True, knife lui zijn irritant, maar het als je zo makkelijk punten kunt verdienen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
gast het is een shooter, zielige lui die niet kunnen aimen,...
close combat allicht, maar een beetje door een map rennen is compleet kansloosquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:51 schreef Deimos000 het volgende:
Ik wel... Helemaal als het close combat wordt. Je knife is dan veeeeeel sneller en doeltreffender dan een halve ammo clip.
Daarom speel ik ook alles op HC.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:51 schreef Deimos000 het volgende:
Ik wel... Helemaal als het close combat wordt. Je knife is dan veeeeeel sneller en doeltreffender dan een halve ammo clip.
Niet kunnen zomen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
gast het is een shooter, zielige lui die niet kunnen aimen,...
Volgens mij moet je ze allemaal kopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon alle assault rifles unlocken, en dan kan je de G11 kopen. De G11 heeft als enige de low powered scope - en je kan er gewoon de steady aim perk bijnemen .. in tegenstelling tot de snipers ;D
same here maar heb de MLP game nietquote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef schijffie het volgende:
Loopt ineens voor de derde keer vast binnen paar minuten. Zelfs My Little Pony's Island Adventure 3 klinkt op het moment aantrekkelijker dan deze baggerzooi.![]()
M14 schiet wel lekker, als het nu wat lekkerder zou lopen zou die helemaal perfect zijn.
haha, wel mooie streaksquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:09 schreef WooZ het volgende:
ff geprobeerd een filmpje te uppen. Gister lopen schelden, stond 5900-7300 achter en k/d/ 8/11, toen ik het op mn heupen kreeg, alleen de allerlaatste gast mis ik omdat ie net de trap op loopt, blijkt er net 1 achter me met een valkyrie te staan, eindstand 9900-10000![]()
ook leuk dat ik mn care package richting hen gooi en mn mortars erop knal
Vaar heen met je PS3.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef Kn0x het volgende:
Nog noobs die vanavond gaan spelen op de PS3? Ik heb zin om met iemand samen te spelen en in het echte leven heb ik geen vriendjs :s
Gaat al je geld weer weg na prestige?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Blik het volgende:
Prestige 1, level 7
Dat begin is echt zo ontzettend klote, zonder fatsoenlijke guns en zonder geld.
yep, houdt alleen alles mbt je playercardquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gaat al je geld weer weg na prestige?
Raore Diengen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:15 schreef Blik het volgende:
[..]
yep, houdt alleen alles mbt je playercard
Idem.quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb ent mw2 weer even gespeeld, en de conclusie is dat ik dat liever speel.
Explosieven zijn toch helemaal dood generfd. Zelfs granaten doen totaal geen schade meer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef Rp2009 het volgende:
Hebben we al een Fok server waar je geen Tubes/Rockets mag gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |