Dan blijft alleen het midden overquote:
Ik hoop dat we snel van die hele Cee-Lo Green af zijn. Die nieuwe single is net zo kut.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Hee, een nieuwe Cee-Lo Green? Zijn we dan eindelijk van Fuck You af?
Goed bezig, HansieJquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Middenstuk vind ik ook niet heel sterk. De vocals? Mwa. Eigenlijk vind ik de plaat helemaal niet zo goed!
Die vult het topic in d'r eentje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
en goedeMIDDAG TM moet je puike avatar!
Moet dat nou????!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
En dat zonder wind buiten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef Waalwijker het volgende:
Lang geleden dat het zo storm liep hier op vrijdagavond.
ff terug naar gisteren of eergisteren....stel nu dat je haar doggystyle neemt en dat zij dan Dinand van Kane op haar rug heeft getattoeerd....quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vult het topic in d'r eentje.
Sorry, te makkelijk
Ik vind dat best een mooie foto van haarquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, daarom poste ik die ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind dat best een mooie foto van haar
Vooral de achtergrond aan de linkerkant is prachtig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze juist gevuld worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vult het topic in d'r eentje.
Sorry, te makkelijk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral de achtergrond aan de linkerkant is prachtig.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze juist gevuld worden.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral de achtergrond aan de linkerkant is prachtig.
Heb ik voor Roel aangevraagdquote:
als niemand het doet....wil ik best een poging wagen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze juist gevuld worden.
Ik ben aardigquote:
Hoe erg moeten die andere foto's wel niet zijn danquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
+1 verwachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe erg moeten die andere foto's wel niet zijn dan
Ik heb ook een paar kilo te veelquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als niemand het doet....wil ik best een poging wagen hoorvind haar nog wel iets hebben (en nee, die grap over een paar kilo teveel hoeft niet per sé gemaakt te worden
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |