Ja snap ik indd. Maar stiekem weet iemand zelf wel dat een sms heus wel gelezen is, maar bellen is wat meer confronterend. Kan juist heel goed werken, mits de ander ook bereid is te bellen. Sommige zijn echt slechte bellers.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... maar anders ga je daarna twijfelen of ie het wel of niet gelezen/gekregen heeft what ever...
maar hee.... ik ben meer een beller dan een sms-er... dus bij mij past dat
Misschien ben ik toch niet zo ongestraft weg gekomen met dat bier drinken...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben evengroot + 4/5 kilo ofzo. Zo dun ben je niet lijkt me dan. Al zeggen steeds meer mensen dat ik aan het vermageren ben. Veel blowen heeft dus z'n uitwerking gehad.quote:
Klinkt als een plan...quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of andere lichamelijke activiteiten.
Ja doe zoals mijquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef STING het volgende:
[..]
Zo dichtbij, en toch zo ver weg...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doei
Ik ben ook zo groot en nog iets zwaarder, maar ik noem me zelf echt niet dik..quote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben evengroot + 4/5 kilo ofzo. Zo dun ben je niet lijkt me dan. Al zeggen steeds meer mensen dat ik aan het vermageren ben. Veel blowen heeft dus z'n uitwerking gehad.
ik vind vooral mijn benen verschrikkelijk, bovenbenen vooral en heb n dikke kont, stevige bovenarmen, van heupen mag ook wel wat af en van mn buik ook welquote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier heupen, billen, bovenbenen.
Armen zijn wel ok, alles boven mijn navel hoeft sowieso niet dunner.
Heel herkenbaar.... ik ben de Queen of de prutsers..... dus.... dat mailen en bellen/smsen heb ik ook al een keer gedaan....quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, voelde me zo kut, omdat we niet goed gepraat hadden dus uitleg in een mail gegeven.
Bellen doen wij eigenlijk nooit dus dat vind ik doodeng,maar misschien moet ik dat als in de loop vd week niks gehoord heb eens proberen..
tl;drquote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef badtripbob het volgende:
Hehe , ff een blow draaien. Pas de 2e van vandaag en heb er gisteren 1 op. Denk er ook helemaal niet aan voor een tijd en dan denk ik van ja nu is het wel weer lekker.
En dan als m'n blow voor helft opgerookt is gewoon ff verder chillen. Dan aan het lachgasEn dan weer de blow oproken en dan weer lachgas waarschijnlijk en dan ben ik alweer te gaar om nog wakker te blijven maar ik wil wel pokeren dus dan blijf ik deze nacht ook maar wakker. Neem ik wel anderhalf uur voor ik begin met pokeren een capsule en dan zo'n 15 min ervoor een klein lijntje. Dan kan ik weer voor een goed aantal uren alert en wakker zijn. Blijft toch handig spul, jammer dat het niet heel gezond is. Maar ach ken ook weer genoeg mensen die het veel vaker, in grote dosissen(Tering wat een lijnen leggen sommige, dan sta ik echt tering strak en wil ik eerder zitten dan feesten
) en langer gebruiken dan mij en die hebben geen problemen ervan. Dus lijkt me dat ik het best wel even dagelijks kan doen zonder daar last van te krijgen. Als ik echt last krijg van negatieve effecten(Wat meer dan de normale brakheid die hoort bij doorhalen en pep)dan kap ik sowieso weer voor een tijdje.
Ach wat zit ik ook allemaal moeilijk te doenKomt goed en ga lekker genieten. Nu die blow draaien en stoppen met typen.
. Sorry voor deze lange post. Wordt van freaken van de slaap een beetje langdradig.
. En van pep weer een lulkick. En nuchter valt het mee in vergelijking.
Mannen lezen altijd wel hun smsjes. Terugsturen zijn ze wat luier in though.. geld althans voor mij overigens. Weet niet of andere mannen hier wel wat actiever in zijn..quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... maar anders ga je daarna twijfelen of ie het wel of niet gelezen/gekregen heeft what ever...
maar hee.... ik ben meer een beller dan een sms-er... dus bij mij past dat
Ik begon de post om ff te zeggen van pak er ff een blow bij. Maar met m;n vage slaaptekortkop een heel verhaal ervan gemaakt hoe en waarom ik wat ga doen vanavondquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef badtripbob het volgende:
Hehe , ff een blow draaien. Pas de 2e van vandaag en heb er gisteren 1 op. Denk er ook helemaal niet aan voor een tijd en dan denk ik van ja nu is het wel weer lekker.
En dan als m'n blow voor helft opgerookt is gewoon ff verder chillen. Dan aan het lachgasEn dan weer de blow oproken en dan weer lachgas waarschijnlijk en dan ben ik alweer te gaar om nog wakker te blijven maar ik wil wel pokeren dus dan blijf ik deze nacht ook maar wakker. Neem ik wel anderhalf uur voor ik begin met pokeren een capsule en dan zo'n 15 min ervoor een klein lijntje. Dan kan ik weer voor een goed aantal uren alert en wakker zijn. Blijft toch handig spul, jammer dat het niet heel gezond is. Maar ach ken ook weer genoeg mensen die het veel vaker, in grote dosissen(Tering wat een lijnen leggen sommige, dan sta ik echt tering strak en wil ik eerder zitten dan feesten
) en langer gebruiken dan mij en die hebben geen problemen ervan. Dus lijkt me dat ik het best wel even dagelijks kan doen zonder daar last van te krijgen. Als ik echt last krijg van negatieve effecten(Wat meer dan de normale brakheid die hoort bij doorhalen en pep)dan kap ik sowieso weer voor een tijdje.
Ach wat zit ik ook allemaal moeilijk te doenKomt goed en ga lekker genieten. Nu die blow draaien en stoppen met typen.
. Sorry voor deze lange post. Wordt van freaken van de slaap een beetje langdradig.
. En van pep weer een lulkick. En nuchter valt het mee in vergelijking.
Nee,...... ik durf het gewoon niet te posten .....quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Gasol het volgende:
Nog geen BMI's van boven de 24 gezien hier, zijn we allemaal zo perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |