abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88940360
quote:
Islamisten planen einem Magazinbericht zufolge ein Blutbad im Berliner Reichstag. Zwei Attentäter seien bereits eingereist.

Extremisten der al-Qaida und mit ihr assoziierter Gruppen planen nach einem Bericht des Nachrichtenmagazins „Spiegel“ angeblich einen Anschlag auf das Reichstagsgebäude in Berlin, in dem der Deutsche Bundestag untergebracht ist. Dies berichtete das Magazin unter Berufung auf Erkenntnisse deutscher Sicherheitsbehörden (mehr dazu hier). Im Zuge des Angriffs wollten die Angreifer Geiseln nehmen und mit Schusswaffen ein Blutbad anrichten.

Die Informationen über die Planungen stammten von einem Dschihadisten, der sich im Ausland aufhalte und sich in den vergangenen Tagen mehrmals telefonisch an das Bundeskriminalamt (BKA) gewandt habe, hieß es in dem Bericht weiter. Er wolle angeblich aussteigen. Die Anschläge seien für Februar oder März geplant.

Das Terrorkommando soll nach Angaben des Anrufers aus sechs Personen bestehen. Zwei von ihnen seien bereits in Berlin und untergetaucht. Vier weitere Attentäter, darunter ein Deutscher, ein Türke und ein Nordafrikaner warteten auf ihre Abreise. Diese Informationen seien für Bundesinnenminister Thomas de Maiziere Anlass gewesen, am Mittwoch öffentlich vor einem bevorstehenden Anschlag zu warnen. Lesen Sie hier die Warnung des Innenministers im Wortlaut.

Der zweite Warnhinweis, auf den sich de Maizieres Einschätzung stütze, stamme aus den USA, berichtete der „Spiegel“ weiter. Die US-Bundespolizei FBI habe sich vor zwei Wochen mit einem Fernschreiben an das BKA gewandt und auf einen weiteren mutmaßlichen Anschlagsplan hingewiesen.

Eine schiitisch-indische Gruppe, die sich „Saif“ („Schwert") nenne, habe einen Pakt mit der al-Qaida geschlossen und zwei Männer auf den Weg nach Deutschland geschickt, um hier einen Anschlag durchzuführen. Die beiden sollten am 22. November in den Vereinigten Arabischen Emiraten ankommen, dort mit neuen Papieren ausgestattet werden und dann nach Deutschland reisen.
http://www.welt.de/politi(...)gebaeude-planen.html

Tijdschrift der Spiegel heeft ontdekt dat er mogelijk in Februari een aanslag wordt gepleegd op de Reichstag (parlement van Duitsland). 2 terroristen zouden al in Duitsland zijn.

De vraag is niet zozeer OF er een aanslag in Duitsland komt, de vraag is wanneer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Holograph op 20-11-2010 13:57:08 ]
pi_88940467
Van der Lubbe ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_88940500
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef Oud_student het volgende:
Van der Lubbe ?
Het is nooit bewezen of hij het had gedaan. Het is ook waarschijnlijk dat de Nazi's zelf de brand hadden aangestoken om zo de noodtoestand uit te kunnen roepen.
pi_88940524
Februari pas? Dan zijn we er toch hopelijk wel op tijd bij...
In Dei nomine feliciter
pi_88940548
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:42 schreef Holograph het volgende:

Het is nooit bewezen of hij het had gedaan. Het is ook waarschijnlijk dat de Nazi's zelf de brand hadden aangestoken om zo de noodtoestand uit te kunnen roepen.
Precies, dat bedoel ik. Dat kan nu ook het geval zijn
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_88940722
Ach de religie van de vrede wil alleen maar een bezoekje brengen en foto's maken natuurlijk, move along people.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88940746
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ach de religie van de vrede wil alleen maar een bezoekje brengen en foto's maken natuurlijk, move along people.
Dergelijke figuren worden ook door de gemiddelde islamitische gemeenschap uitgekotst.
pi_88940782
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dergelijke figuren worden ook door de gemiddelde islamitische gemeenschap uitgekotst.
Uiteraard, daarom worden ze daar getraind, geïndoctrineerd en bevoorraad.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88940926
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Uiteraard, daarom worden ze daar getraind, geïndoctrineerd en bevoorraad.
Door mensen die hetzelfde denken. Niet door de moslims al geheel.
#freefrederike
pi_88941003
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar die vieren vervolgens wel een feestje in de gezellige multiculti straten.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:59:13 #11
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88941060
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Devz het volgende:

[..]

Volgens mij zul je geen Turk in Kreuzberg zien juichen als de Reichstag neergaat hoor. Maar goed, schuif het ze maar lekker ongegeneerd en ongefundeerd in de schoenen. :{
pi_88941163
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Want dat zijn geen moslims?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:03:25 #13
177885 JoaC
Het is patat
pi_88941221
Als een Nederlandse moslim de schuld krijgt, pak ik het vliegtuig naar Amerika :N
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88941279
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Devz het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt hoor. En woon zelf in een multiculti straat.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Blijkbaar kan je niet lezen. Ik zeg dat het gaat om een groep moslims en niet om alle moslims.
Ik raad jou een bril aan.
#freefrederike
pi_88941354
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

'Christelijk geweld' schuif je ook de Nederlandse christenen in de schoenen?
pi_88941408
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef PizzaMizza het volgende:

Blijkbaar kan je niet lezen. Ik zeg dat het gaat om een groep moslims en niet om alle moslims.
Ik raad jou een bril aan.
Ja beiden zijn blijkbaar moslim, daar doelde ik dus op.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

'Christelijk geweld' schuif je ook de Nederlandse christenen in de schoenen?
Welk christelijk geweld?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88941422
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Pool het volgende:

[..]

Volgens mij zul je geen Turk in Kreuzberg zien juichen als de Reichstag neergaat hoor. Maar goed, schuif het ze maar lekker ongegeneerd en ongefundeerd in de schoenen. :{
Neuh das idd bij 9/11 en dichter bij huis na de moord op Pim Fortuyn en/of Theo v. Gogh wel gebleken dat die mensen écht niet feestend de straten over gaan nee.

Kom op zeg :')
pi_88941617
quote:
Welk christelijk geweld?
Meen je dit nou? Ik raad je dan niet alleen een bril aan maar ook een geschiedenisboek.
Geweld tussen het katholicisme en het protestantisme waarbij heel veel protestanten om het leven zijn gekomen op een gruwelijke manier.

Al de slachtoffers die zijn gedood in de middeleeuwen omdat men vond dat je per se Christen moest zijn.
#freefrederike
pi_88941633
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
Welk christelijk geweld?
:|W
pi_88941671
quote:
Neuh das idd bij 9/11 en dichter bij huis na de moord op Pim Fortuyn en/of Theo v. Gogh wel gebleken dat die mensen écht niet feestend de straten over gaan nee.
Nog steeds geef je een zwak, bevooroordeeld argument.
Er zijn idd domme moslims die vinden dat het allemaal goed was, maar zijn het ook alle? Nee.
Er zijn ook idd domme Nederlanders die de NSDAP hebben gesteund, maar deden alle nederlanders dat? Nee!
#freefrederike
pi_88941724
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:14 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Al de slachtoffers die zijn gedood in de middeleeuwen omdat men vond dat je per se Christen moest zijn.
There's your answer.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88941763
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:15 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nog steeds geef je een zwak, bevooroordeeld argument.
Er zijn idd domme moslims die vinden dat het allemaal goed was, maar zijn het ook alle? Nee.
Er zijn ook idd domme Nederlanders die de NSDAP hebben gesteund, maar deden alle nederlanders dat? Nee!
Ik claim ook niet dat alle moslims het een goede actie vinden en het toejuichen, maar het is ook gewoon niet waar om te roepen dat ze het allemaal vreselijk gaan vinden. En dan zeker de turken in Kreuzberg, als er iets juist het voorbeeld van gefaald integratie is, dan is het Kreuzberg wel. Bijna een land op zich daar, dus ik denk dat je daar dan juist geen binding met de Duitse cultuur hoeft te verwachten
pi_88941820
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

There's your answer.
Tamil Tijgers, KKK, vermoorde abortusarts...
pi_88941848
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik claim ook niet dat alle moslims het een goede actie vinden en het toejuichen, maar het is ook gewoon niet waar om te roepen dat ze het allemaal vreselijk gaan vinden. En dan zeker de turken in Kreuzberg, als er iets juist het voorbeeld van gefaald integratie is, dan is het Kreuzberg wel. Bijna een land op zich daar, dus ik denk dat je daar dan juist geen binding met de Duitse cultuur hoeft te verwachten
Niet alle? Zeg maar gerust dat een handjevol moslims dergelijk geweld niet afkeurt.
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:21:50 #25
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88941871
quote:

[..]

Meen je dit nou? Ik raad je dan niet alleen een bril aan maar ook een geschiedenisboek.
Geweld tussen het katholicisme en het protestantisme waarbij heel veel protestanten om het leven zijn gekomen op een gruwelijke manier.

Toch fijn dat we de middeleeuwen te boven zijn gekomen.

Deze terroristen beseffen nog steeds niet dat ze het aanzien van moslims in het algemeen meer schade toebrengen, dan discriminatie.

Het zou goed zijn als dat handjevol juichende moslims overstemd werd met massaal demonstrerende afkeurende moslims.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_88941878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

KKK, vermoorde abortusarts...
Dat wordt Amerika toch al kwalijk genomen, dus daar heb je mij niet voor nodig.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88941965
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Neem je dat de christenen hier kwalijk?
pi_88941987
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neem je dat de christenen hier kwalijk?
Ja in essentie wel, want hun Bijbel preekt voor "geen oordeel vellen" terwijl ze dat allemaal wel doen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88942152
quote:
There's your answer.
Ohh dus je keurt alles goed wat er is gebeurd? Als we het zo moeten bekijken mogen we niet eens spreken van de Joodse genocide a la Holocaust.

quote:
Jouw probleem is dat je het 'logisch' wil stellen en niet op feiten.
Het klopt idd dat er moslims zijn die het niet goed vinden, en toevallig in Europa wonen.
Maar denk je nou dat alle Nederlanders het erg vinden/vonden wat er vroeger met de protestanten is gebeurd?
Denk je dat alle Amerikanen/Europeanen het erg vinden wat er is gebeurd op 9/11?

quote:
Niet alle? Zeg maar gerust dat een handjevol moslims dergelijk geweld niet afkeurt.
Er zijn dan ook al bijna 2 miljard moslims op de wereld he. Als jij er toevallig zo'n 50.000 uit gaat pakken die niet volgens de Islam leeft maar volgens wat hun denken van de Islam ben je werkelijk triest.

quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Typisch.. De: Hij wel, ik niet!
#freefrederike
pi_88942204
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:30 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ohh dus je keurt alles goed wat er is gebeurd? Als we het zo moeten bekijken mogen we niet eens spreken van de Joodse genocide a la Holocaust.
Nee, ik zeg dat het te lang geleden is om mensen van nu verantwoordelijk voor te houden. Moet ik m'n christelijke buurman op het matje roepen voor de kruistochten, of m'n moslim buurman die stond te juichen bij 9/11?

Ik weet 't wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88942232
quote:
Toch fijn dat we de middeleeuwen te boven zijn gekomen.
Als we zo moeten beginnen :?
Kan ik ook zeggen: Toch fijn dat we 9/11 te boven zijn gekomen!

quote:
Deze terroristen beseffen nog steeds niet dat ze het aanzien van moslims in het algemeen meer schade toebrengen, dan discriminatie.
Ik snap je punt niet met discriminatie. Ik denk niet dat zulke moslims het boeit of er discriminatie is of niet. Zulke moslims willen dat iedereen moslim word.

quote:
Het zou goed zijn als dat handjevol juichende moslims overstemd werd met massaal demonstrerende afkeurende moslims.
Ach... Dan worden ze uitgemaakt voor nep moslims of vroeg/laat heb je dan daar weer een bombardement... Houd je zelf niet voor de gek aub
#freefrederike
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:34:09 #32
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88942264
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat het te lang geleden is om mensen van nu verantwoordelijk voor te houden. Moet ik m'n christelijke buurman op het matje roepen voor de kruistochten, of m'n moslim buurman die stond te juichen bij 9/11?

Ik weet 't wel.
Ik denk dat we jou op het matje moeten roepen. Je bent namelijk geen haar beter dan de moslims die je zo verfoeit.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_88942278
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik weet 't wel.
Geen een van beiden aangezien het verleden tijd is, allebei meer dan 5 jaar geleden.
En wat heb jij met 9/11 te maken? Woon je in de USA?
En hoe jij het wil stellen oke. Maar waarom hebben de zielige Europese leiders nog steeds een 'schuldgevoel' over de Joodse genocide?
#freefrederike
pi_88942388
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Geen een van beiden aangezien het verleden tijd is, allebei meer dan 5 jaar geleden.
En wat heb jij met 9/11 te maken? Woon je in de USA?
En hoe jij het wil stellen oke. Maar waarom hebben de zielige Europese leiders nog steeds een 'schuldgevoel' over de Joodse genocide?
5 jaar geleden is heel wat anders dan 700 jaar geleden, als je dat niet inziet dan is er ook geen beginnen aan je te overtuigen, laat maar zitten dan. Oh, en het minderwaardigheidscomplexje van hedendaags Europa is inderdaad van de zotte.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88942422
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik denk dat we jou op het matje moeten roepen. Je bent namelijk geen haar beter dan de moslims die je zo verfoeit.
Leuk voor je.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88942538
quote:
5 jaar geleden is heel wat anders dan 700 jaar geleden, als je dat niet inziet dan is er ook geen beginnen aan je te overtuigen, laat maar zitten dan. Oh, en het minderwaardigheidscomplexje van hedendaags Europa is inderdaad van de zotte.
Jij bent dus echt heeeel triest. ''5 Jaar is iets anders...'' Het is helemaal niet anders. Allebei verschrikkelijke gebeurtenissen. En trouwens, wie zegt dat het de moslims waren op 9/11? Ik zie genoeg theorieën die zeggen dat 't de Amerikanen zelf waren.

quote:
Leuk voor je.
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
#freefrederike
pi_88942574
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij bent dus echt heeeel triest. ''5 Jaar is iets anders...'' Het is helemaal niet anders. Allebei verschrikkelijke gebeurtenissen. En trouwens, wie zegt dat het de moslims waren op 9/11? Ik zie genoeg theorieën die zeggen dat 't de Amerikanen zelf waren.

Ja het is de schuld van de Joden, dat verhaal kennen we nu wel.

quote:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Te oud voor dit kinderachtig gezeik, ik ga d'r vandoor.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:44:05 #38
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88942617
Zo kun je alles legitimeren. Je verwijst gewoon naar de geschiedenis. Toen deden hullie dit en hullie dat.

Misschien beter om er lessen uit te trekken.
Snooker is top!!!
pi_88942702
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja in essentie wel, want hun Bijbel preekt voor "geen oordeel vellen" terwijl ze dat allemaal wel doen.
Verwijt je de christenen hier dat er elders doden vallen die 'gelegitimeerd' worden door de bijbel?
pi_88942711
quote:
Ja het is de schuld van de Joden, dat verhaal kennen we nu wel.
WAT :') ?

quote:
Te oud voor dit kinderachtig gezeik, ik ga d'r vandoor.
Doei en tot nooit meer ziens! Aangezien je toch niks bijdraagt aan dit topic.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef sunny16947 het volgende:
Zo kun je alles legitimeren. Je verwijst gewoon naar de geschiedenis. Toen deden hullie dit en hullie dat.

Misschien beter om er lessen uit te trekken.
Ohh dus 9/11 is geen geschiedenis? Tis alweer 10 jaar geleden hoor.
En de homo's die vermoord worden in Afrika. Ook zeker niet op naam van Christus he :')
#freefrederike
pi_88942926
quote:

[..]

:')

vroegah, toen ramde je je wijf op der bakkus met een knuppel als je wou eten.
pi_88942958
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:52 schreef hondebrok het volgende:

[..]

:')

vroegah, toen ramde je je wijf op der bakkus met een knuppel als je wou eten.
0% Bijdrage aan dit topic, gefeliciteerd!
#freefrederike
pi_88943037
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij bent dus echt heeeel triest. ''5 Jaar is iets anders...'' Het is helemaal niet anders. Allebei verschrikkelijke gebeurtenissen.

Die aangeven dat het Christendom wel de Verlichting heeft meegemaakt, maar de Islam nog wat eeuwen achterloopt. Als verlichting voor die ideologie al mogelijk is.
quote:
En trouwens, wie zegt dat het de moslims waren op 9/11? Ik zie genoeg theorieën die zeggen dat 't de Amerikanen zelf waren.

Daar hebben we een ander forum voor.
In Dei nomine feliciter
pi_88943222
quote:
Die aangeven dat het Christendom wel de Verlichting heeft meegemaakt, maar de Islam nog wat eeuwen achterloopt. Als verlichting voor die ideologie al mogelijk is.
Wie zegt dat de Islam Verlichting nodig heeft? Sommige moslims hebben die nodig, maar niet de Islam.

En blijkbaar geloof jij alles wat er in boeken staat. Natuurlijk zal Europa niet veel Islamitische wetenschappers in zijn boeken schrijven. De Islamieten hebben bijv. veel delen van Wiskunde uit de Romeinse kennis gehaald en het verder uitgewerkt.

quote:
Daar hebben we een ander forum voor.
Welk forum? En waar staat het 100% zeker vast dat 9/11 door moslims is gepleegd?
#freefrederike
pi_88943365
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wie zegt dat de Islam Verlichting nodig heeft? Sommige moslims hebben die nodig, maar niet de Islam.

Ik zou het omdraaien. Er zijn sommige Moslims die al verlicht zijn, maar het merendeel nog lang niet. Kijk hoe het eraan toe gaat in (overwegend) Islamitische landen. Hoe vrouwen daar behandeld worden, hoe minderheden daar onderdrukt worden, hoe ongelovigen vervolgd worden. Allemaal uit naam van de Islam.
quote:
En blijkbaar geloof jij alles wat er in boeken staat. Natuurlijk zal Europa niet veel Islamitische wetenschappers in zijn boeken schrijven. De Islamieten hebben bijv. veel delen van Wiskunde uit de Romeinse kennis gehaald en het verder uitgewerkt.

Dat zou best kunnen, maar dat is het punt niet.
quote:
[..]

Welk forum? En waar staat het 100% zeker vast dat 9/11 door moslims is gepleegd?
BNW. 100% zekerheid bestaat niet in deze, maar daar kun je vrolijk alle alternatieve theorieën bespreken.
In Dei nomine feliciter
pi_88943470
quote:
Ik zou het omdraaien. Er zijn sommige Moslims die al verlicht zijn, maar het merendeel nog lang niet. Kijk hoe het eraan toe gaat in (overwegend) Islamitische landen. Hoe vrouwen daar behandeld worden, hoe minderheden daar onderdrukt worden, hoe ongelovigen vervolgd worden. Allemaal uit naam van de Islam.
:?
Je kan beter zeggen dat sommige moslims zijn blijven hangen in oude tijden en sommige moslims mee met de tijd zijn gegaan, er is geen sprake van Verlichting. Men gelooft nog steeds in dezelfde regels en doet nog steeds hetzelfde voor het geloof maar neemt het niet meer letterlijk.

quote:
BNW. 100% zekerheid bestaat niet in deze, maar daar kun je vrolijk alle alternatieve theorieën bespreken.
Dat is geen forum maar een subforum
www.forum.fok.nl is een forum.
#freefrederike
pi_88943676
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:53 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

0% Bijdrage aan dit topic, gefeliciteerd!
je snapt het niet....

je komt met voorbeelden uit de middeleeuwen en geschienisboeken....

we leven nu....

en ondanks dat christenen ook niet allemaal zuiver zijn is de terreur en achterlijkheid van de islam niet te evenaren
pi_88943736
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef Bellum het volgende:
Dat is temeer het gevolg van corrupte regimes. Alsof burgers daar zitten te wachten op een onderdrukking.
pi_88943812
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is temeer het gevolg van corrupte regimes. Alsof burgers daar zitten te wachten op een onderdrukking.
Alsof burgers weerloos zijn tegen corrupte regimes?

En in landen als Turkije en Indonesie zijn het meer groepen Islamitische burgers die anderen onderdrukken dan de overheid.
In Dei nomine feliciter
pi_88943907
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:20 schreef Bellum het volgende:

[..]

Alsof burgers weerloos zijn tegen corrupte regimes?

En in landen als Turkije en Indonesie zijn het meer groepen Islamitische burgers die anderen onderdrukken dan de overheid.
ZIjn ze ook. Zodra er een opstand is komt het leger etc op ze af en worden ze weggejaagd.
1x,2x,3x,4x is leuk. Daarna willen de mensen ook niet meer.
#freefrederike
pi_88944244
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:16 schreef hondebrok het volgende:

[..]

je snapt het niet....

je komt met voorbeelden uit de middeleeuwen en geschienisboeken....

we leven nu....

en ondanks dat christenen ook niet allemaal zuiver zijn is de terreur en achterlijkheid van de islam niet te evenaren
JIJ snapt het niet. Hitler was ook een Christen. En wat hij deed is amper 100 jaar geleden gebeurd. Wat hitler heeft gedaan vergeten we dus maar wat een moslim heeft gedaan niet?
#freefrederike
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:47:13 #53
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88944519
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:34 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

JIJ snapt het niet. Hitler was ook een Christen. En wat hij deed is amper 100 jaar geleden gebeurd. Wat hitler heeft gedaan vergeten we dus maar wat een moslim heeft gedaan niet?
Hitler rechtvaardigde zijn daden niet door te wijzen op de bijbel, dat lijkt me een subtiel verschil.
pi_88944613
Aah, de zoveelste islam-discussie. Het mag gerust bijzonder worden genoemd dat in een van de meest geseculariseerde landen ter wereld, een felle discussie wordt gevoerd over religie.

Dat terwijl het allemaal zo vreselijk simpel is. Extremistische moslims die haat prediken of aanslagen plegen zijn fout. Christenen die abortusartsen vermoorden zijn fout. Enz.

Geweld en ellende lijken inherent aan religie. Toch denk ik dat dat iets te kort door de bocht is. Geweld en ellende zijn namelijk inherent aan de huidige en vroegere mens. Door je woede te richten op de islam danwel het christendom, zullen deze zaken niet verdwijnen. Ik raad mensen die de mening van een figuur als Wilders delen aan om gewoon eens rustig adem te halen en tot tien te tellen. Bedenk vervolgens dat het mensen zijn die verantwoordelijk zijn voor wandaden en niet een concept zoals religie. Richt je verontwaardiging en boosheid hierna op de mensen die een concept misbruiken om geweld en ongelijkheid te rechtvaardigen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:51:43 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88944626
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hitler rechtvaardigde zijn daden niet door te wijzen op de bijbel, dat lijkt me een subtiel verschil.
Jawel, dat deed hij wel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:52:57 #56
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88944657
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jawel, dat deed hij wel.
Bron?
pi_88944711
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:34 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

nee de geschiedenis vergeten we niet, dat is het hem juist.
de middeleeuwen waren voor niet christenen verschrikkelijk.
zelfs tot de ontkerkelijking hebben we er ellende mee gehad en nu nog komen de slachtoffers van misbruik boven.

elke religie is een gevaar voor een humane samenleving en de islam al helemaal.

helemaal afschaffen zou het beste zijn, genoeg landen waar ze lekker fijn moslimmetje kunnen zijn
pi_88944734
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Holograph het volgende:

[..]

Bron?
In Der Ewige Jude wordt meerdere malen de Tora aangehaald om aan te tonen dat de joden de wereld willen overnemen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:55:31 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88944740
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Holograph het volgende:

[..]

Bron?
Lees eens een boek?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:56:07 #60
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88944760
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lees eens een boek?
Vertel me eens welk boek, het is namelijk niet de eerste keer dat je met leugens iemand probeert te overtuigen.
pi_88944879
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In Der Ewige Jude wordt meerdere malen de Tora aangehaald om aan te tonen dat de joden de wereld willen overnemen.
dat gebeurd dus niet vanuit geloofsopvattingen he...

er staat ook nergens in de bijbel dat je zigeuners moest vermoorden en gehandicapten
pi_88944936
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef hondebrok het volgende:

[..]

dat gebeurd dus niet vanuit geloofsopvattingen he...

er staat ook nergens in de bijbel dat je zigeuners moest vermoorden en gehandicapten
Wat?
pi_88944941
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee moslims doen dat. Ach, jij weet blijkbaar niks van de Islam.
#freefrederike
pi_88944997
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat?
hitler vermoorde niet die joden omdat het in de bijbel stond...

moslims zijn wel intolerant tegen homosexuelen, vrouwen en niet gelovigen omdat dat wel in de koran staat
pi_88945043
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef hondebrok het volgende:

[..]

hitler vermoorde niet die joden omdat het in de bijbel stond...

moslims zijn wel intolerant tegen homosexuelen, vrouwen en niet gelovigen omdat dat wel in de koran staat
Aha, we zijn in het wat simpele deel van de discussie aanbeland. Lees anders even mijn reactie bovenin deze pagina.
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:05:27 #66
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88945055
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee moslims doen dat. Ach, jij weet blijkbaar niks van de Islam.
Blijkbaar meer dan jij :).

En inderdaad, Islamisten rechtvaardigen hun daden door te wijzen op wat de Koran hen voorschrijft.
pi_88945092
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, we zijn in het wat simpele deel van de discussie aanbeland. Lees anders even mijn reactie bovenin deze pagina.
leg dan eens uit dat de homohaat onder moslims zo hoog is tov christenen en atheisten...
pi_88945148
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef Holograph het volgende:
En inderdaad, Islamisten rechtvaardigen hun daden door te wijzen op wat de Koran hen voorschrijft.
Dat lijkt alleen maar zo. Ze rechtvaardigen het door onrecht dat ze hebben ervaren.

De koran is niet relevant.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_88945154
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:06 schreef hondebrok het volgende:

[..]

leg dan eens uit dat de homohaat onder moslims zo hoog is tov christenen en atheisten...
Homohaat is inherent aan de mens. Religie is slecht een middel om dat gevoel te rechtvaardigen. Laat ik het anders stellen: haat jegens andersdenkenden is inherent aan de mens. Ook zonder de islam of het christendom vinden veel mensen nog een manier om homo's te haten.
pi_88945204
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus toch, fascisme relateert aan de Koran. Ze doen beide hetzelfde..
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88945236
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:11 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dus toch, fascisme relateert aan de Koran. Ze doen beide hetzelfde..
Dus Wilders is wel toch een fascist? Die doet immers hetzelfde.
pi_88945286
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Homohaat is inherent aan de mens. Religie is slecht een middel om dat gevoel te rechtvaardigen. Laat ik het anders stellen: haat jegens andersdenkenden is inherent aan de mens. Ook zonder de islam of het christendom vinden veel mensen nog een manier om homo's te haten.
onzin, genoeg mensen die zonder religie zijn opgevoed en die afgaan op feiten.
geen mens word geboren met homohaat, geen mens met moslimhaat.

haat tegen homo's word goedgepraat en gepredikt in de koran dus voor moslims is er al minder weerstand om homo's te meppen.
pi_88945300
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus Wilders is wel toch een fascist? Die doet immers hetzelfde.
denk eens na, waarin verschilt wilders met moslims...
pi_88945301
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef hondebrok het volgende:

[..]

onzin, genoeg mensen die zonder religie zijn opgevoed en die afgaan op feiten.
geen mens word geboren met homohaat, geen mens met moslimhaat.

haat tegen homo's word goedgepraat en gepredikt in de koran dus voor moslims is er al minder weerstand om homo's te meppen.
En toch bestaan er zat atheistische homohaters. What gives?
pi_88945317
quote:

[..]

denk eens na, waarin verschilt wilders met moslims...
Wilders draagt een keppeltje, moslims een jurk.
pi_88945348
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, Joden zijn het verkozen volk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88945367
quote:
Ah we hebben een expert.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_88945370
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En toch bestaan er zat atheistische homohaters. What gives?
ja zat atheistische homohaters :')

tuurlijk joh.

verhoudingsgewijs steken moslims er met kop en schouders bovenuit met haat en geweld jegens zwakkere groepen.

dus waarom je dan opeens komt met een paar atheistische homohaters om het goed te praten snap ik niet zo
pi_88945401
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, Joden zijn het verkozen volk.
Even voor de duidelijkheid: ik heb niets tegen joden en vind ook dat zij in Israel moeten kunnen wonen. Maar vind het ronduit idioot dat veel mensen om de reden die je schetst in de kont van de joden kruipen.
pi_88945404
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

nee moslims baseren hun haat op basis van een fictief godje en boek.

wilders zijn haat tegen de islam is op basis van feiten.

nogal een groot verschil
pi_88945434
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef hondebrok het volgende:

[..]

tuurlijk joh.

verhoudingsgewijs steken moslims er met kop en schouders bovenuit met haat en geweld jegens zwakkere groepen.

dus waarom je dan opeens komt met een paar atheistische homohaters om het goed te praten snap ik niet zo
Een paar? Niet eens zo heel lang geleden was onderzocht dat het meest homohaat-geweld werd gepleegd door autochtonen. Of waren dat christenen?
pi_88945447
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef hondebrok het volgende:

[..]

nogal een groot verschil
Ja, dat is wat de nazi's ook riepen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:22:44 #83
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88945515
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; Lees de Koran en zie het bevestigd worden.
pi_88945531
quote:

[..]

Een paar? Niet eens zo heel lang geleden was onderzocht dat het meest homohaat-geweld werd gepleegd door autochtonen. Of waren dat christenen?
beetje jammer dat als je "marokkaanse" ouders in nederland zijn geboren je een autochtoon bent...

dat is een leuk trucje dat men probeert maar waar we niet meer intrappen
pi_88945541
quote:

[..]

nogal een groot verschil
quote:

[..]

De onderdrukking van de vrouw zijn we net voorbij, homoseksualiteit viel tot voor kort onder de psychiatrische aandoeningen en nu we dat ontstegen zijn staan we als eerste in de rij om te pretenderen dat we superieur zijn. :D Blijft grappig.
pi_88945548
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; lees de bijbel en zie het bevestigd worden.
pi_88945561
quote:

[..]

euh, dus de cijfers en onderzoeken in nederland die aantonen dat marokkanen/moslims meer ontolerant/crimineel zijn zijn uitgevoerd door neo-nazi's en dus niet waar?
pi_88945571
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ja, lees de Tora en zie het bevestigd worden, zouden Goebbels en Hitler zeggen. Kom op Holograph, probeer eens een beetje na te denken.
pi_88945576
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

De onderdrukking van de vrouw zijn we net voorbij, homoseksualiteit viel tot voor kort onder de psychiatrische aandoeningen en nu we dat ontstegen zijn staan we als eerste in de rij om te pretenderen dat we superieur zijn. :D Blijft grappig.
waar zeg ik dat we superieur zijn?
pi_88945596
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef hondebrok het volgende:

[..]

euh, dus de cijfers en onderzoeken in nederland die aantonen dat marokkanen/moslims meer ontolerant/crimineel zijn zijn uitgevoerd door neo-nazi's en dus niet waar?
Als een discussie toch hoog voor je gegrepen is, dan kun je die beter links laten liggen. Deze reactie slaat namelijk als een lul op een drumstel.
pi_88945653
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als een discussie toch hoog voor je gegrepen is, dan kun je die beter links laten liggen. Deze reactie slaat namelijk als een lul op een drumstel.
nee jouw reactie slaat nergens op.

jij komt met "dat beweerden de nazi's ook"

ik vraag dus of de onderzoeken die duidelijk tonen dat ze crimineler/intoleranter zijn dus door neo-nazi onderzoekers zijn uitgevoerd en vervalst...
pi_88945667
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef hondebrok het volgende:
waar zeg ik dat we superieur zijn?
Door moslims en Marokkanen weg te zetten als groepen die nog wat achterlopen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef hondebrok het volgende:
quote:

[quote]1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef hondebrok het volgende:

[..]

tuurlijk joh.

pi_88945676
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef hondebrok het volgende:

[..]

nee jouw reactie slaat nergens op.

jij komt met "dat beweerden de nazi's ook"

ik vraag dus of de onderzoeken die duidelijk tonen dat ze crimineler/intoleranter zijn dus door neo-nazi onderzoekers zijn uitgevoerd en vervalst...
Pseudo-wetenschappelijke discriminatie is van alle tijden.
pi_88945741
verreweg het meeste 'islamitisch' extremistisch geweld is toch echt tegen moslims gericht, mensen. die gasten zijn niet religieus, die zijn gestoord. en het is ontzettend dom om moslims in zn algemeen de schuld te geven, om vele redenen.
pi_88945743
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Door moslims en Marokkanen weg te zetten als groepen die nog wat achterlopen.

[..]

[..]

dus de westerse samenleving is gelijk aan een islamitische samenleving...

onderbouw dat eens dan
pi_88945756
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pseudo-wetenschappelijke discriminatie is van alle tijden.
weerleg die onderzoeken dan eens...
pi_88945806
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef hondebrok het volgende:
dus de westerse samenleving is gelijk aan een islamitische samenleving...

onderbouw dat eens dan
Waar heb ik dat precies gezegd?

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef hondebrok het volgende:
weerleg die onderzoeken dan eens...
Je begrijpt het echt niet, hè? Het gaat er niet zozeer om of iets ten dele waar is, of niet.
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:35:52 #98
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88945843
Misschien eens de feiten lezen:

Bekijk even de foto's van Hitler met Ali. Hitler was de uitvoerder, maar Ali de bedenker.

http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html

AMIN AL-HUSSEINI
Radical Islamic Jihad and pan-Arabism in its violent form find a common root in Amin Al Husseini, the Grand Mufti of Jerusalem. He is the vector of European fascism into the modern Islamic world, both religious and secular. One cannot understand today's turbulent world without this information.
Snooker is top!!!
pi_88945912
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb ik dat precies gezegd?

[..]

Je begrijpt het echt niet, hè? Het gaat er niet zozeer om of iets ten dele waar is, of niet.
als de westerse samenleving niet superieur is wat is het dan?

het gaat er wel om of iets waar is of niet en of dit toetsbaar is.
pi_88945924
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien eens de feiten lezen:

Bekijk even de foto's van Hitler met Ali. Hitler was de uitvoerder, maar Ali de bedenker.

http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html

AMIN AL-HUSSEINI
Radical Islamic Jihad and pan-Arabism in its violent form find a common root in Amin Al Husseini, the Grand Mufti of Jerusalem. He is the vector of European fascism into the modern Islamic world, both religious and secular. One cannot understand today's turbulent world without this information.
Mwoah, de drijvende kracht achter het nazisme was Karl Haushofer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')