quote:
Ik ben telkens kwijt wie wie is qua zangquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Lauuwtje het volgende:
Leuk nummer, alleen die hese trien mag weg gelaten worden
Wat verstond je dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef _Arual_ het volgende:
Heb de titel van dit liedje altijd verkeerd verstaan geloof ik
TMF chat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
Een rode kamer met berichten, wow, wat is dat?
Iets nieuwerwetsquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
Een hoer die post krijgt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
vannacht weer lekker dromen over vodafonequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
ik zie nu pas wat er staatquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
Geneautuh: 6
Soosjul Miedieja: 6
Dom Accentje van Wendy: 2
Wallen anno 2010quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
Dat kan alleen haar kind zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef fratsman het volgende:
"Ik ben op het podium opgegroeid."Lazer er eens vanaf! Doos!
Ik denk dat Martijn gewoon een paar accounts heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:27 schreef Cee het volgende:
Leuk dat diverse managements celebs hebben weten te overtuigen even een 'spontane' tweet te sturen.
Oh wat tof Bennyquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga de 30ste naar de theatershow van Roel
Ik heb het gemist, naar wie heeft ze getwitterd?quote:
Heel lastig, ze maakt zelfs spelfouten bij het aangeven van haar kind.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t idee dat Rafaelle bar weinig ziet zonder bril
Naar Anne, want die is Friezin.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, naar wie heeft ze getwitterd?
iets Friesquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, naar wie heeft ze getwitterd?
en dat is niet fijn. Ik heb zelf -10 en weet dus hoe slecht je kan zien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t idee dat Rafaella bar weinig ziet zonder bril
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t idee dat Rafaella bar weinig ziet zonder bril
Perfecte samenvattingquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Anne, Kim, Meike en Wiep
rest boeit niet zo
Daarom had ze beter dr bril op kunne houden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is niet fijn. Ik heb zelf -10 en weet dus hoe slecht je kan zien.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel lastig, ze maakt zelfs spelfouten bij het aangeven van haar kind.
Ja, dat zou ik daarna ook zeggenquote:
nee Anne heeft een lekker hoofd...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leonie zo'n moeilijk te aanvaarden hoofd hebben.
ja, hoe komt dat toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
De mannen zijn weer een stuk slechter dan de dames, zoals meestal.
Dat laatste doet hij ook steeds bij Wendy (niet dat Wendy heupen heeft).quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Nouk het volgende:
Vind het zo irritant dat Martijn totaal niet aanvoelt of hij te dichtbij staat, steeds dat gezicht zo in je comfort zone. En die hand op de heup van die meisjes. Jakkes.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leonie zo'n moeilijk te aanvaarden hoofd hebben.
Vind dat altijd zo in dit soort programma's! Arm over elkaar heen en dergelijke, ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Nouk het volgende:
Vind het zo irritant dat Martijn totaal niet aanvoelt of hij te dichtbij staat, steeds dat gezicht zo in je comfort zone. En die hand op de heup van die meisjes. Jakkes.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Positief: Kim, Anne, Shari-Ann, Meike
Rest vond ik niet zo boeiend
precies, naar het karakter van mariah carey in de film glitterquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was toch de naam van een character uit een hele inspiratievolle film?
quote:
Thanksquote:
Ah, dus daar begon de spelvaut al. mariah careyquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies, naar het karakter van mariah carey in de film glitter
mocht ze willen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela leek heel even op Shirley Bassey.
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Positief: Kim, Anne, Shari-Ann, Meike
Rest vond ik niet zo boeiend
Ik ook. Heb echt last van plaatsvervangende irritatie. Iehlw!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo in dit soort programma's! Arm over elkaar heen en dergelijke, ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen hoor!
Meer het grietje dan haar "talent" heb ik een beetje het idee hier bij velenquote:
Het is gewoon zo lekker gewoon...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer het grietje dan haar "talent" heb ik een beetje het idee hier bij velen
Mja, zappen dus. Puberale onzin, leuk voor Telekids.quote:
Het = Wiep?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon zo lekker gewoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |