venco zal waarschijnlijk haar zoon Jim of Johnny noemenquote:
oke....quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mannen lezen altijd wel hun smsjes. Terugsturen zijn ze wat luier in though.. geld althans voor mij overigens. Weet niet of andere mannen hier wel wat actiever in zijn..
Geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sta open om je beter te leren kennenwanneer gaan wij meeten?
Dat zou het einde van Singles zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sinds wanneer is het een vereiste dingen te posten die iedereen interesseert?
Helaas dan kan ik nietquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef DeBassist het volgende:
bah, ik haat libidoverlagende medicatie
Chineesquote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want jij bent als het goed is Indonesisch, Duits, Nederlands en ....
Hoeveel ongeveer? ik zal aan de 50 komen ongeveerquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb dan ook meer FOK!kers gemeet dan wie dan ook. Maar ik kan er maar heel weinig herinneren..
Oh noesquote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou het einde van Singles zijn.
Zou je bijna denken hequote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Venco zal waarschijnlijk haar zoon Jim of Johnny noemen
Is geen vereiste,maar om in een singles topic het nu de hele tijd over het aantal lijntjes dat je net hebt genomen te schrijven..ga dan een drugs en verkloot je leven topic openen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sinds wanneer is het een vereiste dingen te posten die iedereen interesseert?
Mwaah, waarom. Het past hier wel vind ik.quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Is geen vereiste,maar om in een singles topic het nu de hele tijd over het aantal lijntjes dat je net hebt genomen te schrijven..ga dan een drugs en verkloot je leven topic openen!
Sorry Yukiquote:
Die was toch onderschept?quote:
hmmm.. ik volgens mij meerquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoeveel ongeveer? ik zal aan de 50 komen ongeveer
100+quote:
achjaa, ben iig geen maagd meer, toch weer een positief ietsquote:
ik heb er ook al heel veel gemeet, ach altijd in Utrecht zo;n beetje die meets en tis gezellogquote:
oh verdraagzaamheidquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Is geen vereiste,maar om in een singles topic het nu de hele tijd over het aantal lijntjes dat je net hebt genomen te schrijven..ga dan een drugs en verkloot je leven topic openen!
rick. als ik ooit een jongen zou krijgen that is.quote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.
Voor een jongen...euh...geen idee.
In ieder geval meer dan 1000.quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel ongeveer? ik zal aan de 50 komen ongeveer
Whahahaquote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef DeBassist het volgende:
[..]
achjaa, ben iig geen maagd meer, toch weer een positief iets
misschien was 4x per dag met dit soort medicatie teveel gevraagd...
En een meisje?quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
rick. als ik ooit een jongen zou krijgen that is.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vliegensvlug he. Komt van al dat hardlopen in het maanlicht, het is net Wolverine, you know.
Daar hebben we een heel forum voor: UVT.quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vliegensvlug he. Komt van al dat hardlopen in het maanlicht, het is net Wolverine, you know.
Oh, shut up!quote:
Schiet eens op dan!quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Moet hem nog in de oven zettensorry
het kan opeens komen hequote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Whahaha
Ik dacht dat je laatst zei dat je vriendin daar nog niet aan toe was?
Overigens kan het ook best positieve effecten hebben
Moet ik me schamen als ik de zangeres Janis niet ken?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou je bijna denken heMaar zover gaat mijn fanschap niet. Janis vind ik mooie naam maar dat heeft niets met de zangeres te maken.
Kolonialisme is een goed ietsquote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
3 v/d 4, goed genoeg
Leipe combo btw, ouwee
Verklootquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik me schamen als ik de zangeres Janis niet ken?
Ik welquote:
I love that word.quote:
Ik had daarnet die grap al bedacht maar wist hm nog niet goed te plaatsen.quote:
Positieve effecten vooral voor haar danquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het kan opeens komen he![]()
positieve effecten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |