abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89002235
quote:
Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als jij het verschil niet merkt kun je echt niet rijden.
als ik, zowel met zomer- als met winterbanden, over een zwaar besneeuwd weggetje rijd en geen verschil voel in grip en handling, en met beide banden niet slip etc, kan ik niet rijden?
:')

(zelfde auto, zelfde snelheidbij benadering, natuurlijk. Blijf menselijk, zelfde weg, zelfde route)

[ Bericht 9% gewijzigd door mien-moeke op 22-11-2010 05:31:34 ]
pi_89002241
quote:
Op zondag 21 november 2010 22:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is onzin, maar vooruit dan... Toon aan.
Eigen observatie, vriend.
Je denkt toch niet dat er, in een land dat wintĪrbandĪn wil gaan vĪrplichtĪn, de waarheid over dat soort dingen in t nieuws komt?

Houd de bermen maar goed in de gaten de komende 'extreme wintertijd'.
(zelfs t knmi doet al mee met deze bullshit door te dat 'voorspellen'. Maar ach, we zullen wel zien)
  maandag 22 november 2010 @ 07:17:22 #153
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89002450
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 05:25 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

als ik, zowel met zomer- als met winterbanden, over een zwaar besneeuwd weggetje rijd en geen verschil voel in grip en handling, en met beide banden niet slip etc, kan ik niet rijden?
:')

(zelfde auto, zelfde snelheidbij benadering, natuurlijk. Blijf menselijk, zelfde weg, zelfde route)
Dan had je toevallig hele goede zomerbanden of slechte winterbanden. Normaal voel je echt het verschil wel (ik in ieder geval wel).
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_89003863
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 05:25 schreef mien-moeke het volgende:

Klopt.

Ik dacht dat ik daar vrij duidelijk over was...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89003915
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 05:40 schreef mien-moeke het volgende:
Eigen observatie, vriend.
Ik moet nu geloven dat jij alle ongevallen af bent gegaan om de banden op de auto's te controleren?

Dit is het Gebr. Grimm forum niet...

quote:
Je denkt toch niet dat er, in een land dat wintĪrbandĪn wil gaan vĪrplichtĪn, de waarheid over dat soort dingen in t nieuws komt?
O, het is een complot!!! _O-

quote:
Houd de bermen maar goed in de gaten de komende 'extreme wintertijd'.
Dat is goed, ik zal naar je zwaaien als ik voorbij kom. ~O>
pi_89004748
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:04 schreef FireFox1 het volgende:

150 tegen 350+ pk... hmmm :7

Zelfs mijn semi-prof kart ervaring gaat me hier niet bij helpen :')
530 pk.

Maar begrijp ik nu dat je je terug trekt?
pi_89005902
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:03 schreef Microtubuli het volgende:
In Nederland zijn winterbanden helemaal niet nodig, degenen die dat wel vinden hebben meer aan een rijvaardigheidstraining. Als je dagelijks over ongestrooide sneeuwwegen moet rijden is het ander verhaal maar dat komt niet voor in Nederland.
Ik heb rijervaring én een set winterbanden. En nu?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 22 november 2010 @ 11:17:58 #158
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_89006285
Winterbanden. :') beter let je op je koppeling bij het wegrijden en zolang 80% van nl er gewoon zomerbanden onder heeft maakt het niets uit of je nu een Gran Turismo racelicentietje hebt of niet.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_89009670
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hierin:

[ afbeelding ]
Mooie nieuwe wielen. Ziet er weer strak uit kerel
pi_89009754
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wie heeft het over doden prutser?

In de wintermaanden vallen er sowieso minder doden in het verkeer
Gast je bent echt niet goed bij je hoofd. je had na je vmbo misschien toch beter verder kunnen gaan. Ik zou willen dat ik slechts half zo goed zou zijn als dat jij bent. Wow, wat kan jij mensen op de weg goed beinvloeden. NL(h)P op de weg zegmaar... Minder doden misschien, maar opeens wel meer schade meldingen. Door jongetjes zoals jij, betalen we allemaal teveel verzekeringspremie. Gewoon omdat ze denken dat ze het besturen van de auto hebben uitgevonden. Ze zijn 1 met hun afgeschreven wagentje. Grow up en denk eens na over verantwoordelijkheden. :) :W
pi_89010819
Dan kom ik even langs, tijdens die ring-challenge! gelijk zelf ook weer wat rondjes meepakken dan!

Winterbanden zijn ook helemaal geen mening, zijn gewoon keiharde feiten, ze zijn keihard beter onder winterse omstandigheden. Donderdag begint het weer toch:)
toch?
pi_89012338
Vermakelijke discussie.

Minder doden ja.. als je met minder snelheid botst overleef je het ook sneller, maar wel veeeeeel meer schade in de winter. Veel schades die voorkomen hadden kunnen worden als men wel winterbanden onder z'n auto had.

Tuurlijk een propaganda filmpje, maar het laat prima zien dat de rubber compound van winterbanden vele malen langer grip behouden en vooral bij remmen is grip essentieel om naast snel te stoppen ook nog controle te houden.

quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 16:59 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je meer grip met winterbanden, maar dat maakt het rijden nog niet leuker. En het hebben van een racelicentie zegt natuurlijk helemaal niets over je rijvaardigheid (iedere malloot kan zo'n ding aanvragen). Als jij je onveilig voelt in de sneeuw zonder winterbanden heb je misschien wat aan de tips in dit filmpje .
Dat filmpje laat alleen maar DS4 z'n gelijk zien :?
pi_89019235
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:13 schreef draaijer het volgende:

[..]

Gast je bent echt niet goed bij je hoofd. je had na je vmbo misschien toch beter verder kunnen gaan. Ik zou willen dat ik slechts half zo goed zou zijn als dat jij bent. Wow, wat kan jij mensen op de weg goed beinvloeden. NL(h)P op de weg zegmaar... Minder doden misschien, maar opeens wel meer schade meldingen. Door jongetjes zoals jij, betalen we allemaal teveel verzekeringspremie. Gewoon omdat ze denken dat ze het besturen van de auto hebben uitgevonden. Ze zijn 1 met hun afgeschreven wagentje. Grow up en denk eens na over verantwoordelijkheden. :) :W
Gozer, je weet echt niet waar je over praat. In 10 jaar tijd heb ik NUL aanrijdingen veroorzaakt. Zelfs nog nooit één deukje in mijn auto of van die van ander gereden. Ik pas mijn snelheid aan waar nodig is. Is dat zo ongelooflijk moeilijk te begrijpen?

Ga nou niet de toffe jongen hier uithangen die mij wel even op mijn nummer zet, want je praat al vanaf het begin poep. Veiligheid dit, veiligheid dat... gewoon je gezonde verstand gebruiken. Daar kan geen winterband tegen op.

KNUL
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_89019698
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

530 pk.

Maar begrijp ik nu dat je je terug trekt?
Oh, nee hoor. Wil best een rondje ring tegen je racen ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_89022719
Mijn winterbandjes gaan er komend weekend onder.
Overigens, zeker met zo'n schip als dat van draaijer merk je het.
Vorig jaar in een ML met all-season banden kwam ik amper de parkeerplaats af.
pi_89023012
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef Mark_Rutte het volgende:
Mijn Michelin Energy Saver 185/65 R15H hielden zich prima ^O^

Deze dus:

pi_89023119
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gozer, je weet echt niet waar je over praat. In 10 jaar tijd heb ik NUL aanrijdingen veroorzaakt. Zelfs nog nooit één deukje in mijn auto of van die van ander gereden. Ik pas mijn snelheid aan waar nodig is. Is dat zo ongelooflijk moeilijk te begrijpen?

Ga nou niet de toffe jongen hier uithangen die mij wel even op mijn nummer zet, want je praat al vanaf het begin poep. Veiligheid dit, veiligheid dat... gewoon je gezonde verstand gebruiken. Daar kan geen winterband tegen op.

KNUL
Ik begrijp dat begrijpend lezen nogal een uitdaging voor je is.. Gelukkig kan je terug scrollen en het nog een aantal keer lezen..

Samenvatting:
Je bent niet het enige ventje op de weg. Naast jou zijn er nog andere weggebruikers.. Zo, nou heb ik je weer geholpen.. Dit is dus blijkbaar poep :)

:W
pi_89023330
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef Mark_Rutte het volgende:
Mark, je hebt een Saabje ;)
Ach, de Discovery heeft vanuit de Range Rover de luchtvering geadopteerd alsmede het all terrain systeem. Ik kan elke gewenste ondergrond selecteren, maar dat gaat mij niet die 35 km enkele reis per dag naar kantoor brengen haha
pi_89023337
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik begrijp dat begrijpend lezen nogal een uitdaging voor je is.. Gelukkig kan je terug scrollen en het nog een aantal keer lezen..

Samenvatting:
Je bent niet het enige ventje op de weg. Naast jou zijn er nog andere weggebruikers.. Zo, nou heb ik je weer geholpen.. Dit is dus blijkbaar poep :)

:W
Tuurlijk Moraalriddertje :W
pi_89023407
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tuurlijk Moraalriddertje :W
Moet ik je aan de hand meenemen door dit verhaal en nog meer uitleg geven? :)

Zorg jij nou maar dat je skateboard wieltjes niet wegglijden ;)
pi_89026585
quote:
Op maandag 22 november 2010 09:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik moet nu geloven dat jij alle ongevallen af bent gegaan om de banden op de auto's te controleren?

Dit is het Gebr. Grimm forum niet...

Juist....
Ahum: veel ongevallen in het winterverkeer zijn doorglijders. Mensen die tegen een boom/paal/vangrail rijden en waarbij de prachtige stalen velgen prima te zien zijn. (en in 99% v/d gevallen met stalen velgen liggen daar winterbanden omheen)
quote:
[..]

O, het is een complot!!! _O-

[..]

Nee hoor. Alleen een beetje toevallig

Complot is echt een te groot woord.
[/quote]
Dat is goed, ik zal naar je zwaaien als ik voorbij kom. ~O>
[/quote]
je glijd maar lekker voorbij.
  maandag 22 november 2010 @ 21:28:11 #172
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_89030105
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Juist....
Ahum: veel ongevallen in het winterverkeer zijn doorglijders. Mensen die tegen een boom/paal/vangrail rijden en waarbij de prachtige stalen velgen prima te zien zijn. (en in 99% v/d gevallen met stalen velgen liggen daar winterbanden omheen)
[..]

Nee hoor. Alleen een beetje toevallig

Complot is echt een te groot woord.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat die prachtige wieldoppen van alle lease renaultjes, peugeotjes, ... eraf vliegen door de slag ...
pi_89031529
quote:
Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef osmo het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk ook kunnen dat die prachtige wieldoppen van alle lease renaultjes, peugeotjes, ... eraf vliegen door de slag ...
Tuurlijk.
Maar dan zou je toch iig 1 v/d 2 doppen van de zichtbare wielen moeten zien liggen?
En toch knap dat alle twee de doppen aan 1 kant eraf vliegen door een tikje tegen een boompje met een gangetje van 30 a 40 km/u.

Zag de 'winterbanden' er met bosjes tegelijk afglijden. Overmoedig, want toch veilige winterbanden?

En natuurlijk waren er ook genoeg zomerbandjes rijders die t gebakje niet op de weg konden houden. Wel weer jammer dat t meestal van die petjes-golf-rijdertjes waren.
Nuff zet.
pi_89032475
http://www2.yokohama-onli(...)view.php?tyreID=1105
nieuwe bandjes besteld bij autobandenmarkt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_89032948
quote:

[..]

Juist....
[..]

Afgelopen jaar toch vooral schades in de sneeuw gezien met gewone zomerbanden:

http://www.kilroynews.net/arch2010/jan2010-01.htm

http://www.kilroynews.net/arch2010/jan2010-02.htm

http://www.kilroynews.net/arch2010/jan2010-04.htm

Lijkt me duidelijk...
pi_89034515
quote:

Juist....
Nog even afgezien van het feit dat jij maar een zeer beperkte selectie te zien krijgt: ik zie in de zomer heel veel mensen met stalen velgen rijden, dus die 99% klopt ook niet en dus kun je kennelijk niet zo goed tellen.
pi_89035462
heb ook lekker winterbanden eronder zitten,

zit elke winter een periode in zweden, vorig jaar moest k 800km snelweg nemen die volledig besneeuwd was (zie fobo) toen heb ik genoten van de winterbanden.

broer op zomerbanden heb ik 4x moeten uitduwen met het verplaatsen van zijn auto (500meter) terwijl je met winterbanden nergens last van had.

Als je weinig rijdt heb je ze misschien niet nodig, maar feit is dat in de maanden dat er sneeuw (of veel prut(modder, bladeren, e.d.) op de weg liggen ze meer grip hebben dan zomerbanden.

en daarnaast, je zomerbanden schijnen harder te slijten in de winter omdat dat rubber dan harder is (heb ik ergens gehoord of gelezen)

trouwens, ik rij al niet op mijn zomervelgen rond in de winter vanwege het pekel, dus zou zowiezo om wintervelgen rondrijden, kan k net zo goed winterrubben aanschaffen ipv zomerbanden...
pi_89037663
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:04 schreef garnage-patrick het volgende:

en daarnaast, je zomerbanden schijnen harder te slijten in de winter omdat dat rubber dan harder is (heb ik ergens gehoord of gelezen)
Dat klopt dan weer niet.

Juist winterbanden zijn relatief iets duurder, want moeten al bij 4mm de deur uit (maar zomerbanden het best bij 3mm al... doorrijden tot 1,6 is prima als het nooit regent, maar we leven in NL).
pi_89038453
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Bron?
Vorige winter ook veel door DE gereden. Iedere dag 300+km op normale banden. Geen slip of wat dan ook.
In Deutschland sind die Autofahrer verpflichtet, laut Straßenverkehrsordnung (StVO) die Ausrüstung ihres Autos an die Wetterverhältnisse anzupassen, daher spricht man von der "Situativen Winterreifenpflicht". Autofahrer, die gegen diese Vorgaben verstoßen, müssen mit Bußgeld rechnen, zusätzlich drohen Punkte in der Flensburger "Verkehrssünderkartei". Das Gesetz wird voraussichtlich noch in diesem Winter ergänzt werden und die Witterungsverhältnisse sowie die Reifenqualitäten detaillierter beschreiben. Auch die Bußgelder sollen erhöht werden.

http://www.auto.de/magazi(...)Winterreifen-Pflicht
pi_89039007
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat klopt dan weer niet.

Juist winterbanden zijn relatief iets duurder, want moeten al bij 4mm de deur uit (maar zomerbanden het best bij 3mm al... doorrijden tot 1,6 is prima als het nooit regent, maar we leven in NL).
okay, naja ik had het ergens gehoord, dus wist het fijne er ook niet van! ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:53:54 #181
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_89071598
Hoe weet je zeker welke maat band en velg je nodig hebt?
Soms lijk ik op verschillende sites verschillende maten banden en velgen aangeboden te krijgen na het invullen. Ik heb nu 185/65 86H
Ik heb een Ford Focus 1.4 van nov 2002. 11-LD-KV
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_89072595
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:53 schreef yvette1982 het volgende:
Hoe weet je zeker welke maat band en velg je nodig hebt?
Soms lijk ik op verschillende sites verschillende maten banden en velgen aangeboden te krijgen na het invullen. Ik heb nu 185/65 86H
Ik heb een Ford Focus 1.4 van nov 2002. 11-LD-KV
Gewoon even bij de dealer vragen. Je moet de steek weten (aantal gaten en afstand, bij porsche b.v. 5X130) en de ET waarde (hoe hoger hoe verder de velgen naar binnen komen, enkele mm. afwijking kan doorgaans wel).

Bandenmaat gewoon houden wat je hebt.
pi_89310521
Naar mijn mening zijn winterbanden een luxe, zij die het niet kunnen betalen zullen ze afstempellen als overbodig, zij die ze wel kunnen permiteren zullen er erg blij met de voordelen zijn :D
pi_89324244
Eens met dat laatste.
Als je er financieel mee kan komen moet je het gewoon doen.

Maar hou in Nederland er wel altijd rekening mee dat je dus nog wel steeds veel mede-weggebruikers tegen zal komen die geen winterbanden hebben en dus een langere remweg en doorgaans wat ruimere manoeuvres kennen in gladde situaties.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 29 november 2010 @ 23:08:31 #185
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89324517
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Beempie het volgende:
Naar mijn mening zijn winterbanden een luxe, zij die het niet kunnen betalen zullen ze afstempellen als overbodig, zij die ze wel kunnen permiteren zullen er erg blij met de voordelen zijn :D
Dit is hetzelfde als beweren als dat zijwieltjes een luxe zijn voor degenen die het kunnen betalen.
Zonder is gewoon leuker.
pi_89341895
Zijn er trouwens nou echt noemenswaardige verschillen tussen de merken of modellen van winterbanden onderling?
Faal van de eeuw.
pi_89341950
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef densmee het volgende:
http://www2.yokohama-onli(...)view.php?tyreID=1105
nieuwe bandjes besteld bij autobandenmarkt
[ afbeelding ]
vandaag levering door dpd volgens track en trace
pi_89342114
Zijn de winterbanden uberhaupt nog een beetje te leveren op het moment?
pi_89343330
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn de winterbanden uberhaupt nog een beetje te leveren op het moment?
Een paar dealers hebben wellicht wat nog winterbanden.
Maar van wat ik begrepen heb is het gros door de voorraden heen en wachten de meesten de leveringen van hun leverancier af.

Oftewel: je kan ze op dit moment volgens mij bijna nergens meer krijgen.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:39:48 #190
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_89343395
Toch maar eens winterbandjes proberen... Ik rij nu op 195/50/15 zomerbandjes en ga over naar 175/65/14 (Avon ICE TOURING), zodra ze binnen zijn.

Ben benieuwd :)

Besteld op: http://www.bandenanders.nl/
pi_89345983
net de banden binnen gehad en er direct om mijn velgen laten draaien
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:18:37 #192
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89351414
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef densmee het volgende:
net de banden binnen gehad en er direct om mijn velgen laten draaien
de mijne gaan er zaterdag onder *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:29:16 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_89351799
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:18 schreef MissHobje het volgende:de mijne gaan er zaterdag onder *O*
Dan is de sneeuw net weer weg :') -O-
pi_89352143
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dan is de sneeuw net weer weg :') -O-
Maar het blijft wel redelijk koud, dus hebben winterbanden nog steeds nut.

* Anne krijgt ze morgen of overmorgen.
pi_89355770
Zeg vraagje he. Op mijn banden staat 195/60R15. Nu weet ik dat de 15 staat voor 15 inch, maar waar staan die 195 en 60R voor? En maakt het wat uit als ik bijvoorbeeld 185/65r15 banden zou aanschaffen?

Gaat trouwens om een Opel Astra uit '99.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_89356528
Je band is 195 mm breed en 60% daarvan hoog (de wang).

Makkelijkste is om het in een calculator in te vullen zoals: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

1,1% meer omtrek komt het op neer wat dus prima kan.
pi_89360848
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef Jimmie het volgende:
Je band is 195 mm breed en 60% daarvan hoog (de wang).

Makkelijkste is om het in een calculator in te vullen zoals: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

1,1% meer omtrek komt het op neer wat dus prima kan.
De wang? Maar goed. Zou zo'n 185/65 R15 bijvoorbeeld ook onder mijn auto passen dan. Zonder iets aan te hoeven passen. Omdat ik nu 195/60 R15 heb.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_89362914
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef Albert86 het volgende:

[..]

De wang? Maar goed. Zou zo'n 185/65 R15 bijvoorbeeld ook onder mijn auto passen dan. Zonder iets aan te hoeven passen. Omdat ik nu 195/60 R15 heb.
De rolomtrek. Ja, het is dezelde inchmaat, één maatje smaller moet wel kunnen.
Al weet ik niet wat de verhouding van een bepaalde breedte band tegenover de breedte van de velg dient te zijn. Iemand die dat wel weet? Bijv. 7J velg, hoe breed de band dan min. moet zijn?
pi_89363493
Ik heb een tip voor wie denkt dat winterbanden niets uitmaken: ga naar het ANWB sliptrainingcircuit in Lelystad en vraag of je een keer met 45 km/h over de slipplaat mag rijden met zomerbanden en een keer met dezelfde auto met winterbanden. Daarna mag je nog een keer je mening over winterbanden geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89363998
vanochtend zomerbanden met te weinig profiel voor deze weersomstandigheden mogen ervaren in de sneeuw..
heb een vervangende auto inmiddels :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')