Kheb dat hele nummer nog nooit gehoord en ik heb minimaal 9 uur per dag 3FM aan staanquote:
Idem hier. Ding schijnt vet goed te zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb dat hele nummer nog nooit gehoord en ik heb minimaal 9 uur per dag 3FM aan staan![]()
I wanna have your babyquote:
Dan heb je 'm blijkbaar op de verkeerde tijden aan staan. Ik heb 'm toch zeker al een keer of 6 langs horen komen in de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb dat hele nummer nog nooit gehoord en ik heb minimaal 9 uur per dag 3FM aan staan![]()
Haal dat es neer dan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
Is die plaat echt alleen maar via iTunes te krijgen? Wat ruk. Dat heb ik namelijk niet.
de treinen in Groningen zijn gemist....quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Oja, het zicht is inderdaad niet heel best.
Dat is niet best !:o.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de treinen in Groningen zijn gemist....
Elke dag tussen 09:00 en 17:30 en dan 's avonds ook nog wel minimaal een uurtjequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je 'm blijkbaar op de verkeerde tijden aan staan. Ik heb 'm toch zeker al een keer of 6 langs horen komen in de afgelopen dagen.
welk schema?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Maar ze lopen wel wat achter op schema.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
Van dit weerbericht versta ik net zoveel als dat Veenstra hem doet.
Ik kijk net uit het raam en zie inderdaad dat ik de overkant van de straat niet meer kan zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de treinen in Groningen zijn gemist....
Best heftig inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam en zie inderdaad dat ik de overkant van de straat niet meer kan zien
rolluik omhoog doen....;)quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam en zie inderdaad dat ik de overkant van de straat niet meer kan zien
Die heb ik nietquote:
DIE MIST!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef themauster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |