Hij is echt coolquote:Op zondag 21 november 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe Ramon die opleidingen gedaan heeft
quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
Waarom durfde ik 3 miljoenmiljard euro in te zetten op het verwachten van exact deze reactie?quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom durfde ik 3 miljoenmiljard euro in te zetten op het verwachten van exact deze reactie?
Lts zwakstroom?quote:Op zondag 21 november 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe Ramon die opleidingen gedaan heeft
hoiquote:
en waarom zou je dat niet doen als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
OMG wie belt dr nu de radio met zo een stotter?
Ja ja, MM , maar wie nog meer?
Whehehehehehehe omdat ze dan hele leuke flauwe stottergrappen gaan makenquote:Op zondag 21 november 2010 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waarom zou je dat niet doen als ik vragen mag?
yupquote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehehe omdat ze dan hele leuke flauwe stottergrappen gaan maken
nja, maar zijn dan die domme vragen niet het meest irritant?quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt te weinig geduld met stotteraars.
We hadden es een collega die stotterde, en de hele dag domme vragen probeerde te stellen.
in de mail stotterde hij niet?quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik vroeg altijd of ie me ff wilde mailen.
ik niet....zaadplaat imhoquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Cee-Lo Green, vind hem (nog) wel leuk
En dat is?quote:
Nieuwe van Adele, geen idee hoe die heet, hoor hem nu ook voor de 3e keerquote:Op zondag 21 november 2010 15:38 schreef borisz het volgende:
[..]
En dat is?
Vrijdag niet gevolgd en 3FM Nog niet aan gehad.
Dan heb je zeker geen Flip4Mac geïnstalleerd. Windows Media icm. Mac is altijd wat lastig... en dat ligt volgens mij niet aan de site, maar aan je eigen PC.quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef Pino112 het volgende:
Hole: heb jij de directe linkjes van SoD en van Club Sunrise?
De Uitzending Terugluisteren-site van 3FM faalt, want werkt niet @ Safari en Chrome op Mac.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef Pino112 het volgende:
Hole: heb jij de directe linkjes van SoD en van Club Sunrise?
De Uitzending Terugluisteren-site van 3FM faalt, want werkt niet @ Safari en Chrome op Mac.
wat sirolf zegtquote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je zeker geen Flip4Mac geïnstalleerd. Windows Media icm. Mac is altijd wat lastig... en dat ligt volgens mij niet aan de site, maar aan je eigen PC.
Lukte het kijken op de oude Uitzending Gemist bijvoorbeeld wel via de Windows Media-embed, of gebruik je dan meestal de Silverlight-versie?
SoD part I: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)dance/laatste-22.wma
SoD part II: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)dance/laatste-02.wma
Club sunrise: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nrise/laatste-06.wma
we zijn nog niet op de helftquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
gewoon boven AZ en Ajax staan dat is historisch
(zal over een weekje wel weer anders zijn)
Toppersquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
gewoon boven AZ en Ajax staan dat is historisch
(zal over een weekje wel weer anders zijn)
+1quote:
Ik denk dat 'ie 'm als ruimbagage mee heeft moeten nemen...quote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef Waalwijker het volgende:
Zou die bril van Paul zijn meegerekend als handbagage?
Nee gaat via speciale voorwerpen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef Waalwijker het volgende:
Zou die bril van Paul zijn meegerekend als handbagage?
Zonder hem te volgen op Twitter is dit duidelijk Rudy.quote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
en een raadseltje voor de niet-twitteraars.
herken de dj:
[ afbeelding ]
du hast recht! en daarom win jij eenquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zonder hem te volgen op Twitter is dit duidelijk Rudy.
ze ziet er nu idd bijzonder appetijtelijk uit met haar haar in een staart en dat witte hemdje. ze had een tijdje een heel lelijk twitterfoto btw.quote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef alors het volgende:
Ik vind Sophie trouwens op de cam veel knapper dan op de foto's die hier altijd worden gepost.
quote:
als ik vrouw of homo was glibberde ik nu in katzwijm van mijn bureaustoel af....quote:
dat is de jongen in datelage!quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef alors het volgende:
Wie is dat nou weer dan
That Don't Impress Me Much
nee, jij zou alleen voor mij bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |