Voor zover ik dat kan beoordelen wel, maar wat doet deze foto dan op het internet:quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Bloed zit er wel echt uit, dat sowieso.
Draagt het informatie over? Dan is het een medium.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Kunnen een subjectief en gekleurd beeld vormen van allerlei zaken, alleen staat fictie centraal in games, of entertaiment en kun je niet spreken van een media/medium
Deze bron, Russia Today, bevat meer leugens en manipulatie dan alle grote Amerikaanse netwerken bij elkaar maal 10.quote:
"Jullie"? Gast, jij kent mij niet echt he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:47 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Deze bron, Russia Today, bevat meer leugens en manipulatie dan alle grote Amerikaanse netwerken bij elkaar maal 10.
Betrouwbaarheid maakt jullie niet zo veel uit zo lang er maar de door jullie gewenste dingen gezegd worden.
Al dat gejammer hier over propaganda is dus niets meer dan krokodillentranen.
Het gaat jullie niet om het propagandagehalte maar puur om dat jullie gewoon willen dat de media brengen wat jullie willen horen.
Jullie complotters zijn dus eigenlijk juist de grootste voorstanders van propaganda van iedereen.
Er zijn al diverse zogenaamde overheids/politie id-kaarten gevonden bij deze zogenaamde Mubarak aanhangers. Tevens worden er allerlei lieden netjes met politiebusjes overal in Cairo gedropt om met wapens de demonstranten aan te vallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef Knipoogje het volgende:
Over propaganda gesproken... In Egypte gaan momenteel aanhangers van Mubarak de straat op.
'betaald door Mubarak om te protesteren dus fake aanhangers'. Althans zo wordt het ons gemeld.
Is dat zo? Er zijn ongetwijfeld echte Mubarak aanhangers die een tegenactie beginnen. Het kunnen geruchten zijn van anti-Mubarak mensen zijn om echte Mubarak aanhangers in een kwaad daglicht te stellen. Het kunnen gewoon relschoppers en plunderaars zijn.
Wat is waar en wat is niet waar? Occam zou zeggen: er zijn ook Mubarak aanhangers. Dat moet uiteindelijk botsen.
Ik denk dat je je eigen moeder nog best kunt vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:17 schreef galtfactory het volgende:
Wat is nu de uiteindelijke conclusie van al deze bevindingen? Dat we niemand meer kunnen vertrouwen?
Hoeft niet;quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:17 schreef galtfactory het volgende:
Wat is nu de uiteindelijke conclusie van al deze bevindingen? Dat we niemand meer kunnen vertrouwen?
Inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoeft niet;
maar je zou mogen concluderen door je niet alles voor zoete koek te slikken wat je in de populaire massamedia op je bord voorgeschoteld krijgt.
Je eigen overheid en haar staatsmedia (ANP/NOS) wantrouwen is het meest patriottische dat je kunt doen als burger (Het is de losse vertaling van een Amerikaanse quote)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:17 schreef galtfactory het volgende:
nee dat is niet juist. als je media-berichten objectief gaat beoordelen en toetsen op wat je kunt bewijzen en wat niet, wat wel waar is en wat niet. dan kun je eigenlijk nauwelijks wat concreet bewijzen of het nou de ene kant is van het verhaal of niet. truth is in in dit geval en blijft in the eye of the beholder. men blijft overgleverd aan speculatie. het versschil is dat de algemene boodschap/desinformatie wordt bevestigd door een verslaggever die jij vertrouwt. das alles.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:30 schreef ZureMelk het volgende:
Uit de schaarsheid van duidelijke voorbeelden van mediadeceptie (er komen tienduizenden mediaberichten per dag tot ons dus het aantal voorbeelden zou astronomisch moeten zijn) concludeer ik dat er van significatie deceptie absoluut geen sprake is.
Anders zouden jullie toch echt vele tientallen voorbeelden per dag moeten kunnen laten zien.
Hoax dus.
Topic kan dicht.
ja daar pak je gelijk wel een heel zwak en belachelijk argument om maar alle truthers in een verdomhoekje te gooien. zijn jullie lulletjes wel kinderachtig goed in overigens. maar daarmee is natuurlijk niet alle sgezegd. niet alle truthers geloven in maya graancirkels en 'aliens from dimension z'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:38 schreef RickoKun het volgende:
Ja hooralsof die duizenden Amerikanen in NY niet die vliegtuigen hebben gezien.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja daar pak je gelijk wel een heel zwak en belachelijk argument om maar alle truthers in een verdomhoekje te gooien. zijn jullie lulletjes wel kinderachtig goed in overigens. maar daarmee is natuurlijk niet alle sgezegd. niet alle truthers geloven in maya graancirkels en 'aliens from dimension z'
Tssssk... als ik jou moet geloven staat er een bloeddorstige islamofascistische horde op de poorten van Europa te bonken. Kom dus a.u.b. niet met dergelijk zinloze posts in dit topic aanzetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:30 schreef ZureMelk het volgende:
Uit de schaarsheid van duidelijke voorbeelden van mediadeceptie (er komen tienduizenden mediaberichten per dag tot ons dus het aantal voorbeelden zou astronomisch moeten zijn) concludeer ik dat er van significatie deceptie absoluut geen sprake is.
Anders zouden jullie toch echt vele tientallen voorbeelden per dag moeten kunnen laten zien.
Hoax dus.
Topic kan dicht.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:48 schreef RickoKun het volgende:
Waar heb jij het nou weer over
Ik reageer op een post van iemand die stelt dat er helemaal geen sprake is geweest van vliegtuigen tijdens 9/11 en dat al die beelden bewerkt zijn. Hoewel ik mijn twijfels heb over waarom de gebouwen instortten, durf ik met zekerheid te zeggen dat er daarvoor echt wel vliegtuigen tegen die torens zijn geknald.
Diegene die hier trouwens kinderachtig is ben jij, -edit-Probeer eerst maar te relativeren voordat je iemand gaat proberen af te branden.
[..]
De praktijk is ook veel ingewikkelder dan een 1+1= 2 he. Er wordt gespeeld met de perceptie van het volk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef RickoKun het volgende:
Ach laat ook maar, ik laat me gewoon keihard trollen hier
Als ik jou mag "geloven" is niks echt en leven we allemaal in een fabeltje. Alle kennis die we hebben is gelogen en jij bent de enige die de waarheid wel weer weet. Dream on
ontopic
De andere zaken die hier worden besproken trek ik in twijfel, maar dáár heb ik geen argumenten voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |