abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:21:07 #201
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_89042139
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Doet ze aan sport? Ik had ook al vrij vroeg last van mijn bekken, maar deed toen ook niks door de misselijkheid. Sporten bij de fysio gecombineerd met (inmiddels) behandelingen hielp bij mij echt enorm in het begin. Nu is het meer beperken van het probleem, maar das met 7 maanden ook wel wat anders dan met 2.

Nee totaal niet.. ze werkt bij een bakker en staat en loopt de hele dag.. zeker nu met haar zwangerschap heeft niet heel veel energie voor andere dingen..
Dinsdag moet ze er naar toe.. dus wie weet horen we dan meer
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_89042144
Shirley!! :o vlotterd!!

Van harte gefeliciteerd *O* *O* Daar is ie dan, jullie zoon! Mooie naam O+ O+ geniet lekker van elkaar en van de kraamtijd <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89042504
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Dames...ik kom even snel posten voor ik weer m'n bedje in duik!

Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Wat een super bevalling (zo klinkt het :D ) ik teken er voor! ;)
Veel geluk met Julian. En Julian veel geluk met je mama en papa O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:07:37 #204
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89042792
*O* Shirley, van harte gefeliciteerd met de 'enorm snelle' geboorte van Julian!

dinsdag 23 november 2010 @ 09:07:59 #205
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89042798
Shirley, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *O* Julian *O*

Pvoehoesss, heb je lekker geslapen vannacht?
Of had je het te druk met andere zaken?
.... met gevoel voor drama....
pi_89042808
Shirley en man gefeliciteerd met jullie zoon Julian!!
Wat snel gegaan zeg!
pi_89042997
shirley Gefeliciteerd!
En inderdaad, bij beginnende pijn in rug/bekken is bewegen echt heel belangrijk. Staand werk doen is dan weer het andere uiterste. En heel lullig, maar bij een contract voor bepaalde tijd mogen ze het op de laatste dag nog zeggen. Ik zou als ik haar was, haar baas om duidelijkheid vragen. Dan kan je ook weer aan 't solliciteren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:53:31 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89043663
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Shirley het volgende:
Dames...ik kom even snel posten voor ik weer m'n bedje in duik!

Ik heb een spoedbevalling achter de rug! Rond half 6 had ik 4 cm ontsluiting, en nog geen 2 uur later echte persweeen, mocht vana kwart voor 8 persen, en om 20.01 is onze Julian geboren!
3600 gram en 50 cm! Alles helemaal prima, nu even rusten...updates en foto's volgen!
Wow, supersnel gedaan!

Gefeliciteerd, en wat een prachtige naam :* O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89043665
Shirley, gefeliciteerd met Julian. *O*

Succes vandaag Pvoess. ^O^
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:55:16 #210
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_89043716
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:
shirley Gefeliciteerd!
En inderdaad, bij beginnende pijn in rug/bekken is bewegen echt heel belangrijk. Staand werk doen is dan weer het andere uiterste. En heel lullig, maar bij een contract voor bepaalde tijd mogen ze het op de laatste dag nog zeggen. Ik zou als ik haar was, haar baas om duidelijkheid vragen. Dan kan je ook weer aan 't solliciteren.
Ja ik weet het..
Volkomen waardeloze situatie, maar goed, vanuit een ondernemers oogpunt wel heel begrijpelijk.
Ze is hier en daar al wat wezen navragen, maar we gaan maar snel bij het UWV kijken vrees ik.
De paar kruiwagens die ze(we) heeft, zitten allemaal nogal met de zwangerschap.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_89043740
Gefeliciteerd Shirley en man

Ik ben ook samen met mijn zus zwanger wij zitten een paar wk na elkaar. Allebei onze 1e

Gisteren vriend naar de HAP laten bellen omdat ik bloed spuugde. Hij mocht sterkere medicatie halen. Ik ben nog steeds misselijk maar durf niet te spugen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:57:54 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89043775
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Shirley en man

Ik ben ook samen met mijn zus zwanger wij zitten een paar wk na elkaar. Allebei onze 1e

Gisteren vriend naar de HAP laten bellen omdat ik bloed spuugde. Hij mocht sterkere medicatie halen. Ik ben nog steeds misselijk maar durf niet te spugen.
Ben je nu officieel uit de kloonkast?
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:59:06 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89043810
Pvoesss, heel veel succes vanmiddag ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89043893
Yeey shirley gefeliciteerd *O* *O* Fijn dat de bevalling zo lekker vlotjes ging.

Nee kersjes helaas was mijn nacht verre van goed.
Heel veel wakker geweest door peuter die niet helemaal lekker is.
Ik hoop dat ik nog even kan liggen zo maar ik reken er maar niet op.. -O-

En dan om 14:00 de VK.. ik denk dat ik nog steeds helemaal potdicht zit. :'(
pi_89043920
Wow Shirley, vlotte!!
Gefeliciteerd met Julian!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89043932
He Pvoesss wat vervelend :(
Ik hoop dat je mannetje er snel is zodat je misschien een beetje rust krijgt (ik weet dat het moeilijk is met een kleine en een baby er bij).. Maar dan krijg je wel wat hulp ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89043980
Shirley, gefeliciteerd met Julian! Gek idee dat ik over een week ook zou kunnen bevallen, zomaar.

Pvoesss, een dikke kus voor jou. Wel een schril contrast hoor, jij loopt al drie weken langer rond. Ik hoop dat er wat schot in de zaak blijkt te zitten vanmiddag :* .
pi_89043989
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ben je nu officieel uit de kloonkast?

Ik had mezelf al verraden
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:10:10 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89044041
:o Maar ik wist het nog niet! :o
Wil je nu ook in de OP?
Gefeliciteerd!
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:34:27 #220
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89044709
Shirley, gefeliciteerd (en partner ook natuurlijk!)

En een :* voor Pvoess, zal voor je duimen vanmiddag
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:51:41 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89045220
Jammer Pvoesss, ik doelde eigenlijk meer op weeen enzo, niet op in de weer zijn met een ziek kind :{

Ferrari_rood, wat kut zeg...
Let je wel een beetje op jezelf? Er zijn bepaalde maagbeschermers die je veilig mag gebruiken tijdens de zwangerschap he? Juist vrouwen zoals jij die zoveel moeten spugen kunnen hier veel baat bij hebben. Sterkte :*

Ik weet dat het niet de bedoeling is om het gebruik van medicijnen te gaan lopen promoten hier, maar jammer genoeg zijn er nog steeds veel artsen en zwangere vrouwen die denken dat het er allemaal bij hoort. Niet dus, je maag, slokdarm of wat dan ook kapotspugen hoort er NIET bij als je zwanger bent . Als je mazzel hebt :')
Er zijn mogelijkheden om het allemaal wat minder zwaar te maken, die zijn er natuurlijk niet voor niks.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:53:59 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89045279
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik had mezelf al verraden
Lastig he, met 2 accounts.

Gefeliciteerd nogmaals!
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:58:04 #223
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89047103
Gefeliciteerd met Julian, Shirley! Mooie naam hebben jullie gekozen.
pi_89050123
even zonder bijlezen, ik heb vanochtend gehoord dat mijn leidinggevende ook zwanger is, 10 dagen minder ver dan ik...ik zag er al zo tegenop om 't te vertellen, nu vind ik het echt eng. Het is maar een kleine afdeling, we worden hierdoor gehalveerd.
pi_89050589
Shirley gefeliciteerd met Julian *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:03:59 #226
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89051132
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef mefke79 het volgende:
even zonder bijlezen, ik heb vanochtend gehoord dat mijn leidinggevende ook zwanger is, 10 dagen minder ver dan ik...ik zag er al zo tegenop om 't te vertellen, nu vind ik het echt eng. Het is maar een kleine afdeling, we worden hierdoor gehalveerd.
Eh ja, das toch niet jouw probleem? Jij was eerder. :)
Jullie hadden het gewoon van te voren even moeten doorspreken.. ;)

Het lijkt me idd wel een lastige situatie, kunnen ze niet vervanging regelen? Ik neem aan dat er anders veel werk op de schouders van de overgebleven personen terrecht komt, of is dat niet het probleem?
pi_89051355
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Lastig he, met 2 accounts.

Gefeliciteerd nogmaals!
Jij had het al eerder door.
Ik wacht nog even met in de OP na de 12wk echo dan is de datum ook wat definitiever.

Welke maagbeschermers kan ik veilig gebruiken?
Kan ik morgen even de HA bellen.
pi_89051532
dat is het stomme.. Zij had haar miskraam een week na de mijne. Ik wist dus goed hoe en wat. Van mij verwachten ze niets. Er werd net al gegrapt dat het een ramp zou zijn als ik ook zwanger was. Echt hoe opgelaten kan je jezelf voelen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:23:56 #229
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89051879
Tm ja ben nu eigenlijk wel een beetje zenuwachtig maar over 2 uur lig ik er dus kan niet meer dan afwachten. Zenuwen komen eigenlijk omdat ik de laatste tijd 4x heb gehoord dat mensen uit mijn indirecte omgeving hebben moeten afbreken. Maar tja ik kan er toch nix aan veranderen!
Hoe laat ben jij aan de beurt ;)
mefke oef das wel even een rare situatie maar tja dat kon jij toch ook niet weten?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89052127
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:14 schreef mefke79 het volgende:
dat is het stomme.. Zij had haar miskraam een week na de mijne. Ik wist dus goed hoe en wat. Van mij verwachten ze niets. Er werd net al gegrapt dat het een ramp zou zijn als ik ook zwanger was. Echt hoe opgelaten kan je jezelf voelen.
Wanneer ga je het vertellen dan? Wil je het dan niet gewoon liever ook nu vertellen?
Nu is t misschien wat awkward maar t zou ook rot zijn als er nog 2 weken zulke opmerkingen gemaakt worden terwijl het misschien niet per se zo gemeend is.

Pvoesss hoe is het nu?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:39:56 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89052425
@Mefke79: wat ongevoelig van je leidinggevende om dat zo luid te verkondigen. Je moet hem of haar toch kunnen vertrouwen/je veilig voelen bij zo iemand? Ik zou me niet laten pushen om het nu ook snel aan te kondigen.

Qua vervanging moet er toch ook wel een oplossing te vinden zijn?
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:45:17 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89052599
Nog even terugkomend op het alcoholverhaal van vorige week...
Ik had afgelopen weekend een etentje. Ik gaf aan het begin aan dat ik geen alcohol dronk en toen kwam de bediening met een heel leuk alternatief: jus de raisin! Het zijn bubbels met een zoet, champagne-achtig smaakje. Lekker en dus echt wel een tip. Ik zorg dat er met de feestdagen een fles voor mij in huis is! Er is dus echt nog wel keus naast spa rood, sapjes en cola light.
pi_89052604
ik heb morgen echo en moet donderdag weer werken ik vertel het dan ook. RationeeL kan ik er niets aan doen en zij ook niet, het is gewoon vervelend dat het zo loopt. Ik wil het niet nu zeggen vanwege de echo en omdat ik het haar ook gun om even haar moment te hebben,. Het grapje kwam ook niet van haar, maar van een andere collega.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:47:24 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89052677
@Mefke79: als na je echo het juiste moment is, dan is dat zo.
En misschien reageert men ook wel helemaal niet negatief, dat weet je natuurlijk helemaal niet van tevoren. Succes alvast!
pi_89053577
Dank jullie wel dames! Hier is ie dan!

Hij is een engeltje! Slaapt heerlijk lang en veel..alleen drinken wil nog niet lukken,maar dat komt nog wel. Even snel fotootje en dan ga ik weer naar m'n mannen. Doe van de week m'n verhaal wel!
Back in business.
pi_89053770
Ahhhh ik smelt! Wat een mooi poppetje heb je gemaakt Shirley O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89053840
Wat een mooi ventje shirley!! Doe maar lekker rustig aan!
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:30:42 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89054283
Ah gossie, een vers beebje, ik krijg er kriebels van in mijn buik....
Geniet er enorm van Shirley en drinken gaat ie vast wel doen, hij moet waarschijnlijk even bijkomen van de turbo bevalling. ;)
pi_89054770
Ooooh Shirley wat een mooi menneke O+ O+

ik ben babykleertjes aan het strijken nu :D damn wat een trip down memory lane zeg O+ Al die kleertjes die Amélie ook droeg enzo <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89054833
Ohhhhh Shirley, wat een ontzettend mooi gaaf ventje!! Heel erg gefeliciteerd en wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig gegaan is! Als je dat soortd ingen toch van te voren als wist he...
Geniet van je beide mannen! O+

edit: Wat heeft ie trouwens ook een écht "jongenskoppie"...

Ik rammel er zo van dat ik er bandenpijn van krijg ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89055362
O Shirley, wat een mooi mannetje, gefeliciteerd en geniet van een fijne kraamtijd! *O*

Mefke, wat een lastige situatie. Maar het is niet jouw probeem natuurlijk, al snap ik dat je er wel mee zit.
Wij hebben nu ook overal verteld en veel leuke reacties en kaartjes O+ gehad! Op mijn werk eigenlijk ook, een uitzondering daargelaten. Maar och, die valt wel weg tegen de rest.

Huup, wat leuk he, die kleertjes! En wel handig, dat je nu weer een meisje krijgt! Ik denk dat wij het ook dit keer niet zullen weten van tevoren, dus of we de kleren allemaal opnieuw kunnen gebruiken blijft een verrassing.
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:10:11 #242
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89055697
Shirley wow, wat snel en dat voor je eerste bevalling! Gefeliciteerd met jullie zoontje. Leuke naam! Ga lekker genieten van jullie mooie gezinnetje.
pi_89055752
O+ Wow Shirley O+
wat een moppie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89055818
Mefke, wat een ontzettend lastige situatie! Ook al is het iets wat je niet zou moeten en/of hoeven overleggen met je collega's, het kan wel voor lastige situaties zorgen. Wij hebben t zelfde, binnen ons kleine team is mijn collega een klein maandje na mij uitgerekend en ik heb nog een collega met een grote zwangerschapswens...dat is gewoon echt niet gunstig voor de continuiteit die we het liefst zouden willen bieden, maar op dit gebied strijken werk en prive gewoon soms heel moeizaam met elkaar...
pi_89055901
Leuk he dat strijken huup! Zal inderdaad herinneringen oproepen! Dat had ik iets minder omdat er niet heel veel van Lotte"s kleertjes voor de baby zijn. Vorige week heb ik de boel gestreken, wat een werk! Maar het ligt wel mooi strak in de kast ;)
pi_89056260
Nou nou nou dat was me weer gezellig.
Helemaal potdicht }:| :'( :{ Dus nu op naar de volgende stap.
Donderdag naar het ziekenhuis voor hartfilmpje en placenta check :)
pi_89056365
Wat jammer Pvoess!
pi_89056509
-O- wat balen Pvoess!!
pi_89056540
Shirley wat een mooi ventje O+

Pvoess, dat is mooi balen zeg }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89056580
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Nou nou nou dat was me weer gezellig.
Helemaal potdicht }:| :'( :{ Dus nu op naar de volgende stap.
Donderdag naar het ziekenhuis voor hartfilmpje en placenta check :)
Ah wat balen }:|
pi_89056719
Och Pvoesss...wat ontzettend shit zeg, dat is gewoon echt niet wat je wilt horen als je al zo ontzettend op wacht zit!
Het kan echter wel van het een op andere moment veranderen hoor, dus laat je hoop niet de grond inboren, soms is alleen de aanraking van de baarmoedermond al voldoende om het eea in gang te zetten!

Hou moed! :*
pi_89056755
balen Pvoess!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:57:25 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89057616
Shirley wat hebben jullie een mooi mannetje gemaakt! O+ * twentemeisje smelt!

Pvoesss, shit!! Toch blijf ik stug doorduimen voor spoedige spontane ontsluitingsactie. Kop op meis! :*

Wij zijn net terug van de 20wkn echo. En alles is goed!!! Wat een enorme opluchting en wat een fijn gevoel. O+ O+ O+. Ons kindje is nog steeds een meisje O+. Ze ligt met alle metingen precies op het gemiddelde. Ze ligt al een paar vingers boven mijn navel, dat had ik helemaal niet verwacht (maar dat is misschien dommigheid mijnerzijds :D).

De echoscopiste kwam op 2 april als uitgerekende datum, nog een dagje eerder dan tot nu toe is aangehouden.

Lekker duimpje

Ik kijk jullie aan papa en mama! (ik vind die skeletachtige beelden altijd een beetje spooky)

Voetje O+

Foto's zijn helaas weer niet heel duidelijk (beeld was gelukkig iets beter live). Doordat de placenta aan de voorzijde ligt zijn de beelden ook iets minder over het algemeen. Maar alles is goed met ons meisje, we zijn knettergelukkig!

Ik ben vandaag ook bij de uroloog geweest en er zit of een steentje, of de groei van de baarmoeder zorgt voor druk op de nier of urineleider. Gelukkig liet een echo (eens wat anders, niertje kijken ;) ) zien dat er geen grote stuwing is of een echte blokkade. Dus beleid is afwachten, zit tijdens de zwangerschap ook weinig anders op. Een CT of rontgenfoto maken ze nu niet dus krijg geen zekerheid over wat het exact is. Er is nog wel een kweekje van de urine gemaakt, daar hoor ik later nog meer over. Maar gezien bloed in de urine is een steentje waarschijnlijk omdat ik dat al 7x eerder heb gehad.

Met ons kindje goed gaat overtreft dit alles ruimschoots!

Benieuwd hoe het bij Jeetjejom was!
pi_89058233
TM, wat heerlijk en wat een opluchting dat alles goed leek!! O+ Dan is t gewoon écht genieten om te kunnen spieken!
pi_89058415
Wat fijn dat alles goed was twentemeisje!
Mooie echo foto's!
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:43:55 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89059386
Shirley, wat een prachtig ventje O+

Pvoesss... bummer :{ :*

Hier weer goedgekeurd, komende vrijdag en maandag weer een afspraak en als het krummeltje zichzelf dan nog niet gemeld heeft dinsdag inleiden...
En vooralsnog geen tekenen van een aanstaande bevalling, ook potdicht dus... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89059393
Leuke foto's Twentemeisje! En fijn dat alle goed was!!
pi_89059600
Shirley wat een prachtig mannetje!! O+

TM wat fijn dat alles goed is met jullie meisje! O+ Prachtige foto's! :Y

Leandra -O- wel fijn dat je weer goedgekeurd bent, maar hoop ook dat het bij jou snel gaat beginnen! Doe maar een datumtweeling, vannacht ofzo, met Pvoess ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:51:18 #259
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89059636
Thanks meiden! :*

Leandra, binnen een week geht's los!

Wil een modje het meisje aan mijn naam toevoegen in de lijst? Nu het 3x is gezegd durf ik wel ;) . Thanks!

[ Bericht 20% gewijzigd door twentemeisje op 23-11-2010 18:08:41 ]
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:03:03 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89060063
TM, wat geweldig dat jullie SEO goed was *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:05:15 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89060146
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Orea het volgende:
Shirley wat een prachtig mannetje!! O+

TM wat fijn dat alles goed is met jullie meisje! O+ Prachtige foto's! :Y

Leandra -O- wel fijn dat je weer goedgekeurd bent, maar hoop ook dat het bij jou snel gaat beginnen! Doe maar een datumtweeling, vannacht ofzo, met Pvoess ;)
LOL, maar ik ben niet van de turbobevallingen en Pvoesss wel ;)

Overigens had het ook wel eerder gemogen, die inleiding... als ik het al zat was mocht het nu zelfs al, maar ik wacht liever nog even af of de bevalling misschien de komende dagen toch nog vanzelf begint (zal wel niet, B. kwam met 41 weken...).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89060664
Twentemeisje, fijn dat de SEO goed was! *O*

Pvoesss en Leandra, balen dat jullie nog potdicht zitten, en dat je nu weer verder af moet wachten

ferrari_rood, bloed spugen klinkt niet goed, fijn dat ze nu tenminste wel even goed luisteren..

Ik heb iig geen blaasontsteking. Maar waarom het nu wel pijn doet? Ik gooi het maar even op bandenpijn, het was vandaag wel beter te doen..

Ik hoorde vandaag dat een collega aan mijn leerlingen heeft verteld dat ik zwanger ben. En ergens baal ik daar wel van, ik vind dat dat niet haar taak is. Ik twijfel dus nog een beetje of ik daar nog wat van ga zeggen of niet. Maar de reacties van mijn andere examenklas waren wel heel leuk!
pi_89061291
Fijn dat ze de keus in ieder geval bij jou neergelegd hebben Leandra, geeft je in ieder geval het gevoel de touwtjes in handen te hebben. Jammer dat er ook bij jou nou weinig verweking bleek te zijn...

En Laiveneertiekje, daar zou ik met al mijn hormonen zeker wat van gezegd hebben, zó vaak ben je niet zwanger in je leven, dan is het toch je volste recht om zelf met trots dat nieuws te vertellen! Wel heerlijk om die leuke reacties te krijgen!

Heeft iemand trouwens nog wat van Take_a_picture gehoord?? Ik hoop dat alles goed met je gaat en jullie je verdriet samen een beetje een plekje kunnen geven...
pi_89061372
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoorde vandaag dat een collega aan mijn leerlingen heeft verteld dat ik zwanger ben. En ergens baal ik daar wel van, ik vind dat dat niet haar taak is. Ik twijfel dus nog een beetje of ik daar nog wat van ga zeggen of niet. Maar de reacties van mijn andere examenklas waren wel heel leuk!
Absoluut wat van zeggen. Hoe haalt ze het in haar hoofd?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:55:56 #265
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89061980
Ik zou er ook wat van zeggen Laiveneertiekje! Dat had ze nooit mogen doen.

Ik hoop ook dat het goed met je gaat TAP, hopelijk vinden jullie elkaar in je verdriet :* .
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:02:40 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89062339
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
WTF?! Is ze helemaal van de pot gerukt...

Zeker wat van zeggen, het is niet aan een ander te beslissen wanneer de leerlingen te horen krijgen dat jij zwanger bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:36:18 #267
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89063960
Ik ben gisteren ook voor 20w echo geweest. Ook hier placenta aan voorkant, waardoor ik nog niet superveel voel; wel wat bubbeltjes.
Een enorm enthousiast kind wat lekker beweegt. We weten niet wat het wordt, dat wilden we ook niet weten. Alles supergoed verder geen afwijkingen ofzo.

Het is nogal een woelwater dus (zoals mijn moeder zegt dat heeft het van de moeder, ik dus ;) ) en de kleine was het niet zo eens met het echo apparaat.
Op een gegeven moment krijg ik toch een trap. Ik had nog niet eerder zo duidelijk een trap gevoeld van de kleine, maar dit beloofd wat voor over een paar weken zeg maar. Maar de kleine was het echo apparaat schijnbaar zat en vond het wel genoeg. Was wel grappig dat je dus een beweging ziet op het scherm en dan poefffff zo vlak onder dat echoding.

Hoop dat k geen ribben ga breken ofzo ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:40:10 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89064185
Fijn dat alles goed is J-net!
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:48:00 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89064593
Shirley, va harte gefeliciteerd met je zoon!
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:03:35 #270
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89065435
Shirley wat een mooi menneke!!!! Gefeliciteerd, snelle!!! *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89065436
Jnet, ik had bij zowel Amber als Tess de placenta aan de voorkant liggen. Ik voelde Amber bij een week of 25 pas en Tess bij een week of 22/23
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:06:17 #272
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89065558
Shirley: mooi mannetje O+
TM & J-net: fijn dat alles goed is gegaan :)
laiveneertiekje: Ik zou het in ieder geval met je collega bespreken.. ik weet niet hoe ik zou reageren..

Vanmiddag een rondleiding gehad in een kinderopvang in de buurt. Goede indruk gehad, echt een huiskamer gevoel O+ Donderdagochtend ga ik bellen of er al iets bekend is over de wachtlijst..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:08:46 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89065684
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
Jnet, ik had bij zowel Amber als Tess de placenta aan de voorkant liggen. Ik voelde Amber bij een week of 25 pas en Tess bij een week of 22/23
Ik voel ook nog maar weinig bij 21wkn nu. Wel elke dag wat subtiele bewegingen (met name 's avonds in bed). Vind het wel jammer, maar madame is zo duidelijk beweeglijk op de echo's dat dat voor nu geruststellend genoeg is. Ik hoop snel wat duidelijker schopjes te voelen ;) .
pi_89065854
@pvoess balen zeg
@laven...... ik kan het gewoon niet onthouden. Ik zal er zeker iets van zeggen. Zoiets speciaals moet je toch zelf kunnen vertellen
@tm fijn dat SEO goed was
@leandra hopelijk komt het zelf opgang anders succes met de laatste loodjes
@j-net jullie SEO ook goed fijn zeg.

Ik heb vandaag ruim 1,5 in de file gestaan en ben nu echt gaar.
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:24:53 #275
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_89066475
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:11 schreef Shirley het volgende:
Dank jullie wel dames! Hier is ie dan!

[ afbeelding ]

Hij is een engeltje! Slaapt heerlijk lang en veel..alleen drinken wil nog niet lukken,maar dat komt nog wel. Even snel fotootje en dan ga ik weer naar m'n mannen. Doe van de week m'n verhaal wel!
SHIRLEY!!!!
Gefeliciteerd :*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:14:28 #276
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_89069083
:o Man in het topic!

*topickiller*

Dit is BE onder stinkie's account. ;)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:29:55 #277
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89070070
Shirley, wat een mooierd O+ En zo echt een mannetje (klinkt misschien raar, maar je hebt meisjesbaby's, jongensbaby's en een beetje onzijdig, die van jou is echt al een ventje!)

Pvoesss, hopelijk plop je snel open zodat jij ook kan gaan genieten!

TM en J-Net, dat zijn dus 3 goede SEO's op een dag *O* !
Hier was ook alles oke, is nog steeds een kereltje (jah, nu kan ik me legaal gaan uitleven *) ) Hebben alleen heel lang naar de drie bloedvaten in het hart moeten zoeken, maar dat kwam omdat zijn armpje erover heen lag en er dus een schaduw overheen viel. Maar toen moest ik maar gaan springen om te kijken of hij wilde draaien (nee dus) en toen is de echoscopiste met het echoding in mijn zij gaan bonken, maar op de echo zag je hem heel grappig terugduwen. Maar uiteindelijk bleek het allemaal toch in orde en hij zwaaide toen ze zei dat ze ermee ging stoppen. _O-
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89070169
@Shirley: gefeliciteerd, en wat een mooie naam! *O*

Leandra en Pvoess: ook potten moeten een keer open hè, ik ga voor jullie duimen dat dit snel lukt!!

Laiveneertiekje: sorry hoor, maar dit kan toch niet! Waar bemoeid ze zich mee. Ik ga toch ook niet iedereen vertellen dat mijn zusje zwanger is? Mag ze lekker zelf doen, kom nou! Hoe zou zij dat vinden?? In de oO/ naar Spanje dat mens!

Verder wilde ik nog gaan vragen wanneer iedereen een beetje leven begon te voelen, maar jullie zijn me al voor. Hier nu ruim 17 weken en nog geen gevoel. Weet dat dat niet erg is, maar gezien de situatie met opa (morgen is de euthenasie) zou een teken van leven me wel geruststellen.
Als ik het niet vergeet ga ik morgen even vk bellen of ik donderdag een keertje mag langskomen om hartje te luisteren om me gerust te stellen.
pi_89070674
ik had net een druppeltje bloed.. Ik heb echt een dansje gedaan :@ :+ :')
Maar helaas pindakaas zo te merken... ik denk van het onderzoek want voorlopig geen actie :{w
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:40:35 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89070739
Pvoes, ik heb met je te doen nu :*
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:41:07 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89070771
En Shirley! *O* van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_89082036
Pvoesss hoe was je nacht? Was het druppeltje bloed de start van iets?
Ferrari heb je maagbeschermers? Anders je Vk bellen hoor, je verknalt je maag.
  woensdag 24 november 2010 @ 07:46:46 #283
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89082045
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef Pvoesss het volgende:
ik had net een druppeltje bloed.. Ik heb echt een dansje gedaan :@ :+ :')
Maar helaas pindakaas zo te merken... ik denk van het onderzoek want voorlopig geen actie :{w
Hoe is het nu?

Echt rottig als je zo over tijd loopt. Bij mijn andere zwangerschappen ook gehad.

Hoop echt dat het door gaat zetten nu.
pi_89084255
Zoooo dat was nog een stress, ik kon de papieren voor de NTmeting nergens vinden. Dacht dat ze in de vktas zaten, maar dat was dus niet zo. Nu ligt alles klaar, nog even werken ( :'( ) en dan mag ik om half twaalf. Nou ja, geen tijd om zenuwen te krijgen zullen we maar zeggen.

Pvoesss, doe es melden!
pi_89084353
Komt vast goed Mefke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89085152
Succes straks mefke!

Hoe is het vannacht gegaan pvoesss?

Vanmiddag weer naar de vk, daarna al elke week!
  woensdag 24 november 2010 @ 10:21:16 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89085360
Shirley van harte!!! *O*

heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 24 november 2010 @ 10:24:32 #288
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89085498
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!! *O*

heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water :P
Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?
  woensdag 24 november 2010 @ 10:27:29 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89085612
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?
Nee sorry helaas....

Er schoot me vanochtend gewoon ineens te binnen: "Hey, Leanda heeft d'r meiske" Vandaar dat ik hier ook nog effe kwam kijken... Kan natuurlijk ook helemaal niets van waar zijn, dat het over een week een jongetje wordt ofzo :P Maar goed; that was what happened...

En qua voorspellingen heb ik toch niet zo'n goed verleden. Ik dacht zelf dat ik op 14 juli zou bevallen, het werd 7 augustus :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89085720
Nostraflugeltje. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89086547
Flugel, tot het tegendeel bewezen is heb je natuurlijk altijd kans dat het klopt. Al vertrouw ik je niet echt als je ziet hoe ver je van je eigen datum af zat.
Ik zit trouwens braaf aan glas water nr 2, blaas moet vol. Lukt alleen nog voor geen meter om dat glas leeg te krijgen. Misselijk door de zenuwen geloof ik.
pi_89087155
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Nostraflugeltje. :+
Met de strakke groene broek :D :P

Ik ben ook naar pvoesss en leandra!

Mefke succes strakjes!
Ik had me ook braaf volgegoten met water. Moesten we daar een uur wachten :') jah dat red ik dus nie hè :P kreeg nog op mn kop ook }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89087398
Wat is dat met die volle blaas steeds? Daar is bij mij nooit iets over gezegd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89087557
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat is dat met die volle blaas steeds? Daar is bij mij nooit iets over gezegd.
dan zijn de echobeelden duidelijker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89087619
Maar scheelt het echt zoveel? Waarom zouden ze het dan niet bij iedereen vragen?
  woensdag 24 november 2010 @ 11:33:51 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89087674
J-net en Jeetjejom ook een goeie SEO, super!! *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89087690
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Vanyel het volgende:
Maar scheelt het echt zoveel? Waarom zouden ze het dan niet bij iedereen vragen?
geen flauw idee. Bij Amber moest ik met volle blaas bij Tess werd er niks van gezegd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89087741
-O- geen baby bij Leandra -O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 november 2010 @ 11:38:22 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89087835
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!! *O*

Ik zat gewoon elders op FOK! te baggeren kwaliteitsposten te plaatsen :+
Maar ik had dit topic al wel openstaan, met de post van rotsje als laatste post.... dus voor mefke kwam vertellen van de vermissende-NT-meting-papieren-stress ;)

Maar nee, geen bijzonderheden, gisteravond moest ik wel ineens een schoonmaken in de badkamer (om 21.30 uur) en toen ik vanmorgen om 07.15 naar het bad keek dacht ik "waarom zou ik er eigenlijk niet ingaan", dus om 07.30 zat ik in bad, maar verder gaat alles hier net zo als anders ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 november 2010 @ 11:41:12 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89087954
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee sorry helaas....

Er schoot me vanochtend gewoon ineens te binnen: "Hey, Leanda heeft d'r meiske" Vandaar dat ik hier ook nog effe kwam kijken... Kan natuurlijk ook helemaal niets van waar zijn, dat het over een week een jongetje wordt ofzo :P Maar goed; that was what happened...

En qua voorspellingen heb ik toch niet zo'n goed verleden. Ik dacht zelf dat ik op 14 juli zou bevallen, het werd 7 augustus :+
:')
Je weet maar nooit... we houden het in gedachten; een jongetje op 1 december *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')