True, knife lui zijn irritant, maar het als je zo makkelijk punten kunt verdienen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
gast het is een shooter, zielige lui die niet kunnen aimen,...
close combat allicht, maar een beetje door een map rennen is compleet kansloosquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:51 schreef Deimos000 het volgende:
Ik wel... Helemaal als het close combat wordt. Je knife is dan veeeeeel sneller en doeltreffender dan een halve ammo clip.
Daarom speel ik ook alles op HC.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:51 schreef Deimos000 het volgende:
Ik wel... Helemaal als het close combat wordt. Je knife is dan veeeeeel sneller en doeltreffender dan een halve ammo clip.
Niet kunnen zomen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ze allemaal kopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon alle assault rifles unlocken, en dan kan je de G11 kopen. De G11 heeft als enige de low powered scope - en je kan er gewoon de steady aim perk bijnemen .. in tegenstelling tot de snipers ;D
same here maar heb de MLP game nietquote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef schijffie het volgende:
Loopt ineens voor de derde keer vast binnen paar minuten. Zelfs My Little Pony's Island Adventure 3 klinkt op het moment aantrekkelijker dan deze baggerzooi.![]()
M14 schiet wel lekker, als het nu wat lekkerder zou lopen zou die helemaal perfect zijn.
haha, wel mooie streaksquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:09 schreef WooZ het volgende:
ff geprobeerd een filmpje te uppen. Gister lopen schelden, stond 5900-7300 achter en k/d/ 8/11, toen ik het op mn heupen kreeg, alleen de allerlaatste gast mis ik omdat ie net de trap op loopt, blijkt er net 1 achter me met een valkyrie te staan, eindstand 9900-10000![]()
ook leuk dat ik mn care package richting hen gooi en mn mortars erop knal
Vaar heen met je PS3.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef Kn0x het volgende:
Nog noobs die vanavond gaan spelen op de PS3? Ik heb zin om met iemand samen te spelen en in het echte leven heb ik geen vriendjs :s
Gaat al je geld weer weg na prestige?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Blik het volgende:
Prestige 1, level 7
Dat begin is echt zo ontzettend klote, zonder fatsoenlijke guns en zonder geld.
yep, houdt alleen alles mbt je playercardquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gaat al je geld weer weg na prestige?
Raore Diengen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:15 schreef Blik het volgende:
[..]
yep, houdt alleen alles mbt je playercard
Idem.quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb ent mw2 weer even gespeeld, en de conclusie is dat ik dat liever speel.
Explosieven zijn toch helemaal dood generfd. Zelfs granaten doen totaal geen schade meer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef Rp2009 het volgende:
Hebben we al een Fok server waar je geen Tubes/Rockets mag gebruiken?
Flauwekul.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef Sextreme het volgende:
Een van de challenges voor de Second Chance Pro perk:
In second chance, kill the guy who downed you 5 times
Hoe moet ik dit zien? Je overleeft toch maar iets van 10 sec in second chance? I'm not getting this
De G11 heeft ook een variable zoom-scope..quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon alle assault rifles unlocken, en dan kan je de G11 kopen. De G11 heeft als enige de low powered scope - en je kan er gewoon de steady aim perk bijnemen .. in tegenstelling tot de snipers ;D
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef Rp2009 het volgende:
Hebben we al een Fok server waar je geen Tubes/Rockets mag gebruiken?
Idd. Ik snap niet waar je over huilt... Tube/rockets zijn gewoon niet leuk meer. Shotguns zijn ook generfd.. Alles dankzij die huilies die alles waar ze mee worden doodgeschoten te sterk vinden...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Explosieven zijn toch helemaal dood generfd. Zelfs granaten doen totaal geen schade meer.
Moh spas ging opzich wel aardig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Idd. Ik snap niet waar je over huilt... Tube/rockets zijn gewoon niet leuk meer. Shotguns zijn ook generfd.. Alles dankzij die huilies die alles waar ze mee worden doodgeschoten te sterk vinden...
Jup, die heb ik er nu opgezet en vind ik een stuk beter. Het leuke van de low powered is dat het een unieke attachment is :p .. maar de G11 met steady aim is belachelijk. Op close en mid range heb je gewoon pinpoint accuracy zonder te hoeven aimen, zolang je maar bukt en of stil staat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De G11 heeft ook een variable zoom-scope..
Welk format?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef luciferist het volgende:
Iemand een hint waardoor mijn stats niet telkens terugvallen? word er schijtziek van...
Sorry dat wil niet meer, je zou een mod kunnen pm-en, ik ben over mijn edit limiet heenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:47 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hey Elmofan, voeg mij even toe aan de OP als je wilt
Op COD heet ik [JWZ]Jelle... je weet zelf!
Plaats het ook gelijk in de Wiki...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Sorry dat wil niet meer, je zou een mod kunnen pm-en, ik ben over mijn edit limiet heen
Had 2500 kills met de Spas12.. Wat ben ik van dat wapen gaan houden. Ik roeleerde er meequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moh spas ging opzich wel aardig.
Altijd mensen die huilen van hoe kun jij zo snel 4 mensen tegelijk neerschieten bla bla. Alleen de range is totaal verkut, maargoed het is dan ook closerange
Kan ook, maar lijkt me dat hij dat ook zelf kan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Plaats het ook gelijk in de Wiki...
maar de G11 is dus wel een leuk wapen opzich ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Jup, die heb ik er nu opgezet en vind ik een stuk beter. Het leuke van de low powered is dat het een unieke attachment is :p .. maar de G11 met steady aim is belachelijk. Op close en mid range heb je gewoon pinpoint accuracy zonder te hoeven aimen, zolang je maar bukt en of stil staat.
was min of meer ook voor hem bedoeld. Alleen misbruikte ik jouw citaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan ook, maar lijkt me dat hij dat ook zelf kan?
Bij mij ook ongeveer ieder uur. Dus je bent niet de enige.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef FUFR het volgende:
ik krijg om de haverklap vastlopers in BO na de laatste update
Workaround gedaan van die 7 files die je moet verwijderen en dan opnieuw moet verifyen:quote:Op woensdag 24 november 2010 10:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij mij ook ongeveer ieder uur. Dus je bent niet de enige.
ik ben dood meteen nadat ik ze heb gejat, krijg de kans niet ermee op iemand te schieten.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Deimos000 het volgende:
Ik ook...
Heel irritant.
Overigens heb ik gister die ballistic knives optie eens geprobeerd... 't is nog grapvol ookIn andere maps dan Nuketown heeft dat trouwens geen zin.
Waarom equip je hem dan niet gewoon, je hebt hem al bij level 16 ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben dood meteen nadat ik ze heb gejat, krijg de kans niet ermee op iemand te schieten.
mijn vrienden spelen weer MW2 na deze faal acties van BO's ik blijf hardcore als ik ben gewoon doorgaan >.>quote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom equip je hem dan niet gewoon, je hebt hem al bij level 16 ofzo
Ik kap overigens even met BO, na de zoveelste freeze terwijl ik in een lekker potje bezig ben, ben ik er wel even klaar mee
Heb je al geprobeerd om AA uit te zetten?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom equip je hem dan niet gewoon, je hebt hem al bij level 16 ofzo
Ik kap overigens even met BO, na de zoveelste freeze terwijl ik in een lekker potje bezig ben, ben ik er wel even klaar mee
wij spelen BO en MW2 tegelijkertijd, jonguh, das pas hardcore!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef luciferist het volgende:
[..]
mijn vrienden spelen weer MW2 na deze faal acties van BO's ik blijf hardcore als ik ben gewoon doorgaan >.>
Ontzettende splitscreen baas.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij spelen BO en MW2 tegelijkertijd, jonguh, das pas hardcore!
Nee, zal ik eens doenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om AA uit te zetten?
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1572406quote:
nopequote:Op woensdag 24 november 2010 12:55 schreef Sextreme het volgende:
Is er eigenlijk verschil tussen de Red Dot en de Reflex Sight buiten het uiterlijk?
Alles opnieuw kopen/unlocken.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Als je prestige gaat, moet je dan opnieuw wapens en attachments kopen, of unlock je deze weer gewoon als je het juiste level hebt behaalt?
Dat is echt heel erg lame.quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef Vengerr het volgende:
Haha de eerste hackers ben ik al weer tegengekomen.
3 man in een server met gouden wapens en prestige 14. (misschien onderschat ik hoe snel sommigen kunnen lvlen maar dit lijkt me onmogelijk)
En iemand die blind al zijn kills dwars door muren lag te maken.
Oh en niet te vergeten een speedhack zoals ik die in counter-strike 1.5 ooit zag.
Die gast liep met een slordige 150 km/pu door de map iedereen te knifen...
Die laatste had ook een krankzinnig lag effect kunnen zijn trouwens.
Ik was onder geen illusie dat er weer gecheat zou worden maar ze zijn wel vlot.
hardcore levert ook meer op, ten minste als je voldoende skills hebt, anders is het gewoon ploeteren.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef Hamilcar het volgende:
Ik heb al 2 cheaters mogen meemaken, maar ja. Dan ga je weg en pak je een andere server en hoop je dat de VAC z'n werk doet.
En prestige 14, hehe damn. Ik las elders dat er wel manieren zijn om snel heel veel xp te vergaren. Search & Destroy levert je bijv. veel meer punten op dan TMD
in HC gaan mijn vijanden tenminste wel dood.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
hardcore levert ook meer op, ten minste als je voldoende skills hebt, anders is het gewoon ploeteren.
Hoezo? niemand dwingt je om prestige in te gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:48 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg lame.
Inderdaad. Dat is overigens altijd al zo geweest met prestige hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef bigbass het volgende:
[..]
Hoezo? niemand dwingt je om prestige in te gaan.
Geprobeerd, en werkt dus nietquote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om AA uit te zetten?
PC upgraden + sneller internet aanvragen?quote:
Tuurlijk niet, nu heb je toch die Codpoints voor het eerstquote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef very het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is overigens altijd al zo geweest met prestige hoor.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, nu heb je toch die Codpoints voor het eerst
Check die link die ik gepost heb. Gozer heeft een programmatje gemaakt dat je gemakkelijk je settings laat aanpassen - video, audio en connection settings. Als dat niet helpt, dan weet ik het ook niet meerquote:
PC is niks mis mee, kan het spel ook gewoon prima spelen op 1920x1080 zonder haperingen. Alleen valt die 1 keer per uur op de één of andere manier gewoon weg. Opeens staat het beeld compleet stil en kan ik niks meer doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef very het volgende:
[..]
PC upgraden + sneller internet aanvragen?
Of zit je misschien wireless te gamen, en is het gebruikte routerchannel overbelast waardoor je verbinding soms fracties van secondes wegvalt? (dit had een kennis van mij laatst...dus wie weet)
Volgens mij is het pas een backstabber als de speler je ook aan heeft zien komen. Heb ook al meerdere malen iemand van achteren geknifed zonder backstabber medalquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef willemwaus het volgende:
God wat is ninja pro toch vaag om te krijgen, ik moet nog 3 back-stab medals.. Afgelopen 4 potjes, elk potje 4-5 knife's gemaakt in de rug maar ik krijg ze maar niet.. geen idee hoe ik aan die andere 2 kom..
Ach ik wind me er niet eens genoeg over op om van server te wisselen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef Hamilcar het volgende:
Ik heb al 2 cheaters mogen meemaken, maar ja. Dan ga je weg en pak je een andere server en hoop je dat de VAC z'n werk doet.
En prestige 14, hehe damn. Ik las elders dat er wel manieren zijn om snel heel veel xp te vergaren. Search & Destroy levert je bijv. veel meer punten op dan TMD
Door draadloos krijg je iig geen freezes dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef Blik het volgende:
[..]
PC is niks mis mee, kan het spel ook gewoon prima spelen op 1920x1080 zonder haperingen. Alleen valt die 1 keer per uur op de één of andere manier gewoon weg. Opeens staat het beeld compleet stil en kan ik niks meer doen.
Ik speel wel draadloos en heb inderdaad wel eens gehad dat de verbinding een fractie wegvalt. Maar dat is prima en geen probleem.
want die zijn ineens, out of the blue, niet vers meer?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:07 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
misschien Audio en Video drivers updaten (DirectX ook).
Idd, waarom denk je dat je die kunt updaten? Echt niet omdat er dan een leuk ander cijfertje bij staat hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
want die zijn ineens, out of the blue, niet vers meer?
En als je zo eindelijk je pro perks en guns weer hebt... moet je weer! En Weer! En weer!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:06 schreef Terloops het volgende:
Godverdomme,
toch maar voor gekozen om prestige te doen, nu al spijt wil mijn wapentjes weer terug... zit na stuk of 8 potjes wel alweer op lvl 16 ofzo... maar gaat me niet hard genoeg!
Ik own erop los met de MP5K en olympia .. de olympia heeft een goede setup, zolang je maar in short/mid range gebieden blijft. Dankzij hardline krijg je ook snel killstreaks, dus meer xp, dus sneller levelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Blik het volgende:
Ik doe ook maar 1 prestige, vind voornamelijk vanwege het gebrek aan goede guns de eerste levels compleet drama. Dus ga gewoon alles pro proberen te halen denk ik
je snapt mijn opmerking niet. Waarom zou bij een goed lopend spel ineens de drivers niet meer goed zijn? Als BO wordt geupdate hoef je toch niet meteen je hele systeem van nieuwe drijvers te voorzien?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Idd, waarom denk je dat je die kunt updaten? Echt niet omdat er dan een leuk ander cijfertje bij staat hoor.
Maar als jij een beter idee hebt mag je het zeggen hoor, zou veel mensen helpen misschien.
Soms welquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
je snapt mijn opmerking niet. Waarom zou bij een goed lopend spel ineens de drivers niet meer goed zijn? Als BO wordt geupdate hoef je toch niet meteen je hele systeem van nieuwe drijvers te voorzien?
Dat lijkt wel een beetje de trend te zijn in dit spel. Jij moet je maar aanpassen in plaats van dat developpers een goede game maken.quote:
Jezus mensen, wat een gemekker allemaal.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje de trend te zijn in dit spel. Jij moet je maar aanpassen in plaats van dat developpers een goede game maken.
Als je er naar toe speelt wel, maar ik kan me voorstellen dat als je gewoon speelt dat je sommige perks nooit pro zult halen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Deetch het volgende:
Het verdienen van pro perks en prestige lijkt wel allemaal wat sneller te gaan in BO. klopt dit?
Zo voelt het ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Een vastloper klinkt als een SOA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |