Hiquote:
Zat te wachten op Roel maar die deed het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef themauster het volgende:
Ik dacht al niemand gooit hem dicht. Gelukkig was daar Hans
Pas op, er kan nog een topic volgen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef alors het volgende:
Haha die spoor-woordgrappen!
Ik wilde het zonet al zeggen maar dan zou ik het topic op slot gooien en de batterijen van mij muis zijn bijna op dus dat gaat echt retetraag
Met je vingers in je oren is het goed te doen jaquote:
Jij kan het met je ogen dicht volgens mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind het ook vreselijk. Maar ja, iemand moet het doe!
En als Elger het zegt, is het zo. Net Hans.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef themauster het volgende:
Arme mensen in Utrecht geen trein tot 04.00 meldt Elger op twitter
Hans is een bot.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij kan het met je ogen dicht volgens mij
Vertelquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heb je behandelingen voor.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Met je vingers in je oren is het goed te doen ja
Mwa, bijna.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij kan het met je ogen dicht volgens mij
Die heb ik al genoeg gezien de afgelopen tijdquote:
met de nieuwe layout zit er bovenaan het topic gewoon een knopje voer. hoef je alleen het volgnummer en de TT nog aan te passen. zelfs ik kan het!quote:
Ik keek wel even raar op toen ik 'm opeens als verslaggever in de NOS Headlines hoorde om 18 uur.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En als Elger het zegt, is het zo. Net Hans.
Hmzquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die heb ik al genoeg gezien de afgelopen tijd
Gewoon lopen. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef themauster het volgende:
Arme mensen in Utrecht geen trein tot 04.00 meldt Elger op twitter
Goed initiatief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon lopen. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ik kan het wel, maar durf het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met de nieuwe layout zit er bovenaan het topic gewoon een knopje voer. hoef je alleen het volgnummer en de TT nog aan te passen. zelfs ik kan het!
Je zou maar tot Groningen moeten auw.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon lopen. Dat zouden meer mensen moeten doen.
zet je over de angst heen! en je krijgt een kusje van me als het je lukt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar durf het niet![]()
Volgens mij heb ik al 2x een 3FM topic geopend![]()
You'll never walk alone.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Je zou maar tot Groningen moeten auw.
Als ik vrouw zou zijn, wist ik 't wel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zet je over de angst heen! en je krijgt een kusje van me als het je lukt!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! Femke kan trots op mij zijn.
Je zou dan noooooooooooit meer een topic openen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, wist ik 't wel.
Dat was vroeger heel normaal hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Je zou maar tot Groningen moeten auw.
och, als man kun je ook best een kusje van me krijgen. maar zonder tong!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, wist ik 't wel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je zou dan noooooooooooit meer een topic openen?
Nee, dankjequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, als man kun je ook best een kusje van me krijgen. maar zonder tong!
ik van hoofdstation naar iets voorbij het Martiniziekenhuis.....ook een leuke wandelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
Ik moest toen met de busstaking in Groningen van Beijum naar het Hoofdstation lopen dat vond ik al erg
Moet ik ff vertalen voor jequote:
Haha, dat is een klote eind ! Ben je wel even een paar uur zoet meequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
Ik moest toen met de busstaking in Groningen van Beijum naar het Hoofdstation lopen dat vond ik al erg
Hoor al de hele week Engels. Ben er nu wel klaar mee. Geen ruimte op de harde schijf om dat allemaal op te slaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Kan Superman Hans nou geen Engels?
quote:
Lambal!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor al de hele week Engels. Ben er nu wel klaar mee. Geen ruimte op de harde schijf om dat allemaal op te slaan.
Ik ken iemand die is toen Groningen naar Usquert gelopen en dat terwijl er treinen redenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat is een klote eind ! Ben je wel even een paar uur zoet mee.
Nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is toen Groningen naar Usquert gelopen en dat terwijl er treinen reden
dat is zeker 25km! wat een mongol!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is toen Groningen naar Usquert gelopen en dat terwijl er treinen reden
yo!quote:
Whaha dat is best wel een failquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar ook wel stoer ik zou het hem niet nadoenquote:
Helaas voor jou valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Waalwijker het volgende:
Zou wel leuk zijn als het live ENORM KUT is.
Idd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas voor jou valt dat wel mee.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Kan Superman Hans nou geen Engels?
Wat nou helaas voor mij? Ik zeg toch niet dat ik dat vind of hoop. Ga lekker naar de webcam gluren joh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas voor jou valt dat wel mee.
Beetje respect inderdaad is wel op zijn plaats. Zou het ook niet snel doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar ook wel stoer ik zou het hem niet nadoen
quote:
Kheb dat hele nummer nog nooit gehoord en ik heb minimaal 9 uur per dag 3FM aan staanquote:
Idem hier. Ding schijnt vet goed te zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb dat hele nummer nog nooit gehoord en ik heb minimaal 9 uur per dag 3FM aan staan![]()
I wanna have your babyquote:
Dan heb je 'm blijkbaar op de verkeerde tijden aan staan. Ik heb 'm toch zeker al een keer of 6 langs horen komen in de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb dat hele nummer nog nooit gehoord en ik heb minimaal 9 uur per dag 3FM aan staan![]()
Haal dat es neer dan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
Is die plaat echt alleen maar via iTunes te krijgen? Wat ruk. Dat heb ik namelijk niet.
de treinen in Groningen zijn gemist....quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Oja, het zicht is inderdaad niet heel best.
Dat is niet best !:o.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de treinen in Groningen zijn gemist....
Elke dag tussen 09:00 en 17:30 en dan 's avonds ook nog wel minimaal een uurtjequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je 'm blijkbaar op de verkeerde tijden aan staan. Ik heb 'm toch zeker al een keer of 6 langs horen komen in de afgelopen dagen.
welk schema?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Maar ze lopen wel wat achter op schema.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
Van dit weerbericht versta ik net zoveel als dat Veenstra hem doet.
Ik kijk net uit het raam en zie inderdaad dat ik de overkant van de straat niet meer kan zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de treinen in Groningen zijn gemist....
Best heftig inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam en zie inderdaad dat ik de overkant van de straat niet meer kan zien
rolluik omhoog doen....;)quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam en zie inderdaad dat ik de overkant van de straat niet meer kan zien
Die heb ik nietquote:
DIE MIST!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef themauster het volgende:
[..]
LOL@jouw avatarquote:
Dan blijft alleen het midden overquote:
Ik hoop dat we snel van die hele Cee-Lo Green af zijn. Die nieuwe single is net zo kut.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Hee, een nieuwe Cee-Lo Green? Zijn we dan eindelijk van Fuck You af?
Goed bezig, HansieJquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Middenstuk vind ik ook niet heel sterk. De vocals? Mwa. Eigenlijk vind ik de plaat helemaal niet zo goed!
Die vult het topic in d'r eentje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
en goedeMIDDAG TM moet je puike avatar!
Moet dat nou????!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
En dat zonder wind buiten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef Waalwijker het volgende:
Lang geleden dat het zo storm liep hier op vrijdagavond.
ff terug naar gisteren of eergisteren....stel nu dat je haar doggystyle neemt en dat zij dan Dinand van Kane op haar rug heeft getattoeerd....quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vult het topic in d'r eentje.
Sorry, te makkelijk
Ik vind dat best een mooie foto van haarquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, daarom poste ik die ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind dat best een mooie foto van haar
Vooral de achtergrond aan de linkerkant is prachtig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze juist gevuld worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vult het topic in d'r eentje.
Sorry, te makkelijk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral de achtergrond aan de linkerkant is prachtig.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze juist gevuld worden.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral de achtergrond aan de linkerkant is prachtig.
Heb ik voor Roel aangevraagdquote:
als niemand het doet....wil ik best een poging wagen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze juist gevuld worden.
Ik ben aardigquote:
Hoe erg moeten die andere foto's wel niet zijn danquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
+1 verwachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe erg moeten die andere foto's wel niet zijn dan
Ik heb ook een paar kilo te veelquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als niemand het doet....wil ik best een poging wagen hoorvind haar nog wel iets hebben (en nee, die grap over een paar kilo teveel hoeft niet per sé gemaakt te worden
)
Baasquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe erg moeten die andere foto's wel niet zijn dan
Haha, nee joh!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:46 schreef alors het volgende:
Nou jezus heren, dat is toch gewoon een mooie foto van Adele?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:46 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:46 schreef alors het volgende:
zo in je FoBo lijkt dat nog wel mee te vallen toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar kilo te veel![]()
ik zei een paar![]()
Fobo??quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo in je FoBo lijkt dat nog wel mee te vallen toch?
Daar staan geen foto's van mijn achterwerk tochquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo in je FoBo lijkt dat nog wel mee te vallen toch?
Piew piew piewquote:
Ik geef je alle ruimte.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:48 schreef Waalwijker het volgende:
Roel, moeten we niet even iets van Katy posten om het niveau te doen stijgen?
die mag je pmen. oordeel ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:48 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar staan geen foto's van mijn achterwerk toch
Dit klinkt wel heel erg wanhopig vind je niet?quote:
Erg behulpzaamquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg wanhopig vind je niet?
nee hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eensquote:
Als zij iets kan dan is het wel mooi zingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Niks mis met Adele als ze niet zingt hoor
Brrr..quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet Timur!
Houdoe!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga over naar Sir Terry Wogan op BBC1
Dat is een meningquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als zij iets kan dan is het wel mooi zingen.
Onmogelijk idd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
Roel is een bot. En Hans ook. Het bestaat gewoon niet hoe snel ze posten.
quote:
Denk om de accenten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
"Ik ben al zo'n metrosexuele nachtcremesmeerder".
Ergens op Fok! staat een foto van mijn achterwerkquote:
kan primaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Metroseksuele nachtcrèmesmeerder.
goed, dat wordt dus zoeken begrijp ik?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ergens op Fok! staat een foto van mijn achterwerk![]()
Had iemand gemaakt tijdens een meet van FOT![]()
Ik stond voorover gebukt iets uit mijn fototas te halen, dom van mij![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooit eerder voorgekomen in Nederland.
Chocomelquote:
Was 5 jaar geleden... anders blijf je zoekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed, dat wordt dus zoeken begrijp ik?
ja, das niet meer recent...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
Was 5 jaar geleden... anders blijf je zoeken
Aaaaaaaaaaaaaaarggghhh mijn speakersquote:
+1quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaarggghhh mijn speakers
Nou, op dit moment zet juist iedereen z'n speakers/radio zachter...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Hoor geruchten dat de luistercijfers van 3FM bij de komende peiling weer beter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |