Hoezòò?quote:Op maandag 22 november 2010 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
Je zou haast denken dat die gast uit het Oosten des lands komt.
Goede plaat.quote:
+100000quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef Paul-89 het volgende:
Zo eindelijk weer eens een popduel zonder : Jij zegt de Spice Girls hmmmmmmmmm jaaaaaa....uuuhhhh de Spice Girls hmmm? Jaa dat is goed ! Gevolgd door het goed-jingletje.
Als Dj doet hij het echt zo slecht nog niet hoor. Heeft ook best nog wel een goede smaak vind ik. En ik zet nooit de radio uit vanwege een bepaalde dj.quote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Waalwijker het volgende:
Hoewel ik wel moet toegeven dat ik Bart de laatste tijd wel meer begin te waarderen, laat 'm in het weekend vaker aanstaan in het weekend na 3'en.
Ja, sowieso die hitlijst (quote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Dj doet hij het echt zo slecht nog niet hoor. Heeft ook best nog wel een goede smaak vind ik. En ik zet nooit de radio uit vanwege een bepaalde dj.
Dan zou je m juist aan moeten laten staan en hier gaan kankerenquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, sowieso die hitlijst () vind ik echt helemaal niks, dus misschien dat ik daardoor een beetje een vooroordeel over 'm heb.
Ja ik zit 'm nog wel eens uit voor een bepaalde DJ, omdat ik niet zo 3FM-obsessed ben als sommige hier.(waarmee ik niet jou persoonlijk bedoel.)
Neuh, daar heb ik niet zo'n behoefte aan.quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan zou je m juist aan moeten laten staan en hier gaan kankeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |