Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef Pvoesss het volgende:
ik had net een druppeltje bloed.. Ik heb echt een dansje gedaan![]()
![]()
![]()
Maar helaas pindakaas zo te merken... ik denk van het onderzoek want voorlopig geen actie
Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!!
heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water
Nee sorry helaas....quote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?
Met de strakke groene broekquote:
dan zijn de echobeelden duidelijkerquote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat is dat met die volle blaas steeds? Daar is bij mij nooit iets over gezegd.
geen flauw idee. Bij Amber moest ik met volle blaas bij Tess werd er niks van gezegd.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Vanyel het volgende:
Maar scheelt het echt zoveel? Waarom zouden ze het dan niet bij iedereen vragen?
Ik zat gewoon elders op FOK! te baggeren kwaliteitsposten te plaatsenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!!
heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee sorry helaas....
Er schoot me vanochtend gewoon ineens te binnen: "Hey, Leanda heeft d'r meiske" Vandaar dat ik hier ook nog effe kwam kijken... Kan natuurlijk ook helemaal niets van waar zijn, dat het over een week een jongetje wordt ofzoMaar goed; that was what happened...
En qua voorspellingen heb ik toch niet zo'n goed verleden. Ik dacht zelf dat ik op 14 juli zou bevallen, het werd 7 augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |