Het was een onderonsje met du_ke, het nakomen van een gister gedane belofte.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ietwat sneu en kut, hè? Wat denk je zelf? Dat je kinderachtig getroll gewaardeerd wordt? Zoek een zandbak, kleuter.
Jullie zitten elkaar lekker op te fokken. een van jullie zou de verstandigste moeten zijn...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:53 schreef Monidique het volgende:
Obama laat het over aan Bill Clinton
Du_ke, ik weet het niet, hoor, maar zoiets verzuurd en verneukt toch zo'n heel topic? Interessante discussies, oprechte meningen, en dan dit? Ik weet het niet, hoor...
Misschien is dat maar beter ditmaal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Monidique het volgende:
Aan mij de taak weer, begrijp ik...
Nou inderdaadquote:
Ik ken het, maar goed, ik vind dat je het goed doet , voor zover dat kan in POL dan..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En dan te bedenken dat ik nogal twijfelde omdat ik geen kleuterjuf wou spelen
Dankquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken het, maar goed, ik vind dat je het goed doet , voor zover dat kan in POL dan..
Voor meer zie: http://forum.fok.nl/user/history/328134quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:48 schreef lantyz het volgende:
obama de zwarte kanker aap
bil clinton is al beter
maar geef mij maar bush
die vecht teminste tegen de kankermoslims en de islam.
Zie die post maar eens terug te vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:49 schreef TomLievense het volgende:
Du_ke kun je hier iets mee?
[..]
Voor meer zie: http://forum.fok.nl/user/history/328134
Hij bezorgt me ook veel te veel werk. waar zijn de FA's als je ze nodig hebt...quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:57 schreef Ringo het volgende:
Obama laat het over aan Bill Clinton
Wat een gek.
quote:
Check.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:25 schreef DarkSkywise het volgende:
Check de CV's van PVVers deel 3 (Provinciale Staten)
Was net te laat met deel 3, kan dus weg.
Denk dat je eens kritischer naar je topics moet kijken voordat je ze opent. Klein gokje.quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
waarom word er als ik een topic open bijna altijd vrijwel gelijk een slotje opgegooit?
Gouden tip. Probeer de stellingen die je poneert ook te onderbouwen. Simpelweg een nieuwe politieke indeling maken zonder argumenten is gewoonweg te matig.quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
waarom word er als ik een topic open bijna altijd vrijwel gelijk een slotje opgegooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |