Check die link die ik gepost heb. Gozer heeft een programmatje gemaakt dat je gemakkelijk je settings laat aanpassen - video, audio en connection settings. Als dat niet helpt, dan weet ik het ook niet meerquote:
PC is niks mis mee, kan het spel ook gewoon prima spelen op 1920x1080 zonder haperingen. Alleen valt die 1 keer per uur op de één of andere manier gewoon weg. Opeens staat het beeld compleet stil en kan ik niks meer doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef very het volgende:
[..]
PC upgraden + sneller internet aanvragen?
Of zit je misschien wireless te gamen, en is het gebruikte routerchannel overbelast waardoor je verbinding soms fracties van secondes wegvalt? (dit had een kennis van mij laatst...dus wie weet)
Volgens mij is het pas een backstabber als de speler je ook aan heeft zien komen. Heb ook al meerdere malen iemand van achteren geknifed zonder backstabber medalquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef willemwaus het volgende:
God wat is ninja pro toch vaag om te krijgen, ik moet nog 3 back-stab medals.. Afgelopen 4 potjes, elk potje 4-5 knife's gemaakt in de rug maar ik krijg ze maar niet.. geen idee hoe ik aan die andere 2 kom..
Ach ik wind me er niet eens genoeg over op om van server te wisselen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef Hamilcar het volgende:
Ik heb al 2 cheaters mogen meemaken, maar ja. Dan ga je weg en pak je een andere server en hoop je dat de VAC z'n werk doet.
En prestige 14, hehe damn. Ik las elders dat er wel manieren zijn om snel heel veel xp te vergaren. Search & Destroy levert je bijv. veel meer punten op dan TMD
Door draadloos krijg je iig geen freezes dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef Blik het volgende:
[..]
PC is niks mis mee, kan het spel ook gewoon prima spelen op 1920x1080 zonder haperingen. Alleen valt die 1 keer per uur op de één of andere manier gewoon weg. Opeens staat het beeld compleet stil en kan ik niks meer doen.
Ik speel wel draadloos en heb inderdaad wel eens gehad dat de verbinding een fractie wegvalt. Maar dat is prima en geen probleem.
want die zijn ineens, out of the blue, niet vers meer?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:07 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
misschien Audio en Video drivers updaten (DirectX ook).
Idd, waarom denk je dat je die kunt updaten? Echt niet omdat er dan een leuk ander cijfertje bij staat hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
want die zijn ineens, out of the blue, niet vers meer?
En als je zo eindelijk je pro perks en guns weer hebt... moet je weer! En Weer! En weer!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:06 schreef Terloops het volgende:
Godverdomme,
toch maar voor gekozen om prestige te doen, nu al spijt wil mijn wapentjes weer terug... zit na stuk of 8 potjes wel alweer op lvl 16 ofzo... maar gaat me niet hard genoeg!
Ik own erop los met de MP5K en olympia .. de olympia heeft een goede setup, zolang je maar in short/mid range gebieden blijft. Dankzij hardline krijg je ook snel killstreaks, dus meer xp, dus sneller levelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Blik het volgende:
Ik doe ook maar 1 prestige, vind voornamelijk vanwege het gebrek aan goede guns de eerste levels compleet drama. Dus ga gewoon alles pro proberen te halen denk ik
je snapt mijn opmerking niet. Waarom zou bij een goed lopend spel ineens de drivers niet meer goed zijn? Als BO wordt geupdate hoef je toch niet meteen je hele systeem van nieuwe drijvers te voorzien?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Idd, waarom denk je dat je die kunt updaten? Echt niet omdat er dan een leuk ander cijfertje bij staat hoor.
Maar als jij een beter idee hebt mag je het zeggen hoor, zou veel mensen helpen misschien.
Soms welquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
je snapt mijn opmerking niet. Waarom zou bij een goed lopend spel ineens de drivers niet meer goed zijn? Als BO wordt geupdate hoef je toch niet meteen je hele systeem van nieuwe drijvers te voorzien?
Dat lijkt wel een beetje de trend te zijn in dit spel. Jij moet je maar aanpassen in plaats van dat developpers een goede game maken.quote:
Jezus mensen, wat een gemekker allemaal.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje de trend te zijn in dit spel. Jij moet je maar aanpassen in plaats van dat developpers een goede game maken.
Als je er naar toe speelt wel, maar ik kan me voorstellen dat als je gewoon speelt dat je sommige perks nooit pro zult halen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Deetch het volgende:
Het verdienen van pro perks en prestige lijkt wel allemaal wat sneller te gaan in BO. klopt dit?
Zo voelt het ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Een vastloper klinkt als een SOA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |