Ga jij echt weg ?quote:
Half jaar gezeten...had er wel willen blijvenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:34 schreef Isdatzo het volgende:
Dat vind ik dan net weer een beetje een duf land.
Je kan toch weer terug? Nu slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half jaar gezeten...had er wel willen blijven
Lekker slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug? Nu slapen![]()
.
Slaapse.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug? Nu slapen![]()
.
Jeumig! Lekker manquote:Op vrijdag 19 november 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
hehe, zeker vet! mooi Appartementje van m'n stage bedrijf gekregen met zwembad dus heb niet slecht voor elkaar.
quote:
zucht...quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn jaloers dat de handen van Isdatzo nu goud waard zijn.
jaja, denk maar door.. zucht
Dat waren ze ook voordat ik je "aanraakte"al hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn jaloers dat de handen van Isdatzo nu goud waard zijn.
jaja, denk maar door.. zucht
Jwt!quote:
Ben benieuwd of dat kutjong wel een beetje een boomhut kan bouwenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef L.no het volgende:
Ik ben geen algemeen expert in nieuwe filmpjes over superkinderen.
Heb je zijn spierballen gezien? Die kan dat best wel maken hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat kutjong wel een beetje een boomhut kan bouwen. If not: weinig superkind.
Scandinavië plat maken moet je niet willen! De hardangerviddaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef L.no het volgende:
Ik hoop niet dat Scandienavië een station heeft wat de hele land plat kan maken als er brand komt.
Heeft weinig met spieren te maken maar meer met ervaring!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je zijn spierballen gezien? Die kan dat best wel maken hoor.
Zolang de treinen maar rijden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Scandinavië plat maken moet je niet willen! De hardangerviddaen de fjorden
en de lofoten
etc worden allemaal zo saai als 't plat is
.
Wacht.. hoe kan je op ervaring een huisje maken als je het je eerste keer is?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft weinig met spieren te maken maar meer met ervaring!
Ik ben ooit met de trein in Abisko (ongeveer 2000km ten noorden van Malmö) geweest! Op de terugreis stond de trein anderhalve dag stil omdat er een kapotte goederentrein in de weg stondquote:
Dat wordt dus geen goede boomhut nee. Dat was mijn puntquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Wacht.. hoe kan je op ervaring een huisje maken als je het je eerste keer is?
Sorry dat ik te verwend ben om 14 uur in een trein te zitten om alleen mijn ouders te bezoeken in een weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben ooit met de trein in Abisko (ongeveer 2000km ten noorden van Malmö) geweest! Op de terugreis stond de trein anderhalve dag stil omdat er een kapotte goederentrein in de weg stond. Uurtje vertraging of wat is niks
.
Precies. Kwartiertje later en heel Nederland jankt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben ooit met de trein in Abisko (ongeveer 2000km ten noorden van Malmö) geweest! Op de terugreis stond de trein anderhalve dag stil omdat er een kapotte goederentrein in de weg stond. Uurtje vertraging of wat is niks
.
Maarja, hij is zo leergierig bezig, als hij net zoveel energie in steekt met boomhutten maken als basketbal, dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen goede boomhut nee. Dat was mijn punt. En m'n eerste punt was dat zo'n kind alleen maar met die balletjes bezig is en helemaal niet met kind-zijn. Dus hutten bouwen, kattenkwaad, meisjes uitschelden, etc.
Maar dat ligt niet aan de treinreizigers die janken, dat ligt aan NS zelf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Kwartiertje uur later en heel Nederland jankt.
5 cm sneeuw en Nederland heeft een weer-alarm. In Denemarken fietsten we in 60 cm sneeuw tegen de berg op naar en van het werk.
Ook aan treinreizigers in het algemeen. Al ligt het vaak aan de NS, ze mogen blij zijn dat er nog bedrijven zijn die treinen willen laten rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan de treinreizigers die janken, dat ligt aan NS zelf.
Dan moet je niet in Noorwegen gaan wonen, dan wordt 't wel wat meer dan 14 uurquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry dat ik te verwend ben om 14 uur in een trein te zitten om alleen mijn ouders te bezoeken in een weekend.
Denk niet dat 'ie daar nog veel tijd voor heeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Maarja, hij is zo leergierig bezig, als hij net zoveel energie in steekt met boomhutten maken als basketbal, dan valt het wel mee.
Mensen hier zijn niks gewendquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Kwartiertje later en heel Nederland jankt.
5 cm sneeuw en Nederland heeft een weer-alarm. In Denemarken fietsten we in 60 cm sneeuw tegen de berg op naar en van het werk.
Ik denk niet dat ze een keuze hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook aan treinreizigers in het algemeen. Al ligt het vaak aan de NS, ze mogen blij zijn dat er nog bedrijven zijn die treinen willen laten rijden
Je kan wel zulke vergelijkingen maken, maar dan kan je bij iedere klacht wel zeggen dat het altijd erger is zoals: "VROEGER HADDEN ZE GEEN TREINEN. TOEN GINGEN ZE TE VOET NAAR EEN ANDER LAND!!11"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Noorwegen gaan wonen, dan wordt 't wel wat meer dan 14 uur.
In plaats van basketbal bedoel ikquote:Denk niet dat 'ie daar nog veel tijd voor heeft.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nouja, dean, de NS is wel gewoon KUT.
Jonge, nog vroegerderder waren er helemaal geen landen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan wel zulke vergelijkingen maken, maar dan kan je bij iedere klacht wel zeggen dat het altijd erger is zoals: "VROEGER HADDEN ZE GEEN TREINEN. TOEN GINGEN ZE TE VOET NAAR EEN ANDER LAND!!11"
Ik ben daar niet opgevoed en gewend.. of dat uberhaupt meegemaakt. dus het is oneerlijk om zo'n vergelijking te maken.
Ja, maar dat doet 'ie dus niet dus dat is de klacht dus dus dusquote:[..]
In plaats van basketbal bedoel ik
Volgende keer wel even stofzuigen eh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Noorwegen gaan wonen, dan wordt 't wel wat meer dan 14 uur.
[..]
Denk niet dat 'ie daar nog veel tijd voor heeft.
[..]
Mensen hier zijn niks gewend.
Oh, dat reminds me. Tegenwoordig is het beleid hier om omgevallen bomen in het bos gewoon te laten liggen, tenzij ze op het pad liggen of anderszins voor gevaarlijke situaties zorgen. Nu wordt er geklaagd omdat het bos er zo slordig uitziet.
Wttttttttttffffffffffffff. Ga dan naar een park ofzo als je wil dat alles netjes aangeharkt is
.
Snoer van m'n zuigstoffer is niet zo langquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgende keer wel even stofzuigen eh.
Kruimeldiefquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snoer van m'n zuigstoffer is niet zo lang.
Shoarma.quote:
Ik kon ook zeggen: "In Afrika hebben ze heul geen geld om met de trein te reizen!111"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jonge, nog vroegerderder waren er helemaal geen landen!
Maar hij zou het wél kunnen doen als hij dat deed.. en jij zei van niet.quote:Ja, maar dat doet 'ie dus niet dus dat is de klacht dus dus dus.
VROEGER! TOEN HADDEN ZE NOG WAGENTJES MET ETEN IN DE TREIN!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef L.no het volgende:
Ga ik door met de discussie, praten we over voedsel.
Nvm
VROEGER MAAKTE JE JE EIGEN VOEDSEL MAN of leefde alleen van bonnetjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef jna het volgende:
[..]
VROEGER! TOEN HADDEN ZE NOG WAGENTJES MET ETEN IN DE TREIN!
Tuurlijk, 't is vervelend maar shit happens. Je kunt er weinig aan doen. En de NS kan er ook weinig aan doen. Live with it.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kon ook zeggen: "In Afrika hebben ze heul geen geld om met de trein te reizen!111"
Als ik op een zondag wil gaan reizen naar mijn ouders en ook nog naar huis wil, dan is er écht weinig tijd over met die vertraging hoor. Ook toen ik met Dean date toen we nog ver van elkaar woonden. Ik heb alle recht om te klagen als ik een uur langer moet reizen, want in een uur kan je veel doen.
Als ik wist dat met treinreizen in Noorwegen zo lang kan gaan duren, dan ga ik weer naar huis of dan ga ik meteen een rijbewijs halen.
Nee, ik zei dat hij het niet kan. Niet dat hij het niet zou kunnenquote:[..]
Maar hij zou het wél kunnen doen als hij dat deed.. en jij zei van niet.
Basketbal is awesome trouwens
Live with it, ook een argument wat nergens op slaat. Ja, het is vervelend en daarom klaag ik er over, live with it.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk, 't is vervelend maar shit happens. Je kunt er weinig aan doen. En de NS kan er ook weinig aan doen. Live with it.
Nee, ik zei dat hij het niet kan. Niet dat hij het niet zou kunnen.
En nu wachtenquote:U heeft het volgende besteld:
1x [Spareribs] Zoet, frites, knoflooksaus, knoflooksaus
Smakelijk etenquote:
Ja dat is standaard, je kan ook 2 verschillende nemen maar dat is niet lekker bij spareribsquote:
Niet over alles dat vervelend is hoeft geklaagd te worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Live with it, ook een argument wat nergens op slaat. Ja, het is vervelend en daarom klaag ik er over, live with it.
Eet smakelijk alvast.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat is standaard, je kan ook 2 verschillende nemen maar dat is niet lekker bij spareribs
Gelukkig dat ik niet over alles klaag, maar alleen over de vertraging hè.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet over alles dat vervelend is hoeft geklaagd te worden.
Ok.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet over alles klaag, maar alleen over de vertraging hè.
Dat maakt het lekkerder. Je sterft van de honger en dan kan je voluit genieten als het voedsel er eindelijk is.quote:
Ja en dan staat die bezorger je raar aan te kijken als je geen fooi geeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat maakt het lekkerder. Je sterft van de honger en dan kan je voluit genieten als het voedsel er eindelijk is.
Hij moet het maar leren om daarmee te leven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan staat die bezorger je raar aan te kijken als je geen fooi geeft
Je hebt daar een boel vreemde figuren daar rond lopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef CrazyAces het volgende:
Scandinavië, die landen zijn tenminste normaal..
Maar niet zoveel als.. zeg.. V.S., Japan, Frankrijk.. noem maar opquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt daar een boel vreemde figuren daar rond lopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |