True, knife lui zijn irritant, maar het als je zo makkelijk punten kunt verdienen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
gast het is een shooter, zielige lui die niet kunnen aimen,...
close combat allicht, maar een beetje door een map rennen is compleet kansloosquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:51 schreef Deimos000 het volgende:
Ik wel... Helemaal als het close combat wordt. Je knife is dan veeeeeel sneller en doeltreffender dan een halve ammo clip.
Daarom speel ik ook alles op HC.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:51 schreef Deimos000 het volgende:
Ik wel... Helemaal als het close combat wordt. Je knife is dan veeeeeel sneller en doeltreffender dan een halve ammo clip.
Niet kunnen zomen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ze allemaal kopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon alle assault rifles unlocken, en dan kan je de G11 kopen. De G11 heeft als enige de low powered scope - en je kan er gewoon de steady aim perk bijnemen .. in tegenstelling tot de snipers ;D
same here maar heb de MLP game nietquote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef schijffie het volgende:
Loopt ineens voor de derde keer vast binnen paar minuten. Zelfs My Little Pony's Island Adventure 3 klinkt op het moment aantrekkelijker dan deze baggerzooi.![]()
M14 schiet wel lekker, als het nu wat lekkerder zou lopen zou die helemaal perfect zijn.
haha, wel mooie streaksquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:09 schreef WooZ het volgende:
ff geprobeerd een filmpje te uppen. Gister lopen schelden, stond 5900-7300 achter en k/d/ 8/11, toen ik het op mn heupen kreeg, alleen de allerlaatste gast mis ik omdat ie net de trap op loopt, blijkt er net 1 achter me met een valkyrie te staan, eindstand 9900-10000![]()
ook leuk dat ik mn care package richting hen gooi en mn mortars erop knal
Vaar heen met je PS3.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef Kn0x het volgende:
Nog noobs die vanavond gaan spelen op de PS3? Ik heb zin om met iemand samen te spelen en in het echte leven heb ik geen vriendjs :s
Gaat al je geld weer weg na prestige?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Blik het volgende:
Prestige 1, level 7
Dat begin is echt zo ontzettend klote, zonder fatsoenlijke guns en zonder geld.
yep, houdt alleen alles mbt je playercardquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gaat al je geld weer weg na prestige?
Raore Diengen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:15 schreef Blik het volgende:
[..]
yep, houdt alleen alles mbt je playercard
Idem.quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb ent mw2 weer even gespeeld, en de conclusie is dat ik dat liever speel.
Explosieven zijn toch helemaal dood generfd. Zelfs granaten doen totaal geen schade meer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef Rp2009 het volgende:
Hebben we al een Fok server waar je geen Tubes/Rockets mag gebruiken?
Flauwekul.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef Sextreme het volgende:
Een van de challenges voor de Second Chance Pro perk:
In second chance, kill the guy who downed you 5 times
Hoe moet ik dit zien? Je overleeft toch maar iets van 10 sec in second chance? I'm not getting this
De G11 heeft ook een variable zoom-scope..quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon alle assault rifles unlocken, en dan kan je de G11 kopen. De G11 heeft als enige de low powered scope - en je kan er gewoon de steady aim perk bijnemen .. in tegenstelling tot de snipers ;D
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef Rp2009 het volgende:
Hebben we al een Fok server waar je geen Tubes/Rockets mag gebruiken?
Idd. Ik snap niet waar je over huilt... Tube/rockets zijn gewoon niet leuk meer. Shotguns zijn ook generfd.. Alles dankzij die huilies die alles waar ze mee worden doodgeschoten te sterk vinden...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Explosieven zijn toch helemaal dood generfd. Zelfs granaten doen totaal geen schade meer.
Moh spas ging opzich wel aardig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Idd. Ik snap niet waar je over huilt... Tube/rockets zijn gewoon niet leuk meer. Shotguns zijn ook generfd.. Alles dankzij die huilies die alles waar ze mee worden doodgeschoten te sterk vinden...
Jup, die heb ik er nu opgezet en vind ik een stuk beter. Het leuke van de low powered is dat het een unieke attachment is :p .. maar de G11 met steady aim is belachelijk. Op close en mid range heb je gewoon pinpoint accuracy zonder te hoeven aimen, zolang je maar bukt en of stil staat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De G11 heeft ook een variable zoom-scope..
Welk format?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef luciferist het volgende:
Iemand een hint waardoor mijn stats niet telkens terugvallen? word er schijtziek van...
Sorry dat wil niet meer, je zou een mod kunnen pm-en, ik ben over mijn edit limiet heenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:47 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hey Elmofan, voeg mij even toe aan de OP als je wilt
Op COD heet ik [JWZ]Jelle... je weet zelf!
Plaats het ook gelijk in de Wiki...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Sorry dat wil niet meer, je zou een mod kunnen pm-en, ik ben over mijn edit limiet heen
Had 2500 kills met de Spas12.. Wat ben ik van dat wapen gaan houden. Ik roeleerde er meequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moh spas ging opzich wel aardig.
Altijd mensen die huilen van hoe kun jij zo snel 4 mensen tegelijk neerschieten bla bla. Alleen de range is totaal verkut, maargoed het is dan ook closerange
Kan ook, maar lijkt me dat hij dat ook zelf kan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Plaats het ook gelijk in de Wiki...
maar de G11 is dus wel een leuk wapen opzich ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Jup, die heb ik er nu opgezet en vind ik een stuk beter. Het leuke van de low powered is dat het een unieke attachment is :p .. maar de G11 met steady aim is belachelijk. Op close en mid range heb je gewoon pinpoint accuracy zonder te hoeven aimen, zolang je maar bukt en of stil staat.
was min of meer ook voor hem bedoeld. Alleen misbruikte ik jouw citaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan ook, maar lijkt me dat hij dat ook zelf kan?
Bij mij ook ongeveer ieder uur. Dus je bent niet de enige.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef FUFR het volgende:
ik krijg om de haverklap vastlopers in BO na de laatste update
Workaround gedaan van die 7 files die je moet verwijderen en dan opnieuw moet verifyen:quote:Op woensdag 24 november 2010 10:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij mij ook ongeveer ieder uur. Dus je bent niet de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |