Hiquote:
Zat te wachten op Roel maar die deed het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef themauster het volgende:
Ik dacht al niemand gooit hem dicht. Gelukkig was daar Hans
Pas op, er kan nog een topic volgen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef alors het volgende:
Haha die spoor-woordgrappen!
Ik wilde het zonet al zeggen maar dan zou ik het topic op slot gooien en de batterijen van mij muis zijn bijna op dus dat gaat echt retetraag
Met je vingers in je oren is het goed te doen jaquote:
Jij kan het met je ogen dicht volgens mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind het ook vreselijk. Maar ja, iemand moet het doe!
En als Elger het zegt, is het zo. Net Hans.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef themauster het volgende:
Arme mensen in Utrecht geen trein tot 04.00 meldt Elger op twitter
Hans is een bot.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij kan het met je ogen dicht volgens mij
Vertelquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heb je behandelingen voor.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Met je vingers in je oren is het goed te doen ja
Mwa, bijna.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij kan het met je ogen dicht volgens mij
Die heb ik al genoeg gezien de afgelopen tijdquote:
met de nieuwe layout zit er bovenaan het topic gewoon een knopje voer. hoef je alleen het volgnummer en de TT nog aan te passen. zelfs ik kan het!quote:
Ik keek wel even raar op toen ik 'm opeens als verslaggever in de NOS Headlines hoorde om 18 uur.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En als Elger het zegt, is het zo. Net Hans.
Hmzquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die heb ik al genoeg gezien de afgelopen tijd
Gewoon lopen. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef themauster het volgende:
Arme mensen in Utrecht geen trein tot 04.00 meldt Elger op twitter
Goed initiatief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon lopen. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ik kan het wel, maar durf het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met de nieuwe layout zit er bovenaan het topic gewoon een knopje voer. hoef je alleen het volgnummer en de TT nog aan te passen. zelfs ik kan het!
Je zou maar tot Groningen moeten auw.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon lopen. Dat zouden meer mensen moeten doen.
zet je over de angst heen! en je krijgt een kusje van me als het je lukt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar durf het niet![]()
Volgens mij heb ik al 2x een 3FM topic geopend![]()
You'll never walk alone.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Je zou maar tot Groningen moeten auw.
Als ik vrouw zou zijn, wist ik 't wel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zet je over de angst heen! en je krijgt een kusje van me als het je lukt!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! Femke kan trots op mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |