Dat klopt... want hij heeft de grootte dat hij precies in 1 post kan zonder dat hij wordt verkleindquote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny ligt het nou aan mij of kan de OP (sinds de nieuwe layout) niet meer vergroot worden als je erop klikt?
Oke.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt... want hij heeft de grootte dat hij precies in 1 post kan zonder dat hij wordt verkleind
Eigenlijk is-ie nu even groot als in de oude layoutquote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke.Jammer want groter is hij nog leuker.
Ik weet eigenlijk niet meer precies wie het heeft bedacht, maar we waren op zoek naar een mooie OP voor hier.quote:Op zondag 21 november 2010 14:38 schreef Lutte het volgende:
Wie heeft die SP-poppetjes eigenlijk bedacht?
quote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer precies wie het heeft bedacht, maar we waren op zoek naar een mooie OP voor hier.
In XFA hadden we dit als OP...
[ afbeelding ]
Fairydustquote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer precies wie het heeft bedacht, maar we waren op zoek naar een mooie OP voor hier.
[ afbeelding ]
Vooral die naaktpics.quote:
quote:
Vest met knoopjesquote:
Je vestquote:
Hahaha wat leukquote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik de naam FD wekt standaard dit gezicht bij me opquote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he![]()
[..]
Dat was niet positief bedoeld
Ja.quote:
Ik zat zo te zoeken naar een goed vest en toen zag ik deze.quote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vest met knoopjesEn pokerkaartjes
Hijs leukquote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zat zo te zoeken naar een goed vest en toen zag ik deze.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kally heb jij nou eigenlijk een bikini of naveltruitje aan in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |