Je zou dan noooooooooooit meer een topic openen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, wist ik 't wel.
Dat was vroeger heel normaal hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Je zou maar tot Groningen moeten auw.
och, als man kun je ook best een kusje van me krijgen. maar zonder tong!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, wist ik 't wel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je zou dan noooooooooooit meer een topic openen?
Nee, dankjequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, als man kun je ook best een kusje van me krijgen. maar zonder tong!
ik van hoofdstation naar iets voorbij het Martiniziekenhuis.....ook een leuke wandelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
Ik moest toen met de busstaking in Groningen van Beijum naar het Hoofdstation lopen dat vond ik al erg
Moet ik ff vertalen voor jequote:
Haha, dat is een klote eind ! Ben je wel even een paar uur zoet meequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
Ik moest toen met de busstaking in Groningen van Beijum naar het Hoofdstation lopen dat vond ik al erg
Hoor al de hele week Engels. Ben er nu wel klaar mee. Geen ruimte op de harde schijf om dat allemaal op te slaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Kan Superman Hans nou geen Engels?
quote:
Lambal!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor al de hele week Engels. Ben er nu wel klaar mee. Geen ruimte op de harde schijf om dat allemaal op te slaan.
Ik ken iemand die is toen Groningen naar Usquert gelopen en dat terwijl er treinen redenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat is een klote eind ! Ben je wel even een paar uur zoet mee.
Nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is toen Groningen naar Usquert gelopen en dat terwijl er treinen reden
dat is zeker 25km! wat een mongol!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is toen Groningen naar Usquert gelopen en dat terwijl er treinen reden
yo!quote:
Whaha dat is best wel een failquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |