SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als je normaal zou zeggen dat je voor je eigen nummer lang hebt zitten repeteren dan is het "dat is geen excuus, een échte artiest repeteert dagenlang", nu wel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef mootie het volgende:
Wat is dat nou voor gelul, omdat ze gister gerepeteerd hebben is het wel ok dat hun stem vandaag een tikkie verrot is?
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees dit in een allochtonen accent.
oh, kenniknie!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo'n dude van Business life ofzo
Dat hoort er toch ook gewoon bij? Maar het was natuurlijk met Kane, dat is 'anders'!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je normaal zou zeggen dat je voor je eigen nummer lang hebt zitten repeteren dan is het "dat is geen excuus, een échte artiest repeteert dagenlang", nu wel?
tot 22:16quote:
harry mensquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
dan zou t zijn: "ewa, die nick sahbi heeft wahed grote ede"quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Business Classquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ceequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |