Ga jij echt weg ?quote:
Half jaar gezeten...had er wel willen blijvenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:34 schreef Isdatzo het volgende:
Dat vind ik dan net weer een beetje een duf land.
Je kan toch weer terug? Nu slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half jaar gezeten...had er wel willen blijven
Lekker slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug? Nu slapen![]()
.
Slaapse.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug? Nu slapen![]()
.
Jeumig! Lekker manquote:Op vrijdag 19 november 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
hehe, zeker vet! mooi Appartementje van m'n stage bedrijf gekregen met zwembad dus heb niet slecht voor elkaar.
quote:
zucht...quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn jaloers dat de handen van Isdatzo nu goud waard zijn.
jaja, denk maar door.. zucht
Dat waren ze ook voordat ik je "aanraakte"al hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn jaloers dat de handen van Isdatzo nu goud waard zijn.
jaja, denk maar door.. zucht
Jwt!quote:
Ben benieuwd of dat kutjong wel een beetje een boomhut kan bouwenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef L.no het volgende:
Ik ben geen algemeen expert in nieuwe filmpjes over superkinderen.
Heb je zijn spierballen gezien? Die kan dat best wel maken hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat kutjong wel een beetje een boomhut kan bouwen. If not: weinig superkind.
Scandinavië plat maken moet je niet willen! De hardangerviddaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef L.no het volgende:
Ik hoop niet dat Scandienavië een station heeft wat de hele land plat kan maken als er brand komt.
Heeft weinig met spieren te maken maar meer met ervaring!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je zijn spierballen gezien? Die kan dat best wel maken hoor.
Zolang de treinen maar rijden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Scandinavië plat maken moet je niet willen! De hardangerviddaen de fjorden
en de lofoten
etc worden allemaal zo saai als 't plat is
.
Wacht.. hoe kan je op ervaring een huisje maken als je het je eerste keer is?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft weinig met spieren te maken maar meer met ervaring!
Ik ben ooit met de trein in Abisko (ongeveer 2000km ten noorden van Malmö) geweest! Op de terugreis stond de trein anderhalve dag stil omdat er een kapotte goederentrein in de weg stondquote:
Dat wordt dus geen goede boomhut nee. Dat was mijn puntquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Wacht.. hoe kan je op ervaring een huisje maken als je het je eerste keer is?
Sorry dat ik te verwend ben om 14 uur in een trein te zitten om alleen mijn ouders te bezoeken in een weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben ooit met de trein in Abisko (ongeveer 2000km ten noorden van Malmö) geweest! Op de terugreis stond de trein anderhalve dag stil omdat er een kapotte goederentrein in de weg stond. Uurtje vertraging of wat is niks
.
Precies. Kwartiertje later en heel Nederland jankt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben ooit met de trein in Abisko (ongeveer 2000km ten noorden van Malmö) geweest! Op de terugreis stond de trein anderhalve dag stil omdat er een kapotte goederentrein in de weg stond. Uurtje vertraging of wat is niks
.
Maarja, hij is zo leergierig bezig, als hij net zoveel energie in steekt met boomhutten maken als basketbal, dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen goede boomhut nee. Dat was mijn punt. En m'n eerste punt was dat zo'n kind alleen maar met die balletjes bezig is en helemaal niet met kind-zijn. Dus hutten bouwen, kattenkwaad, meisjes uitschelden, etc.
Maar dat ligt niet aan de treinreizigers die janken, dat ligt aan NS zelf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Kwartiertje uur later en heel Nederland jankt.
5 cm sneeuw en Nederland heeft een weer-alarm. In Denemarken fietsten we in 60 cm sneeuw tegen de berg op naar en van het werk.
Ook aan treinreizigers in het algemeen. Al ligt het vaak aan de NS, ze mogen blij zijn dat er nog bedrijven zijn die treinen willen laten rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan de treinreizigers die janken, dat ligt aan NS zelf.
Dan moet je niet in Noorwegen gaan wonen, dan wordt 't wel wat meer dan 14 uurquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry dat ik te verwend ben om 14 uur in een trein te zitten om alleen mijn ouders te bezoeken in een weekend.
Denk niet dat 'ie daar nog veel tijd voor heeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Maarja, hij is zo leergierig bezig, als hij net zoveel energie in steekt met boomhutten maken als basketbal, dan valt het wel mee.
Mensen hier zijn niks gewendquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Kwartiertje later en heel Nederland jankt.
5 cm sneeuw en Nederland heeft een weer-alarm. In Denemarken fietsten we in 60 cm sneeuw tegen de berg op naar en van het werk.
Ik denk niet dat ze een keuze hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook aan treinreizigers in het algemeen. Al ligt het vaak aan de NS, ze mogen blij zijn dat er nog bedrijven zijn die treinen willen laten rijden
Je kan wel zulke vergelijkingen maken, maar dan kan je bij iedere klacht wel zeggen dat het altijd erger is zoals: "VROEGER HADDEN ZE GEEN TREINEN. TOEN GINGEN ZE TE VOET NAAR EEN ANDER LAND!!11"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Noorwegen gaan wonen, dan wordt 't wel wat meer dan 14 uur.
In plaats van basketbal bedoel ikquote:Denk niet dat 'ie daar nog veel tijd voor heeft.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nouja, dean, de NS is wel gewoon KUT.
Jonge, nog vroegerderder waren er helemaal geen landen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan wel zulke vergelijkingen maken, maar dan kan je bij iedere klacht wel zeggen dat het altijd erger is zoals: "VROEGER HADDEN ZE GEEN TREINEN. TOEN GINGEN ZE TE VOET NAAR EEN ANDER LAND!!11"
Ik ben daar niet opgevoed en gewend.. of dat uberhaupt meegemaakt. dus het is oneerlijk om zo'n vergelijking te maken.
Ja, maar dat doet 'ie dus niet dus dat is de klacht dus dus dusquote:[..]
In plaats van basketbal bedoel ik
Volgende keer wel even stofzuigen eh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Noorwegen gaan wonen, dan wordt 't wel wat meer dan 14 uur.
[..]
Denk niet dat 'ie daar nog veel tijd voor heeft.
[..]
Mensen hier zijn niks gewend.
Oh, dat reminds me. Tegenwoordig is het beleid hier om omgevallen bomen in het bos gewoon te laten liggen, tenzij ze op het pad liggen of anderszins voor gevaarlijke situaties zorgen. Nu wordt er geklaagd omdat het bos er zo slordig uitziet.
Wttttttttttffffffffffffff. Ga dan naar een park ofzo als je wil dat alles netjes aangeharkt is
.
Snoer van m'n zuigstoffer is niet zo langquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgende keer wel even stofzuigen eh.
Kruimeldiefquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snoer van m'n zuigstoffer is niet zo lang.
Shoarma.quote:
Ik kon ook zeggen: "In Afrika hebben ze heul geen geld om met de trein te reizen!111"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jonge, nog vroegerderder waren er helemaal geen landen!
Maar hij zou het wél kunnen doen als hij dat deed.. en jij zei van niet.quote:Ja, maar dat doet 'ie dus niet dus dat is de klacht dus dus dus.
VROEGER! TOEN HADDEN ZE NOG WAGENTJES MET ETEN IN DE TREIN!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef L.no het volgende:
Ga ik door met de discussie, praten we over voedsel.
Nvm
VROEGER MAAKTE JE JE EIGEN VOEDSEL MAN of leefde alleen van bonnetjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef jna het volgende:
[..]
VROEGER! TOEN HADDEN ZE NOG WAGENTJES MET ETEN IN DE TREIN!
Tuurlijk, 't is vervelend maar shit happens. Je kunt er weinig aan doen. En de NS kan er ook weinig aan doen. Live with it.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kon ook zeggen: "In Afrika hebben ze heul geen geld om met de trein te reizen!111"
Als ik op een zondag wil gaan reizen naar mijn ouders en ook nog naar huis wil, dan is er écht weinig tijd over met die vertraging hoor. Ook toen ik met Dean date toen we nog ver van elkaar woonden. Ik heb alle recht om te klagen als ik een uur langer moet reizen, want in een uur kan je veel doen.
Als ik wist dat met treinreizen in Noorwegen zo lang kan gaan duren, dan ga ik weer naar huis of dan ga ik meteen een rijbewijs halen.
Nee, ik zei dat hij het niet kan. Niet dat hij het niet zou kunnenquote:[..]
Maar hij zou het wél kunnen doen als hij dat deed.. en jij zei van niet.
Basketbal is awesome trouwens
Live with it, ook een argument wat nergens op slaat. Ja, het is vervelend en daarom klaag ik er over, live with it.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk, 't is vervelend maar shit happens. Je kunt er weinig aan doen. En de NS kan er ook weinig aan doen. Live with it.
Nee, ik zei dat hij het niet kan. Niet dat hij het niet zou kunnen.
En nu wachtenquote:U heeft het volgende besteld:
1x [Spareribs] Zoet, frites, knoflooksaus, knoflooksaus
Smakelijk etenquote:
Ja dat is standaard, je kan ook 2 verschillende nemen maar dat is niet lekker bij spareribsquote:
Niet over alles dat vervelend is hoeft geklaagd te worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Live with it, ook een argument wat nergens op slaat. Ja, het is vervelend en daarom klaag ik er over, live with it.
Eet smakelijk alvast.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat is standaard, je kan ook 2 verschillende nemen maar dat is niet lekker bij spareribs
Gelukkig dat ik niet over alles klaag, maar alleen over de vertraging hè.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet over alles dat vervelend is hoeft geklaagd te worden.
Ok.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet over alles klaag, maar alleen over de vertraging hè.
Dat maakt het lekkerder. Je sterft van de honger en dan kan je voluit genieten als het voedsel er eindelijk is.quote:
Ja en dan staat die bezorger je raar aan te kijken als je geen fooi geeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat maakt het lekkerder. Je sterft van de honger en dan kan je voluit genieten als het voedsel er eindelijk is.
Hij moet het maar leren om daarmee te leven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan staat die bezorger je raar aan te kijken als je geen fooi geeft
Je hebt daar een boel vreemde figuren daar rond lopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef CrazyAces het volgende:
Scandinavië, die landen zijn tenminste normaal..
Maar niet zoveel als.. zeg.. V.S., Japan, Frankrijk.. noem maar opquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt daar een boel vreemde figuren daar rond lopen
quote:
Even koffie gaan drinkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, hij zegt dat het wel gaat maar dat ik 'm met rust moet laten zo vroeg in de ochtend!
Dus jij vindt het niet vreemd als je in de rij voor de plee staat en dat je dan eindelijk kan.. en opeens een gozer mee in de plee duiktquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Maar niet zoveel als.. zeg.. V.S., Japan, Frankrijk.. noem maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet vreemd als je in de rij voor de plee staat en dat je dan eindelijk kan.. en opeens een gozer mee in de plee duikt
True storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzonderingen daargelaten
![]()
Danku!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Feli!
En dat gaat ajax vanavond ook doen.
Ik denk het ook, maar hoop het niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Danku!
Dat hoop ik nie, ga zo wel even in de kroeg kijken, maar denk dat PSV Ajax ff aan de kant zet met 3-0
Inderdaad!quote:
quote:
Whut whut whutquote:
Ouwerd!quote:
Ik nu ookquote:Op zondag 21 november 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Gister in de wagen weer ouderwets een MIDNR geluisterd. Gofferdomme nostalgie man! Heb weer in een deuk gelegen.. maar nu mis ik ze
.
HUH! Was het weer?quote:Op zondag 21 november 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Gister in de wagen weer ouderwets een MIDNR geluisterd. Gofferdomme nostalgie man! Heb weer in een deuk gelegen.. maar nu mis ik ze
.
Ikmoet die shit nog eens van je server trekken idd...quote:
Beste post van dit topicquote:
Daar is 'ie voor hequote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ikmoet die shit nog eens van je server trekken idd...
Zwedenquote:
IKRquote:
32 minuten op zo'n kort stukje? Dat is naar.quote:Op maandag 22 november 2010 10:17 schreef Bravebart het volgende:
Kut NS vanmorgen weer32 minuten vertraging, dus ik dacht WOEPTIEDOE, maar nee, onder de ¤ 2.20 keren ze geen vergoeding uit
Juh, ik ging 8.04 weg en was er niet om 8.29 maar om 9.01quote:Op maandag 22 november 2010 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
32 minuten op zo'n kort stukje? Dat is naar.
Ohh, valt mee.quote:Op maandag 22 november 2010 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik ging 8.04 weg en was er niet om 8.29 maar om 9.01
quote:
quote:
Ja!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik. Heb. Een. Stage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Sint was lief voor mij. :3
Same here, mjah overal anders. Ze heeft het ook over 32u per maand? of per week? Ik heb ook 1ste stage, krijg betaald en ik loop toch 40u per week stage =)quote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
Welke opleidign doe je dan? Ik ken eigenlijk niemand die niet betaald kreeg tijdens stage(s).
quote:
Nee gek! ik ben nog in NL! Volgend jaar pas!quote:
Welke type golf is t?quote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf net een 24 jaar oude golf gekocht!
Halllo!quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
KUUUUUUUUUNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Hoi!
MK2!quote:
En nou houden we je hier ook hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Halllo!
Mn alarm ging af, dus even kijken wat jullie allemaal over mij te zeggen hadden!
Zullen we dat eens zien?quote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nou houden we je hier ook hoor!
TOF!quote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staat nu in de schuur, heb afgelopen weekend wat spul vervangen enzo, nu wachten op kentekens! Komt uit Duitsland, dan even langs een garage van een vriend die in het systeem aangeeft dat de APK goed is!quote:
Hatorz zijn verlatorz!quote:
Ah oke. Ik hoop dat het goedgekeurd wordt. Ga je dan foto's maken? Dean zou dat erg tof vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
staat nu in de schuur, heb afgelopen weekend wat spul vervangen enzo, nu wachten op kentekens! Komt uit Duitsland, dan even langs een garage van een vriend die in het systeem aangeeft dat de APK goed is!
Golf van 1986 met nog geen 100000 op de teller, alles nog goed enzo! Echt top autootje!quote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
TOF!
Ik ging een 28 jaar oude motor kopen! Totdat ik 1250 neer moest tellen om 't italiaanse hok van maar een paar jaar oud weer rijdend te krijgen
.
Zeker!quote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah oke. Ik hoop dat het goedgekeurd wordt. Ga je dan foto's maken? Dean zou dat erg tof vinden.
Ik heet geen Dean!quote:
En terechtquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker!
Alleen die van mij is niet zo getuned als dat spul van Dean! Dat wil ik niet!
Maar dan kunnen we binnenkort een auto/motor meet houden!
Kijk eens naar de thermometerquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we binnenkort een auto/motor meet houden!
Misschien verander je ooit van gedachte.. doe het niet.quote:
Je moet ook nog steeds een keer achterop hè!quote:Op maandag 22 november 2010 19:32 schreef L.no het volgende:
[..]
En terecht
Ja, dat lijkt mij tof. Vorige maand was ik nog in een VW meet. Best wel leerzaam en cool.
Heb jij al zo'n VW?!quote:Op maandag 22 november 2010 19:32 schreef L.no het volgende:
[..]
En terecht
Ja, dat lijkt mij tof. Vorige maand was ik nog in een VW meet. Best wel leerzaam en cool.
Inderdaad!quote:Op maandag 22 november 2010 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet ook nog steeds een keer achterop hè!
Ik zeg toch binnenkort klootviool! Dat kan toch ook in mei!quote:Op maandag 22 november 2010 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk eens naar de thermometer. En dan naar de weersverwachting.
Koop er gewoon 1! kun je ieder weekend naar hem toe! (of wonen jullie al samen?)quote:
Mei is nog jaren weg! Da's heul niet binnenkortquote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zeg toch binnenkort klootviool! Dat kan toch ook in mei!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar er is zoveel gedoe met je motor, dat ik het niet meer durfde te vragen.
We wonen al samen.quote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Koop er gewoon 1! kun je ieder weekend naar hem toe! (of wonen jullie al samen?)
Ow sorry Klapjosti, ik wist toch niet dat dat nog zo ver weg is voor jou! Dan kom je maar gewoon langs op de motor als ik weer in Zweden woon!quote:Op maandag 22 november 2010 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mei is nog jaren weg! Da's heul niet binnenkort.
Mooi! Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 22 november 2010 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Als 't goed is, is dat nu voorbij.. blijft wel een italiaan dus ik houd m'n hart vast.
Wait... what...? ben jij de eerste zwarte friesin? (ik weet het, stomme grapquote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef L.no het volgende:
[..]
We wonen al samen.![]()
En ik heb eigenlijk nog geen kans gekregen om een rijbewijs te halen, dus dat duurt even.
Ergens in deze straat wonen negers.quote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wait... what...? ben jij de eerste zwarte friesin? (ik weet het, stomme grap)
Prima! Doe ik meteen een rondje hierover:quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ow sorry Klapjosti, ik wist toch niet dat dat nog zo ver weg is voor jou! Dan kom je maar gewoon langs op de motor als ik weer in Zweden woon!
ow noes! een zwarte gemeenschap in friesland!quote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ergens in deze straat wonen negers.
Ja echt.![]()
Ik ben niet de enige in dit dorp.
ja... nee... dat is echt aan de andere kant van Zweden, ga als alles goed is naar Lundquote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima! Doe ik meteen een rondje hierover:
Ligt dat een beetje in de richting?
In Damwoude, gewoon in het huis waar Dean de afgelopen 2 jaar heeft gewoond.quote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow noes! een zwarte gemeenschap in friesland!
Waar wonen jullie eigenlijk?!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:43 schreef L.no het volgende:
[..]
In Damwoude, gewoon in het huis waar Dean de afgelopen 2 jaar heeft gewoond.
nu ben ik even weg.
Ik ben op veel plekken in zweden geweest maar juist 't uiterste zuiden overgeslagenquote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... nee... dat is echt aan de andere kant van Zweden, ga als alles goed is naar Lund
quote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
Welke opleidign doe je dan? Ik ken eigenlijk niemand die niet betaald kreeg tijdens stage(s).
Daarom! moet je maar langskomen op je brommobiel!quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben op veel plekken in zweden geweest maar juist 't uiterste zuiden overgeslagen. Maar Malmö/Lund is goed te doen vanuit Nederland
.
Mja, jou zou ik ook geen geld geven neequote:
Dat zeg ik, gamma!quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarom! moet je maar langskomen op je brommobiel!
zet het in je agenda! het weekend van 23-24-25 September 2011 kom je langs in Zweden!quote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, jou zou ik ook geen geld geven nee [ afbeelding ] .
[..]
Dat zeg ik, gamma!
Goftedommequote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, jou zou ik ook geen geld geven nee [ afbeelding ] .
Vad Vad Vad?quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet het in je agenda! het weekend van 23-24-25 September 2011 kom je langs in Zweden!
Ik ga weer naar Zweden toe!quote:
quote:
Beste. Aankoop. Everquote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De hood.quote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow noes! een zwarte gemeenschap in friesland!
Waar wonen jullie eigenlijk?!
Lund, vetquote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... nee... dat is echt aan de andere kant van Zweden, ga als alles goed is naar Lund
DOE EENS RUSTIG MAN! IK WAS TOCH SLAPEN! 1.3CL met een 5!!! bak!!! 1-2-3-4-Equote:Op maandag 22 november 2010 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Maar vertel meer over die Golf! GTI? GTD? 1,6D? 1.8 KR? 1,3 CL met 4 bak?
I KNOW RIGHT!!!!quote:
V.E.S.P.A. op de Karl XI-gatan heeft puuuuuicke pizza's en pasta'squote:
* Kuno_van_Dijk noteertquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
V.E.S.P.A. op de Karl XI-gatan heeft puuuuuicke pizza's en pasta's
En bij de cafés op de Bangatan, tegenover het station, werken een partij goeie chicksquote:
Ojquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga weer naar Zweden toe!
Ja, dat word een Zweden meet regelen!quote:
Dat is toch heel slim bedachtquote:
Cobra 11quote:
mooi man, 1 keer in een topic kijken en dan beetje zo doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:40 schreef Gravereaper het volgende:
Geweldig die topics die voor 95% uit offtopic geneuzel bestaan. Laten we maar gelijk de conclusie trekken dat L.No een dikke weeaboo is dan hebben we dat ook gehad.
Dat is oud nieuws hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:40 schreef Gravereaper het volgende:
Geweldig die topics die voor 95% uit offtopic geneuzel bestaan. Laten we maar gelijk de conclusie trekken dat L.No een dikke weeaboo is dan hebben we dat ook gehad.
Ik volg voetbal niet zo, maar relletjes zijn leuk. Vertelquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
Trucje is al zou oud als de weg naar Rome. Kuijt deed het ook ooit. Verder is 't competitievervalsing en hopelijk blijft er na de schorsing nog mooi één kaart staan.
L.no is heul niet dikquote:Op woensdag 24 november 2010 01:40 schreef Gravereaper het volgende:
Ik ga als alles goed komt per Augustus 2011 weer terug naar Zweden nadat ik er een jaar heb gezeten (augustus 2007 - Juli 2008)quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Robin__ het volgende:
Wie zit er in Zweden en hoe heb je dat gefikst
Stockholm net niet gehaald van ze zomer
quote:Op woensdag 24 november 2010 01:40 schreef Gravereaper het volgende:
Hoe heb je dat de eerste keer geregeld? Zweden is wel een land waar ik wel eens wat langer zou willen verblijven, maar heb in mijn studierichting eigenlijk vrij weinig kunnen vinden (werktuigbouw). (duurt nog bijna een jaar voor het zo ver is hoor)quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga als alles goed komt per Augustus 2011 weer terug naar Zweden nadat ik er een jaar heb gezeten (augustus 2007 - Juli 2008)
Welke Lien?quote:
Ik ben het alquote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
!
Ik wil later ook zo stoer worden als jij!
KOM DAN!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
Jawat. Anders NU ritje achterop, kom je er vanzelf achter hoe koud 't is!
Neehoor, dat is prima mogelijk want alle gegevens van de afgelopen 1000 jaar staan namelijk precies in het logboek van Kapitein Obvious!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
Knap dat 'ie dat nu kan voorspellen. De káns op een koude winter is volgens een aantal berekeningen groter, dat wel. Maar het is onmogelijk om nu al te voorspellen dat dit een koude (laat staan de koudste in 1000 jaar) winter wordt.
Ja aids, waarom heb ik dat dan niet gezien toen ik 't uit m'n hoofd leerde?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, dat is prima mogelijk want alle gegevens van de afgelopen 1000 jaar staan namelijk precies in het logboek van Kapitein Obvious!
69!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja aids, waarom heb ik dat dan niet gezien toen ik 't uit m'n hoofd leerde?
Welk hoofdstuk?
Ja, geniaalquote:
bij omroep max nog wel!!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef jna het volgende:
Vanavond lekker de open hart operatie kijken. Woei!
was toendertijd vanuit mn school geregeld (Hogeschool Utrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe heb je dat de eerste keer geregeld? Zweden is wel een land waar ik wel eens wat langer zou willen verblijven, maar heb in mijn studierichting eigenlijk vrij weinig kunnen vinden (werktuigbouw). (duurt nog bijna een jaar voor het zo ver is hoor)
In Borås kon wel iets met werktuigbouw..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was toendertijd vanuit mn school geregeld (Hogeschool Utrecht) en nu zelf zoeken. Zijn genoeg technische dingen te doen in Zweden, wil je stage lopen of gewoon een half - heel jaar studeren?
Ik zat in Zwedenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Robin__ het volgende:
Wie zit er in Zweden en hoe heb je dat gefikst
Stockholm net niet gehaald van ze zomer
'afstudeerstage' (hbo)quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was toendertijd vanuit mn school geregeld (Hogeschool Utrecht) en nu zelf zoeken. Zijn genoeg technische dingen te doen in Zweden, wil je stage lopen of gewoon een half - heel jaar studeren?
Allang gedaan joh! Ik zat eerst op totaal verkeerde sites, maar uiteindelijk heb ik hem gevonden!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef jna het volgende:
Tekenen we allemaal even
www.minimaalnominaal.nl
Merci
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef jna het volgende:
Vanavond lekker de open hart operatie kijken. Woei!
Beetje jammer. Maar ook wel weer logisch, beetje lullig als de patiënt op tv doodgaat. Ik had laatst gewoon de kans om live een open hart operatie te zien, maar ik heb vriendelijk bedankt. Met m'n stomme kopquote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef jna het volgende:
Zonde dat ze wegschakelen als er iets misgaat
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beetje jammer. Maar ook wel weer logisch, beetje lullig als de patiënt op tv doodgaat. Ik had laatst gewoon de kans om live een open hart operatie te zien, maar ik heb vriendelijk bedankt. Met m'n stomme kop
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beetje jammer. Maar ook wel weer logisch, beetje lullig als de patiënt op tv doodgaat. Ik had laatst gewoon de kans om live een open hart operatie te zien, maar ik heb vriendelijk bedankt. Met m'n stomme kop
Hahahaquote:
Daar was ik al bang voor. Ik ga wel vriendelijk glimlachen of ik niet nog een keer mag kijken ergensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |