Ga jij echt weg ?quote:
Half jaar gezeten...had er wel willen blijvenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:34 schreef Isdatzo het volgende:
Dat vind ik dan net weer een beetje een duf land.
Je kan toch weer terug? Nu slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half jaar gezeten...had er wel willen blijven
Lekker slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug? Nu slapen![]()
.
Slaapse.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug? Nu slapen![]()
.
Jeumig! Lekker manquote:Op vrijdag 19 november 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
hehe, zeker vet! mooi Appartementje van m'n stage bedrijf gekregen met zwembad dus heb niet slecht voor elkaar.
quote:
zucht...quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn jaloers dat de handen van Isdatzo nu goud waard zijn.
jaja, denk maar door.. zucht
Dat waren ze ook voordat ik je "aanraakte"al hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn jaloers dat de handen van Isdatzo nu goud waard zijn.
jaja, denk maar door.. zucht
Jwt!quote:
Ben benieuwd of dat kutjong wel een beetje een boomhut kan bouwenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef L.no het volgende:
Ik ben geen algemeen expert in nieuwe filmpjes over superkinderen.
Heb je zijn spierballen gezien? Die kan dat best wel maken hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat kutjong wel een beetje een boomhut kan bouwen. If not: weinig superkind.
Scandinavië plat maken moet je niet willen! De hardangerviddaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef L.no het volgende:
Ik hoop niet dat Scandienavië een station heeft wat de hele land plat kan maken als er brand komt.
Heeft weinig met spieren te maken maar meer met ervaring!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je zijn spierballen gezien? Die kan dat best wel maken hoor.
Zolang de treinen maar rijden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Scandinavië plat maken moet je niet willen! De hardangerviddaen de fjorden
en de lofoten
etc worden allemaal zo saai als 't plat is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |