crv wel in zijn foboquote:
Of zoeken in fobo op crvquote:Op zondag 21 november 2010 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, even kijken. Moet ik een crv post ontdekken.
fotoboek.fok.nl/crvquote:Op zondag 21 november 2010 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, even kijken. Moet ik een crv post ontdekken.
Ben jij socios?quote:Op zondag 21 november 2010 13:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat ziet er wel tof uit.
Is het jullie trouwens opgevallen dat Socios verdwenen is?
Waar, zijn fobo?quote:Op zondag 21 november 2010 13:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat ziet er wel tof uit.
Is het jullie trouwens opgevallen dat Socios verdwenen is?
Nee. Dat wordt vaker gezegd, net als dat ik een kloon van Penisbaard zou zijn, maar: nee.quote:
Ahh oke, ach die komt wel weer boven waterquote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt vaker gezegd, net als dat ik een kloon van Penisbaard zou zijn, maar: nee.
En Kally (ik kan niet multiquoten dus dan maar zo!) hij reageert niet op zijn FoBo, je kunt hen niet PM'en en hij is al twintig dagen niet online geweest.
Staat bij te komen op een afrangeerterreinquote:Op zondag 21 november 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahh oke, ach die komt wel weer boven water
Was grapje hoor. Ik zie wel dat je echt uniek bent.quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt vaker gezegd, net als dat ik een kloon van Penisbaard zou zijn, maar: nee.
En Kally (ik kan niet multiquoten dus dan maar zo!) hij reageert niet op zijn FoBo, je kunt hem niet PM'en en hij is al twintig dagen niet online geweest.
Haha, gelukkig.quote:Op zondag 21 november 2010 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was grapje hoor. Ik zie wel dat je echt uniek bent.
Ja klopt... jij vroeg of ik Twitter had, maar toen was ik er niet bij. Toen werd je verwezen naar Twitter die ik bij mijn posts had, maar die had ik laatst verwijderd. Dus ik dacht... jij kan het niet vinden en ik jou nu wel via die 'who to follow'.quote:Op zondag 21 november 2010 14:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hooooooooooi!
Jij volgt mij op de Twittert!
Haha, ik volg jou nu ook. Ik heb Ploertendoder en Huppelmuts ook al!quote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja klopt... jij vroeg of ik Twitter had, maar toen was ik er niet bij. Toen werd je verwezen naar Twitter die ik bij mijn posts had, maar die had ik laatst verwijderd. Dus ik dacht... jij kan het niet vinden en ik jou nu wel via die 'who to follow'.
Die laatste heb ik weer ge-unfollowed. Werd gek van die nietszeggende tweets.quote:Op zondag 21 november 2010 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik volg jou nu ook. Ik heb Ploertendoder en Huppelmuts ook al!
*checkt Twitter snel*quote:Op zondag 21 november 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die laatste heb ik weer ge-unfollowed. Werd gek van die nietszeggende tweets.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, ik heb je twitter gevonden. Je hebt er zo nog een volger bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |