Ik ken het zelf ook, heel wat weekenden zo doorgebrachtquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kzou me god nie weetn hoe da nou kump
+1quote:
ik kon het niet meer voor me houden...quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook...
![]()
En als ze al geile neuqsex zouden hebben, dan hadden ze vast de behoefte niet meer om elkaar buiten de kelder nog ff te bijten. Dan is de sex niet geil genoeg geweest![]()
En hij spreekt beroerd Nederlands.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En hij is nog intelligent ook
Das heel niet belangrijk!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En hij spreekt beroerd Nederlands.
Geeft niet, al is de MI die ik nu heb niet zo prettigquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik kon het niet meer voor me houden...
Nee hoor, alleen een Brabants accent, maar hem vergeef ik dat wel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En hij spreekt beroerd Nederlands.
Zeg, ik weet toch zeker wel hoe een Brabants accent klinkt.quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een Brabants accent, maar hem vergeef ik dat wel.
Nou hij was een keer bij Studio Voetbal en toen vond ik hem prima begrijpelijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zeg, ik weet toch zeker wel hoe een Brabants accent klinkt.
Hij mompelt wat, maar slecht is overdreven idd.
idd, de voetballer waarvan Alors van haar stoel glibbertquote:
Heb jij hem echt zien bijten? Ik heb alleen maar een hoofdbeweging gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Hans. 22.10. Studio Ajax. En ze gaan ongetwijfeld de bijt van Suarez goedpraten, met rukker van Gelder voorop.
De beet was in de herhaling wel te zien hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij hem echt zien bijten? Ik heb alleen maar een hoofdbeweging gezien.
uhuhquote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
De beet was in de herhaling wel te zien hoor
Die wond komt niet door een kusje met zijn lippen hè.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je zag hem echt bijten, was ook wel te zien aan de schram/wond bij Bakkal.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
ja . hij speelt niet zoveel he..quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n prutser is.
Misschien was het van zijn vriendje de nacht voor de wedstrijd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die wond komt niet door een kusje met zijn lippen hè.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jep.Hopen dat ie gaat klagen enzo, en dat ie dit jaar snel een andere club zoekt. Is het beste voor beiden.
Nope, maar dat komt meer doordat we een betere en completere spits hebben op 't moment.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja . hij speelt niet zoveel he..
dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |