Okequote:Op zondag 21 november 2010 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik volg jou nu ook. Ik heb Ploertendoder en Huppelmuts ook al!
Ik heb even pret.quote:Op zondag 21 november 2010 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Als je kijkt bij wie ik volg... daar staan er nog wel een paar van hier.
Ik pas 'm nog even aanquote:Op zondag 21 november 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
Miauw, jouw pOPpetje die je net vandaag postte... moest die nog veranderd worden of was-ie klaar en kan-ie erin?
Heel veelquote:Op zondag 21 november 2010 14:15 schreef Lutte het volgende:
Hoeveel FOK'kers hebben wel geen Twitter!
Het heeft zo moeten zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
Vaduz, we hebben dezelfde initialen net als pgr
Ja, Vaduz wilde andere kleding geloof ikquote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is goed....
Volgens mij wilde er meerdere nog veranderen
Patje zei gister ook nog te willen veranderen dacht ik... ik zie het welquote:Op zondag 21 november 2010 14:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Vaduz wilde andere kleding geloof ik
Vraag het monster onder de bank even.quote:Op zondag 21 november 2010 14:20 schreef Zeroku het volgende:
Wtf... ik geef net m'n moeder geld en ben opeens m'n portemonnee kwijt, kan hem nergens meer vindenterwijl ik hier gewoon op de bank zat.
Ja, het is echt achterlijkquote:Op zondag 21 november 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vraag het monster onder de bank even.
Ff testen.quote:
Benny ligt het nou aan mij of kan de OP (sinds de nieuwe layout) niet meer vergroot worden als je erop klikt?quote:
Dat klopt... want hij heeft de grootte dat hij precies in 1 post kan zonder dat hij wordt verkleindquote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny ligt het nou aan mij of kan de OP (sinds de nieuwe layout) niet meer vergroot worden als je erop klikt?
Oke.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt... want hij heeft de grootte dat hij precies in 1 post kan zonder dat hij wordt verkleind
Eigenlijk is-ie nu even groot als in de oude layoutquote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke.Jammer want groter is hij nog leuker.
Ik weet eigenlijk niet meer precies wie het heeft bedacht, maar we waren op zoek naar een mooie OP voor hier.quote:Op zondag 21 november 2010 14:38 schreef Lutte het volgende:
Wie heeft die SP-poppetjes eigenlijk bedacht?
quote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer precies wie het heeft bedacht, maar we waren op zoek naar een mooie OP voor hier.
In XFA hadden we dit als OP...
[ afbeelding ]
Fairydustquote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer precies wie het heeft bedacht, maar we waren op zoek naar een mooie OP voor hier.
[ afbeelding ]
Vooral die naaktpics.quote:
quote:
Vest met knoopjesquote:
Je vestquote:
Hahaha wat leukquote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik de naam FD wekt standaard dit gezicht bij me opquote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he![]()
[..]
Dat was niet positief bedoeld
Ja.quote:
Ik zat zo te zoeken naar een goed vest en toen zag ik deze.quote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vest met knoopjesEn pokerkaartjes
Hijs leukquote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zat zo te zoeken naar een goed vest en toen zag ik deze.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kally heb jij nou eigenlijk een bikini of naveltruitje aan in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |