http://www.welt.de/politi(...)gebaeude-planen.htmlquote:Islamisten planen einem Magazinbericht zufolge ein Blutbad im Berliner Reichstag. Zwei Attentäter seien bereits eingereist.
Extremisten der al-Qaida und mit ihr assoziierter Gruppen planen nach einem Bericht des Nachrichtenmagazins „Spiegel“ angeblich einen Anschlag auf das Reichstagsgebäude in Berlin, in dem der Deutsche Bundestag untergebracht ist. Dies berichtete das Magazin unter Berufung auf Erkenntnisse deutscher Sicherheitsbehörden (mehr dazu hier). Im Zuge des Angriffs wollten die Angreifer Geiseln nehmen und mit Schusswaffen ein Blutbad anrichten.
Die Informationen über die Planungen stammten von einem Dschihadisten, der sich im Ausland aufhalte und sich in den vergangenen Tagen mehrmals telefonisch an das Bundeskriminalamt (BKA) gewandt habe, hieß es in dem Bericht weiter. Er wolle angeblich aussteigen. Die Anschläge seien für Februar oder März geplant.
Das Terrorkommando soll nach Angaben des Anrufers aus sechs Personen bestehen. Zwei von ihnen seien bereits in Berlin und untergetaucht. Vier weitere Attentäter, darunter ein Deutscher, ein Türke und ein Nordafrikaner warteten auf ihre Abreise. Diese Informationen seien für Bundesinnenminister Thomas de Maiziere Anlass gewesen, am Mittwoch öffentlich vor einem bevorstehenden Anschlag zu warnen. Lesen Sie hier die Warnung des Innenministers im Wortlaut.
Der zweite Warnhinweis, auf den sich de Maizieres Einschätzung stütze, stamme aus den USA, berichtete der „Spiegel“ weiter. Die US-Bundespolizei FBI habe sich vor zwei Wochen mit einem Fernschreiben an das BKA gewandt und auf einen weiteren mutmaßlichen Anschlagsplan hingewiesen.
Eine schiitisch-indische Gruppe, die sich „Saif“ („Schwert") nenne, habe einen Pakt mit der al-Qaida geschlossen und zwei Männer auf den Weg nach Deutschland geschickt, um hier einen Anschlag durchzuführen. Die beiden sollten am 22. November in den Vereinigten Arabischen Emiraten ankommen, dort mit neuen Papieren ausgestattet werden und dann nach Deutschland reisen.
Het is nooit bewezen of hij het had gedaan. Het is ook waarschijnlijk dat de Nazi's zelf de brand hadden aangestoken om zo de noodtoestand uit te kunnen roepen.quote:
Precies, dat bedoel ik. Dat kan nu ook het geval zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:42 schreef Holograph het volgende:
Het is nooit bewezen of hij het had gedaan. Het is ook waarschijnlijk dat de Nazi's zelf de brand hadden aangestoken om zo de noodtoestand uit te kunnen roepen.
Dergelijke figuren worden ook door de gemiddelde islamitische gemeenschap uitgekotst.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ach de religie van de vrede wil alleen maar een bezoekje brengen en foto's maken natuurlijk, move along people.
Uiteraard, daarom worden ze daar getraind, geïndoctrineerd en bevoorraad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dergelijke figuren worden ook door de gemiddelde islamitische gemeenschap uitgekotst.
Door mensen die hetzelfde denken. Niet door de moslims al geheel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom worden ze daar getraind, geïndoctrineerd en bevoorraad.
Maar die vieren vervolgens wel een feestje in de gezellige multiculti straten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Door mensen die hetzelfde denken. Niet door de moslims al geheel.
Volgens mij zul je geen Turk in Kreuzberg zien juichen als de Reichstag neergaat hoor. Maar goed, schuif het ze maar lekker ongegeneerd en ongefundeerd in de schoenen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Maar die vieren vervolgens wel een feestje in de gezellige multiculti straten.
Want dat zijn geen moslims?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Door mensen die hetzelfde denken. Niet door de moslims al geheel.
Nooit meegemaakt hoor. En woon zelf in een multiculti straat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Maar die vieren vervolgens wel een feestje in de gezellige multiculti straten.
Blijkbaar kan je niet lezen. Ik zeg dat het gaat om een groep moslims en niet om alle moslims.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want dat zijn geen moslims?
'Christelijk geweld' schuif je ook de Nederlandse christenen in de schoenen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want dat zijn geen moslims?
Ja beiden zijn blijkbaar moslim, daar doelde ik dus op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef PizzaMizza het volgende:
Blijkbaar kan je niet lezen. Ik zeg dat het gaat om een groep moslims en niet om alle moslims.
Ik raad jou een bril aan.
Welk christelijk geweld?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
'Christelijk geweld' schuif je ook de Nederlandse christenen in de schoenen?
Neuh das idd bij 9/11 en dichter bij huis na de moord op Pim Fortuyn en/of Theo v. Gogh wel gebleken dat die mensen écht niet feestend de straten over gaan nee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Volgens mij zul je geen Turk in Kreuzberg zien juichen als de Reichstag neergaat hoor. Maar goed, schuif het ze maar lekker ongegeneerd en ongefundeerd in de schoenen.
Meen je dit nou? Ik raad je dan niet alleen een bril aan maar ook een geschiedenisboek.quote:Welk christelijk geweld?
Nog steeds geef je een zwak, bevooroordeeld argument.quote:Neuh das idd bij 9/11 en dichter bij huis na de moord op Pim Fortuyn en/of Theo v. Gogh wel gebleken dat die mensen écht niet feestend de straten over gaan nee.
There's your answer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Al de slachtoffers die zijn gedood in de middeleeuwen omdat men vond dat je per se Christen moest zijn.
Ik claim ook niet dat alle moslims het een goede actie vinden en het toejuichen, maar het is ook gewoon niet waar om te roepen dat ze het allemaal vreselijk gaan vinden. En dan zeker de turken in Kreuzberg, als er iets juist het voorbeeld van gefaald integratie is, dan is het Kreuzberg wel. Bijna een land op zich daar, dus ik denk dat je daar dan juist geen binding met de Duitse cultuur hoeft te verwachtenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nog steeds geef je een zwak, bevooroordeeld argument.
Er zijn idd domme moslims die vinden dat het allemaal goed was, maar zijn het ook alle? Nee.
Er zijn ook idd domme Nederlanders die de NSDAP hebben gesteund, maar deden alle nederlanders dat? Nee!
Niet alle? Zeg maar gerust dat een handjevol moslims dergelijk geweld niet afkeurt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik claim ook niet dat alle moslims het een goede actie vinden en het toejuichen, maar het is ook gewoon niet waar om te roepen dat ze het allemaal vreselijk gaan vinden. En dan zeker de turken in Kreuzberg, als er iets juist het voorbeeld van gefaald integratie is, dan is het Kreuzberg wel. Bijna een land op zich daar, dus ik denk dat je daar dan juist geen binding met de Duitse cultuur hoeft te verwachten
Toch fijn dat we de middeleeuwen te boven zijn gekomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Ik raad je dan niet alleen een bril aan maar ook een geschiedenisboek.
Geweld tussen het katholicisme en het protestantisme waarbij heel veel protestanten om het leven zijn gekomen op een gruwelijke manier.
Al de slachtoffers die zijn gedood in de middeleeuwen omdat men vond dat je per se Christen moest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |