Voor mij hetzelfde waarschijnlijkquote:
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde waarschijnlijk![]()
Maar sterkte Yuki
Je hebt in je bed geplastquote:
Heb ook gesport. Mijn "heerlijke lunch" is muesli met magere yoghurt. Ik werp mezelf voor de Zuidtangent (I did it my way!), boehoequote:Op maandag 22 november 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Energiek!
Heerlijk gesport daarnet, nu een héérlijke lunch gemaakt, zo douchen daarna weer lekker aan de studie
Thanks man.quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Wat een depressief topicBen je het nog niet, dan word t je het hier wel
kijk... positieve energie-smilies![]()
![]()
had ik maar een schijtleven, dan had ik nu niet zoveelpijn gehadquote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
wat een schijt-leven heb je toch ook..
jaquote:Op maandag 22 november 2010 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop dat je snel weer kunt
poepen
![]()
wantpoepen
is
fijn
quote:
Uuuh en tevens gefeliciteerd met je zwangerschap?quote:Op maandag 22 november 2010 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
he eindelijk voor de eerste keer eens geen last met mijn maandelijkse periode.
Om dat te vieren ga ik een overdose aan chocolade nemen. Ik heb zo'n zin in negerzoenen![]()
![]()
= opgelost. hahahaha!quote:
Okidoki.quote:
Ask them.quote:
Toch maar een stukje pizza gegeten. Zit gelijk helemaal vol, zo vol dat ik me misselijk voelquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zelfde verhaal als Snowcold. Heel erg de behoefte om haar te spreken, maar hebben afgesproken dit niet te doen voor de verwerking.
Helemaal geen trek in dingen, hele dag ook niks gegeten, op 2 happen yoghurt na (rest weggeflikkert), maar m'n maag rommelt wel
Morgen toch proberen iets meer afleiding te zoeken dan fok alleen.
Iemand die je al kende, of een vreemde die heel lief blijkt te zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef zyx1981 het volgende:
WTF, kom ik zomaar een heel erg lief iemand tegen![]()
Mal, hoe geluk soms uit de gekste hoeken kan komen
Meer het laatstequote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iemand die je al kende, of een vreemde die heel lief blijkt te zijn?
Tofquote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Meer het laatsteIk kende d'r eigenlijk alleen van zien langskomen
quote:Op maandag 22 november 2010 23:28 schreef 8108139dpths het volgende:
AAAAAAAH#&Q^*(@&$*#@&(*$)#@($#@(*&(*#$&*#@&*(#&$*(!!!![]()
Pissed off, geirriteerd, gespannen, licht ontvlambaar... blijf uit mijn buurt als je leven je lief is.
quote:
daar zou ik ook wel zin in hebben, maar helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef candygirl het volgende:
zo'n behoefte aan een avondje uiteten met een vriendin, even wat kletsen en relaxen
Opvrolijkknuffel voor de buuvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |