affelay ?quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat komt meer doordat we een betere en completere spits hebben op 't moment.
Beetje jammer dit.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien was het van zijn vriendje de nacht voor de wedstrijd.
Gaat echt geweldig inderdaad al verwacht ik vanavond wel dat een bepaalde speler van Groningen in de elleboog van de week zitquote:
leuk dat ik dat nu een keer hoorquote:
Ojaquote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, Jonathan Reis
En het is AFeLLay, maar dat terzijde.
heb geen spofietie...quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je deze lijst eens checken
http://open.spotify.com/u(...)ZQSbT6aNfEi4SYoDl52K
Best wel hequote:
Ik begin hem weer te waarderen nu ik een andere sms-tone heb. Een uit den oude doosch: pumping on your stereo van Supergrassquote:
ik lach liever hier omquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Wát een piepstem heeft die beller zeg!
Zeg Klaas barst in lachen uit.
hahahaquote:
ik heb me vanmiddag hierom bescheurdquote:
Die plaat is ook echt goed inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begin hem weer te waarderen nu ik een andere sms-tone heb. Een uit den oude doosch: pumping on your stereo van Supergrass
haha.quote:
Frank Dane heeft het ook laten horen met andere stukjesquote:Op zondag 21 november 2010 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
haha.![]()
Wat een stuk onrust die interviewer.
hoppaquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank Dane heeft het ook laten horen met andere stukjes
mogguhquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:39 schreef minthy het volgende:
Ik luister nog ff motorcycle emptiness af en dan ga ik mijn nest in
quote:Op maandag 22 november 2010 07:03 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
GoedeMIDDAG
zo, maar weer op weg naar t werk en t zou wel eens een latertje kunnen worden. Ach, 't wordt betaald!
tot later!
Oeh, enjoy!quote:Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Vandaag precies zes maanden samen dus dagje eruit
Dat heb ik ook ja, bij ramen gaan zitten helpt meestal wel watquote:Op maandag 22 november 2010 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen goede onvangst hier op school
Hoezòò?quote:Op maandag 22 november 2010 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
Je zou haast denken dat die gast uit het Oosten des lands komt.
Goede plaat.quote:
+100000quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef Paul-89 het volgende:
Zo eindelijk weer eens een popduel zonder : Jij zegt de Spice Girls hmmmmmmmmm jaaaaaa....uuuhhhh de Spice Girls hmmm? Jaa dat is goed ! Gevolgd door het goed-jingletje.
Als Dj doet hij het echt zo slecht nog niet hoor. Heeft ook best nog wel een goede smaak vind ik. En ik zet nooit de radio uit vanwege een bepaalde dj.quote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Waalwijker het volgende:
Hoewel ik wel moet toegeven dat ik Bart de laatste tijd wel meer begin te waarderen, laat 'm in het weekend vaker aanstaan in het weekend na 3'en.
Ja, sowieso die hitlijst (quote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Dj doet hij het echt zo slecht nog niet hoor. Heeft ook best nog wel een goede smaak vind ik. En ik zet nooit de radio uit vanwege een bepaalde dj.
Dan zou je m juist aan moeten laten staan en hier gaan kankerenquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, sowieso die hitlijst () vind ik echt helemaal niks, dus misschien dat ik daardoor een beetje een vooroordeel over 'm heb.
Ja ik zit 'm nog wel eens uit voor een bepaalde DJ, omdat ik niet zo 3FM-obsessed ben als sommige hier.(waarmee ik niet jou persoonlijk bedoel.)
Neuh, daar heb ik niet zo'n behoefte aan.quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan zou je m juist aan moeten laten staan en hier gaan kankeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |