abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89056719
Och Pvoesss...wat ontzettend shit zeg, dat is gewoon echt niet wat je wilt horen als je al zo ontzettend op wacht zit!
Het kan echter wel van het een op andere moment veranderen hoor, dus laat je hoop niet de grond inboren, soms is alleen de aanraking van de baarmoedermond al voldoende om het eea in gang te zetten!

Hou moed! :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89056755
balen Pvoess!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:57:25 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89057616
Shirley wat hebben jullie een mooi mannetje gemaakt! O+ * twentemeisje smelt!

Pvoesss, shit!! Toch blijf ik stug doorduimen voor spoedige spontane ontsluitingsactie. Kop op meis! :*

Wij zijn net terug van de 20wkn echo. En alles is goed!!! Wat een enorme opluchting en wat een fijn gevoel. O+ O+ O+. Ons kindje is nog steeds een meisje O+. Ze ligt met alle metingen precies op het gemiddelde. Ze ligt al een paar vingers boven mijn navel, dat had ik helemaal niet verwacht (maar dat is misschien dommigheid mijnerzijds :D).

De echoscopiste kwam op 2 april als uitgerekende datum, nog een dagje eerder dan tot nu toe is aangehouden.

Lekker duimpje

Ik kijk jullie aan papa en mama! (ik vind die skeletachtige beelden altijd een beetje spooky)

Voetje O+

Foto's zijn helaas weer niet heel duidelijk (beeld was gelukkig iets beter live). Doordat de placenta aan de voorzijde ligt zijn de beelden ook iets minder over het algemeen. Maar alles is goed met ons meisje, we zijn knettergelukkig!

Ik ben vandaag ook bij de uroloog geweest en er zit of een steentje, of de groei van de baarmoeder zorgt voor druk op de nier of urineleider. Gelukkig liet een echo (eens wat anders, niertje kijken ;) ) zien dat er geen grote stuwing is of een echte blokkade. Dus beleid is afwachten, zit tijdens de zwangerschap ook weinig anders op. Een CT of rontgenfoto maken ze nu niet dus krijg geen zekerheid over wat het exact is. Er is nog wel een kweekje van de urine gemaakt, daar hoor ik later nog meer over. Maar gezien bloed in de urine is een steentje waarschijnlijk omdat ik dat al 7x eerder heb gehad.

Met ons kindje goed gaat overtreft dit alles ruimschoots!

Benieuwd hoe het bij Jeetjejom was!
pi_89058233
TM, wat heerlijk en wat een opluchting dat alles goed leek!! O+ Dan is t gewoon écht genieten om te kunnen spieken!
pi_89058415
Wat fijn dat alles goed was twentemeisje!
Mooie echo foto's!
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:43:55 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89059386
Shirley, wat een prachtig ventje O+

Pvoesss... bummer :{ :*

Hier weer goedgekeurd, komende vrijdag en maandag weer een afspraak en als het krummeltje zichzelf dan nog niet gemeld heeft dinsdag inleiden...
En vooralsnog geen tekenen van een aanstaande bevalling, ook potdicht dus... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89059393
Leuke foto's Twentemeisje! En fijn dat alle goed was!!
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_89059600
Shirley wat een prachtig mannetje!! O+

TM wat fijn dat alles goed is met jullie meisje! O+ Prachtige foto's! :Y

Leandra -O- wel fijn dat je weer goedgekeurd bent, maar hoop ook dat het bij jou snel gaat beginnen! Doe maar een datumtweeling, vannacht ofzo, met Pvoess ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:51:18 #259
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89059636
Thanks meiden! :*

Leandra, binnen een week geht's los!

Wil een modje het meisje aan mijn naam toevoegen in de lijst? Nu het 3x is gezegd durf ik wel ;) . Thanks!

[ Bericht 20% gewijzigd door twentemeisje op 23-11-2010 18:08:41 ]
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:03:03 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89060063
TM, wat geweldig dat jullie SEO goed was *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:05:15 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89060146
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Orea het volgende:
Shirley wat een prachtig mannetje!! O+

TM wat fijn dat alles goed is met jullie meisje! O+ Prachtige foto's! :Y

Leandra -O- wel fijn dat je weer goedgekeurd bent, maar hoop ook dat het bij jou snel gaat beginnen! Doe maar een datumtweeling, vannacht ofzo, met Pvoess ;)
LOL, maar ik ben niet van de turbobevallingen en Pvoesss wel ;)

Overigens had het ook wel eerder gemogen, die inleiding... als ik het al zat was mocht het nu zelfs al, maar ik wacht liever nog even af of de bevalling misschien de komende dagen toch nog vanzelf begint (zal wel niet, B. kwam met 41 weken...).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89060664
Twentemeisje, fijn dat de SEO goed was! *O*

Pvoesss en Leandra, balen dat jullie nog potdicht zitten, en dat je nu weer verder af moet wachten

ferrari_rood, bloed spugen klinkt niet goed, fijn dat ze nu tenminste wel even goed luisteren..

Ik heb iig geen blaasontsteking. Maar waarom het nu wel pijn doet? Ik gooi het maar even op bandenpijn, het was vandaag wel beter te doen..

Ik hoorde vandaag dat een collega aan mijn leerlingen heeft verteld dat ik zwanger ben. En ergens baal ik daar wel van, ik vind dat dat niet haar taak is. Ik twijfel dus nog een beetje of ik daar nog wat van ga zeggen of niet. Maar de reacties van mijn andere examenklas waren wel heel leuk!
pi_89061291
Fijn dat ze de keus in ieder geval bij jou neergelegd hebben Leandra, geeft je in ieder geval het gevoel de touwtjes in handen te hebben. Jammer dat er ook bij jou nou weinig verweking bleek te zijn...

En Laiveneertiekje, daar zou ik met al mijn hormonen zeker wat van gezegd hebben, zó vaak ben je niet zwanger in je leven, dan is het toch je volste recht om zelf met trots dat nieuws te vertellen! Wel heerlijk om die leuke reacties te krijgen!

Heeft iemand trouwens nog wat van Take_a_picture gehoord?? Ik hoop dat alles goed met je gaat en jullie je verdriet samen een beetje een plekje kunnen geven...
pi_89061372
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoorde vandaag dat een collega aan mijn leerlingen heeft verteld dat ik zwanger ben. En ergens baal ik daar wel van, ik vind dat dat niet haar taak is. Ik twijfel dus nog een beetje of ik daar nog wat van ga zeggen of niet. Maar de reacties van mijn andere examenklas waren wel heel leuk!
Absoluut wat van zeggen. Hoe haalt ze het in haar hoofd?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:55:56 #265
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89061980
Ik zou er ook wat van zeggen Laiveneertiekje! Dat had ze nooit mogen doen.

Ik hoop ook dat het goed met je gaat TAP, hopelijk vinden jullie elkaar in je verdriet :* .
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:02:40 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89062339
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
WTF?! Is ze helemaal van de pot gerukt...

Zeker wat van zeggen, het is niet aan een ander te beslissen wanneer de leerlingen te horen krijgen dat jij zwanger bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:36:18 #267
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89063960
Ik ben gisteren ook voor 20w echo geweest. Ook hier placenta aan voorkant, waardoor ik nog niet superveel voel; wel wat bubbeltjes.
Een enorm enthousiast kind wat lekker beweegt. We weten niet wat het wordt, dat wilden we ook niet weten. Alles supergoed verder geen afwijkingen ofzo.

Het is nogal een woelwater dus (zoals mijn moeder zegt dat heeft het van de moeder, ik dus ;) ) en de kleine was het niet zo eens met het echo apparaat.
Op een gegeven moment krijg ik toch een trap. Ik had nog niet eerder zo duidelijk een trap gevoeld van de kleine, maar dit beloofd wat voor over een paar weken zeg maar. Maar de kleine was het echo apparaat schijnbaar zat en vond het wel genoeg. Was wel grappig dat je dus een beweging ziet op het scherm en dan poefffff zo vlak onder dat echoding.

Hoop dat k geen ribben ga breken ofzo ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:40:10 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89064185
Fijn dat alles goed is J-net!
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:48:00 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89064593
Shirley, va harte gefeliciteerd met je zoon!
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:03:35 #270
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89065435
Shirley wat een mooi menneke!!!! Gefeliciteerd, snelle!!! *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89065436
Jnet, ik had bij zowel Amber als Tess de placenta aan de voorkant liggen. Ik voelde Amber bij een week of 25 pas en Tess bij een week of 22/23
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:06:17 #272
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89065558
Shirley: mooi mannetje O+
TM & J-net: fijn dat alles goed is gegaan :)
laiveneertiekje: Ik zou het in ieder geval met je collega bespreken.. ik weet niet hoe ik zou reageren..

Vanmiddag een rondleiding gehad in een kinderopvang in de buurt. Goede indruk gehad, echt een huiskamer gevoel O+ Donderdagochtend ga ik bellen of er al iets bekend is over de wachtlijst..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:08:46 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89065684
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
Jnet, ik had bij zowel Amber als Tess de placenta aan de voorkant liggen. Ik voelde Amber bij een week of 25 pas en Tess bij een week of 22/23
Ik voel ook nog maar weinig bij 21wkn nu. Wel elke dag wat subtiele bewegingen (met name 's avonds in bed). Vind het wel jammer, maar madame is zo duidelijk beweeglijk op de echo's dat dat voor nu geruststellend genoeg is. Ik hoop snel wat duidelijker schopjes te voelen ;) .
pi_89065854
@pvoess balen zeg
@laven...... ik kan het gewoon niet onthouden. Ik zal er zeker iets van zeggen. Zoiets speciaals moet je toch zelf kunnen vertellen
@tm fijn dat SEO goed was
@leandra hopelijk komt het zelf opgang anders succes met de laatste loodjes
@j-net jullie SEO ook goed fijn zeg.

Ik heb vandaag ruim 1,5 in de file gestaan en ben nu echt gaar.
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:24:53 #275
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_89066475
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:11 schreef Shirley het volgende:
Dank jullie wel dames! Hier is ie dan!

[ afbeelding ]

Hij is een engeltje! Slaapt heerlijk lang en veel..alleen drinken wil nog niet lukken,maar dat komt nog wel. Even snel fotootje en dan ga ik weer naar m'n mannen. Doe van de week m'n verhaal wel!
SHIRLEY!!!!
Gefeliciteerd :*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:14:28 #276
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_89069083
:o Man in het topic!

*topickiller*

Dit is BE onder stinkie's account. ;)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:29:55 #277
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89070070
Shirley, wat een mooierd O+ En zo echt een mannetje (klinkt misschien raar, maar je hebt meisjesbaby's, jongensbaby's en een beetje onzijdig, die van jou is echt al een ventje!)

Pvoesss, hopelijk plop je snel open zodat jij ook kan gaan genieten!

TM en J-Net, dat zijn dus 3 goede SEO's op een dag *O* !
Hier was ook alles oke, is nog steeds een kereltje (jah, nu kan ik me legaal gaan uitleven *) ) Hebben alleen heel lang naar de drie bloedvaten in het hart moeten zoeken, maar dat kwam omdat zijn armpje erover heen lag en er dus een schaduw overheen viel. Maar toen moest ik maar gaan springen om te kijken of hij wilde draaien (nee dus) en toen is de echoscopiste met het echoding in mijn zij gaan bonken, maar op de echo zag je hem heel grappig terugduwen. Maar uiteindelijk bleek het allemaal toch in orde en hij zwaaide toen ze zei dat ze ermee ging stoppen. _O-
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89070169
@Shirley: gefeliciteerd, en wat een mooie naam! *O*

Leandra en Pvoess: ook potten moeten een keer open hè, ik ga voor jullie duimen dat dit snel lukt!!

Laiveneertiekje: sorry hoor, maar dit kan toch niet! Waar bemoeid ze zich mee. Ik ga toch ook niet iedereen vertellen dat mijn zusje zwanger is? Mag ze lekker zelf doen, kom nou! Hoe zou zij dat vinden?? In de oO/ naar Spanje dat mens!

Verder wilde ik nog gaan vragen wanneer iedereen een beetje leven begon te voelen, maar jullie zijn me al voor. Hier nu ruim 17 weken en nog geen gevoel. Weet dat dat niet erg is, maar gezien de situatie met opa (morgen is de euthenasie) zou een teken van leven me wel geruststellen.
Als ik het niet vergeet ga ik morgen even vk bellen of ik donderdag een keertje mag langskomen om hartje te luisteren om me gerust te stellen.
pi_89070674
ik had net een druppeltje bloed.. Ik heb echt een dansje gedaan :@ :+ :')
Maar helaas pindakaas zo te merken... ik denk van het onderzoek want voorlopig geen actie :{w
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:40:35 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89070739
Pvoes, ik heb met je te doen nu :*
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:41:07 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89070771
En Shirley! *O* van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_89082036
Pvoesss hoe was je nacht? Was het druppeltje bloed de start van iets?
Ferrari heb je maagbeschermers? Anders je Vk bellen hoor, je verknalt je maag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 24 november 2010 @ 07:46:46 #283
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89082045
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef Pvoesss het volgende:
ik had net een druppeltje bloed.. Ik heb echt een dansje gedaan :@ :+ :')
Maar helaas pindakaas zo te merken... ik denk van het onderzoek want voorlopig geen actie :{w
Hoe is het nu?

Echt rottig als je zo over tijd loopt. Bij mijn andere zwangerschappen ook gehad.

Hoop echt dat het door gaat zetten nu.
pi_89084255
Zoooo dat was nog een stress, ik kon de papieren voor de NTmeting nergens vinden. Dacht dat ze in de vktas zaten, maar dat was dus niet zo. Nu ligt alles klaar, nog even werken ( :'( ) en dan mag ik om half twaalf. Nou ja, geen tijd om zenuwen te krijgen zullen we maar zeggen.

Pvoesss, doe es melden!
pi_89084353
Komt vast goed Mefke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89085152
Succes straks mefke!

Hoe is het vannacht gegaan pvoesss?

Vanmiddag weer naar de vk, daarna al elke week!
  woensdag 24 november 2010 @ 10:21:16 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89085360
Shirley van harte!!! *O*

heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 24 november 2010 @ 10:24:32 #288
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89085498
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!! *O*

heeft Leandra zich nog niet gemeld vandaag? Ik had een voorgevoel aan m'n water :P
Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?
  woensdag 24 november 2010 @ 10:27:29 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89085612
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Voel je ook wat over Pvoesss dan Fluugs?
Nee sorry helaas....

Er schoot me vanochtend gewoon ineens te binnen: "Hey, Leanda heeft d'r meiske" Vandaar dat ik hier ook nog effe kwam kijken... Kan natuurlijk ook helemaal niets van waar zijn, dat het over een week een jongetje wordt ofzo :P Maar goed; that was what happened...

En qua voorspellingen heb ik toch niet zo'n goed verleden. Ik dacht zelf dat ik op 14 juli zou bevallen, het werd 7 augustus :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89085720
Nostraflugeltje. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89086547
Flugel, tot het tegendeel bewezen is heb je natuurlijk altijd kans dat het klopt. Al vertrouw ik je niet echt als je ziet hoe ver je van je eigen datum af zat.
Ik zit trouwens braaf aan glas water nr 2, blaas moet vol. Lukt alleen nog voor geen meter om dat glas leeg te krijgen. Misselijk door de zenuwen geloof ik.
pi_89087155
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Nostraflugeltje. :+
Met de strakke groene broek :D :P

Ik ben ook naar pvoesss en leandra!

Mefke succes strakjes!
Ik had me ook braaf volgegoten met water. Moesten we daar een uur wachten :') jah dat red ik dus nie hè :P kreeg nog op mn kop ook }:|
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89087398
Wat is dat met die volle blaas steeds? Daar is bij mij nooit iets over gezegd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89087557
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Vanyel het volgende:
Wat is dat met die volle blaas steeds? Daar is bij mij nooit iets over gezegd.
dan zijn de echobeelden duidelijker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89087619
Maar scheelt het echt zoveel? Waarom zouden ze het dan niet bij iedereen vragen?
  woensdag 24 november 2010 @ 11:33:51 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89087674
J-net en Jeetjejom ook een goeie SEO, super!! *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89087690
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Vanyel het volgende:
Maar scheelt het echt zoveel? Waarom zouden ze het dan niet bij iedereen vragen?
geen flauw idee. Bij Amber moest ik met volle blaas bij Tess werd er niks van gezegd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89087741
-O- geen baby bij Leandra -O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 november 2010 @ 11:38:22 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89087835
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Shirley van harte!!! *O*

Ik zat gewoon elders op FOK! te baggeren kwaliteitsposten te plaatsen :+
Maar ik had dit topic al wel openstaan, met de post van rotsje als laatste post.... dus voor mefke kwam vertellen van de vermissende-NT-meting-papieren-stress ;)

Maar nee, geen bijzonderheden, gisteravond moest ik wel ineens een schoonmaken in de badkamer (om 21.30 uur) en toen ik vanmorgen om 07.15 naar het bad keek dacht ik "waarom zou ik er eigenlijk niet ingaan", dus om 07.30 zat ik in bad, maar verder gaat alles hier net zo als anders ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 november 2010 @ 11:41:12 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89087954
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee sorry helaas....

Er schoot me vanochtend gewoon ineens te binnen: "Hey, Leanda heeft d'r meiske" Vandaar dat ik hier ook nog effe kwam kijken... Kan natuurlijk ook helemaal niets van waar zijn, dat het over een week een jongetje wordt ofzo :P Maar goed; that was what happened...

En qua voorspellingen heb ik toch niet zo'n goed verleden. Ik dacht zelf dat ik op 14 juli zou bevallen, het werd 7 augustus :+
:')
Je weet maar nooit... we houden het in gedachten; een jongetje op 1 december *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')