affelay ?quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat komt meer doordat we een betere en completere spits hebben op 't moment.
Beetje jammer dit.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien was het van zijn vriendje de nacht voor de wedstrijd.
Gaat echt geweldig inderdaad al verwacht ik vanavond wel dat een bepaalde speler van Groningen in de elleboog van de week zitquote:
leuk dat ik dat nu een keer hoorquote:
Ojaquote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, Jonathan Reis
En het is AFeLLay, maar dat terzijde.
heb geen spofietie...quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je deze lijst eens checken
http://open.spotify.com/u(...)ZQSbT6aNfEi4SYoDl52K
Best wel hequote:
Ik begin hem weer te waarderen nu ik een andere sms-tone heb. Een uit den oude doosch: pumping on your stereo van Supergrassquote:
ik lach liever hier omquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Wát een piepstem heeft die beller zeg!
Zeg Klaas barst in lachen uit.
hahahaquote:
ik heb me vanmiddag hierom bescheurdquote:
Die plaat is ook echt goed inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begin hem weer te waarderen nu ik een andere sms-tone heb. Een uit den oude doosch: pumping on your stereo van Supergrass
haha.quote:
Frank Dane heeft het ook laten horen met andere stukjesquote:Op zondag 21 november 2010 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
haha.![]()
Wat een stuk onrust die interviewer.
hoppaquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank Dane heeft het ook laten horen met andere stukjes
mogguhquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:39 schreef minthy het volgende:
Ik luister nog ff motorcycle emptiness af en dan ga ik mijn nest in
quote:Op maandag 22 november 2010 07:03 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
GoedeMIDDAG
zo, maar weer op weg naar t werk en t zou wel eens een latertje kunnen worden. Ach, 't wordt betaald!
tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |