Ja, sorry , ik had een voorlaatste post die eigenlijk niet relevant was. Beetje uitgelaten want ik had eindelijk weekend!!quote:
De OP was bar slecht en gechargeerd idd. Alleen is er nu een aardige discussie aan de gang. Als er nu alleen de eerste 20 posts nog stonden dan had ik m op slot geknald.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
Rechtse Hobby,s
Wtf wordt zo'n troll topic getolereerd?
Ok dat kan, maar de insteek was imo erg trollerig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De OP was bar slecht en gechargeerd idd. Alleen is er nu een aardige discussie aan de gang. Als er nu alleen de eerste 20 posts nog stonden dan had ik m op slot geknald.
Done!quote:Op zondag 21 november 2010 11:18 schreef Arcee het volgende:
PVV Fractie-Gate [Deel 23] PVV: 3 strikes and you're in
Kan iemand your even in you're veranderen?
Yups.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef JoaC het volgende:
PVV verliest slechts twee zetels, VVD stijgt!
Kan in pelingen of centrale topic
Nopes.quote:Op zondag 21 november 2010 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt er nog op[ mijn reactie gereageerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op zondag 21 november 2010 18:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nopes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, moet ik hier nu echt een aantal quote's van Ethirasth posten om aan te tonen dat hij/zij enkel wil provoceren?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ja, dat vraag ik dus: wat wil je van me? Dat ik je zeg dat je maar moet komen met quotes? Want dat zou namelijk inderdaad de enige manier zijn waarop ik kan zien wat je bedoelt.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik dus: wat wil je van me? Dat ik je zeg dat je maar moet komen met quotes? Want dat zou namelijk inderdaad de enige manier zijn waarop ik kan zien wat je bedoelt.
Dus ja: quote er maar een paar die jij niet vindt kunnen, dan kijken we verder.
Ik quote vanaf nu elke extreme uitspraak, dat komt neer op elke post maar goed.quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik dus: wat wil je van me? Dat ik je zeg dat je maar moet komen met quotes? Want dat zou namelijk inderdaad de enige manier zijn waarop ik kan zien wat je bedoelt.
Dus ja: quote er maar een paar die jij niet vindt kunnen, dan kijken we verder.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef ethiraseth het volgende:
Je moet wat hè, als je gedroomde extreem-rechtse kabinet binnen een maand al vol barsten zit omdat de PVV bestaat uit aggressieve, lompe boeren. Om nog maar niet te spreken over het regeerakkoord waar ik nog steeds om kan lachen omdat het zo slecht is.
Ja, en die quote is een reactie op jouw:quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ik quote vanaf nu elke extreme uitspraak, dat komt neer op elke post maar goed.
[..]
Dus misschien moet je zelf ook even wat minder kinderachtig lopen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik realiseer mij nu pas echt goed dat de PvdA nog maar 16 zetels heeftHeerlijk
Ja hoor, volgens mij liep ik niet zo te schelden als ethiraseth.quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en die quote is een reactie op jouw:
[..]
Dus misschien moet je zelf ook even wat minder kinderachtig lopen doen.
Sorry hoor, maar waar in de door jou gequote tekst wordt er gescholden?quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja hoor, volgens mij liep ik niet zo te schelden als ethiraseth.
Zoals L_V zegt: waar scheldt ethiraseth?quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja hoor, volgens mij liep ik niet zo te schelden als ethiraseth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |