Nee totaal niet.. ze werkt bij een bakker en staat en loopt de hele dag.. zeker nu met haar zwangerschap heeft niet heel veel energie voor andere dingen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet ze aan sport? Ik had ook al vrij vroeg last van mijn bekken, maar deed toen ook niks door de misselijkheid. Sporten bij de fysio gecombineerd met (inmiddels) behandelingen hielp bij mij echt enorm in het begin. Nu is het meer beperken van het probleem, maar das met 7 maanden ook wel wat anders dan met 2.
Wat een super bevalling (zo klinkt hetquote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Dames...ik kom even snel posten voor ik weer m'n bedje in duik!
Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Wow, supersnel gedaan!quote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Dames...ik kom even snel posten voor ik weer m'n bedje in duik!
Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Ja ik weet het..quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:
shirley Gefeliciteerd!
En inderdaad, bij beginnende pijn in rug/bekken is bewegen echt heel belangrijk. Staand werk doen is dan weer het andere uiterste. En heel lullig, maar bij een contract voor bepaalde tijd mogen ze het op de laatste dag nog zeggen. Ik zou als ik haar was, haar baas om duidelijkheid vragen. Dan kan je ook weer aan 't solliciteren.
Ben je nu officieel uit de kloonkast?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Shirley en man
Ik ben ook samen met mijn zus zwanger wij zitten een paar wk na elkaar. Allebei onze 1e
Gisteren vriend naar de HAP laten bellen omdat ik bloed spuugde. Hij mocht sterkere medicatie halen. Ik ben nog steeds misselijk maar durf niet te spugen.
Ik had mezelf al verradenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je nu officieel uit de kloonkast?
Eh ja, das toch niet jouw probleem? Jij was eerder.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef mefke79 het volgende:
even zonder bijlezen, ik heb vanochtend gehoord dat mijn leidinggevende ook zwanger is, 10 dagen minder ver dan ik...ik zag er al zo tegenop om 't te vertellen, nu vind ik het echt eng. Het is maar een kleine afdeling, we worden hierdoor gehalveerd.
Jij had het al eerder door.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lastig he, met 2 accounts.
Gefeliciteerd nogmaals!
Wanneer ga je het vertellen dan? Wil je het dan niet gewoon liever ook nu vertellen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:14 schreef mefke79 het volgende:
dat is het stomme.. Zij had haar miskraam een week na de mijne. Ik wist dus goed hoe en wat. Van mij verwachten ze niets. Er werd net al gegrapt dat het een ramp zou zijn als ik ook zwanger was. Echt hoe opgelaten kan je jezelf voelen.
Ah wat balenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Nou nou nou dat was me weer gezellig.
Helemaal potdicht![]()
![]()
Dus nu op naar de volgende stap.
Donderdag naar het ziekenhuis voor hartfilmpje en placenta check
LOL, maar ik ben niet van de turbobevallingen en Pvoesss welquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Orea het volgende:
Shirley wat een prachtig mannetje!!
TM wat fijn dat alles goed is met jullie meisje!Prachtige foto's!
![]()
Leandrawel fijn dat je weer goedgekeurd bent, maar hoop ook dat het bij jou snel gaat beginnen! Doe maar een datumtweeling, vannacht ofzo, met Pvoess
Absoluut wat van zeggen. Hoe haalt ze het in haar hoofd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoorde vandaag dat een collega aan mijn leerlingen heeft verteld dat ik zwanger ben. En ergens baal ik daar wel van, ik vind dat dat niet haar taak is. Ik twijfel dus nog een beetje of ik daar nog wat van ga zeggen of niet. Maar de reacties van mijn andere examenklas waren wel heel leuk!
WTF?! Is ze helemaal van de pot gerukt...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoorde vandaag dat een collega aan mijn leerlingen heeft verteld dat ik zwanger ben. En ergens baal ik daar wel van, ik vind dat dat niet haar taak is. Ik twijfel dus nog een beetje of ik daar nog wat van ga zeggen of niet. Maar de reacties van mijn andere examenklas waren wel heel leuk!
Ik voel ook nog maar weinig bij 21wkn nu. Wel elke dag wat subtiele bewegingen (met name 's avonds in bed). Vind het wel jammer, maar madame is zo duidelijk beweeglijk op de echo's dat dat voor nu geruststellend genoeg is. Ik hoop snel wat duidelijker schopjes te voelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
Jnet, ik had bij zowel Amber als Tess de placenta aan de voorkant liggen. Ik voelde Amber bij een week of 25 pas en Tess bij een week of 22/23
SHIRLEY!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:11 schreef Shirley het volgende:
Dank jullie wel dames! Hier is ie dan!
[ afbeelding ]
Hij is een engeltje! Slaapt heerlijk lang en veel..alleen drinken wil nog niet lukken,maar dat komt nog wel. Even snel fotootje en dan ga ik weer naar m'n mannen. Doe van de week m'n verhaal wel!
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef Pvoesss het volgende:
ik had net een druppeltje bloed.. Ik heb echt een dansje gedaan![]()
![]()
![]()
Maar helaas pindakaas zo te merken... ik denk van het onderzoek want voorlopig geen actie
Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!!
heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water
Nee sorry helaas....quote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?
Met de strakke groene broekquote:
dan zijn de echobeelden duidelijkerquote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat is dat met die volle blaas steeds? Daar is bij mij nooit iets over gezegd.
geen flauw idee. Bij Amber moest ik met volle blaas bij Tess werd er niks van gezegd.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Vanyel het volgende:
Maar scheelt het echt zoveel? Waarom zouden ze het dan niet bij iedereen vragen?
Ik zat gewoon elders op FOK! te baggeren kwaliteitsposten te plaatsenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!!
heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee sorry helaas....
Er schoot me vanochtend gewoon ineens te binnen: "Hey, Leanda heeft d'r meiske" Vandaar dat ik hier ook nog effe kwam kijken... Kan natuurlijk ook helemaal niets van waar zijn, dat het over een week een jongetje wordt ofzoMaar goed; that was what happened...
En qua voorspellingen heb ik toch niet zo'n goed verleden. Ik dacht zelf dat ik op 14 juli zou bevallen, het werd 7 augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |