abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:38:26 #101
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_89169840
sneeuw?
hier schijnt volop de zon...
OT: Over die tankpas. Ik vind het ook een slechte zaak dat de dames je ritten meegeven waarvoor je moet tanken als je nog niet eens een pas hebt. Heb zelf de pas nog steeds niet nadat ik 29 oktober in dienst ben getreden.
pi_89169960
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik snap der nu al geen zak van. Voor ING Car Lease hoef ik maar 1 formulier in te vullen? Dan kan ik toch nooit eventuele schade die onderweg ontstaat ergens invullen?
onderweg moet je geen schade laten ontstaan :P

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Mallet het volgende:
Als je twee ritten hebt.. Bijvoorbeeld van Groningen naar Almere en dan van Almere naar Groningen, dan is je startadres van de 2e rit de afleverlocatie van je 1e rit. Je moet het gewoon zo zien.. Zodra je auto is afgeleverd is die rit afgelopen.. Je begint dan met een nieuwe rit (dus nieuwe bon) en dan is je startadres inderdaad waar je op dat moment bent. Dat kan dus bij de dealer zijn waar je auto 1 hebt afgeleverd of waar dan ook.
Als ik 2 ritjes achter elkaar heb dan laat ik de startlocatie en starttijd enzo leeg bij de 2e rit, ik ga dat niet allemaal 2x opschrijven :')

en werkze allemaal vandaag *O*
pi_89177929
In hoeverre is een OV kaart een absolute vereiste? Ik zie namelijk een aantal student chauffeur sites waar dat niet wordt aangemerkt. Ze vragen wel dat je een student bent dus misschien ligt daar de link.

Wat ik eigenlijk afvraag, is er soortgelijk werk, waarbij een 10 jaar rij-ervaring, een eigen auto, 5 dagen in de week & 12 maanden per jaar beschikbaarheid, voldoende opweegt tegen het missen van een huidige studie en OV kaart?
pi_89178352
3 ritjes voor maandag! :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:34:48 #105
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_89179439
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
In hoeverre is een OV kaart een absolute vereiste? Ik zie namelijk een aantal student chauffeur sites waar dat niet wordt aangemerkt. Ze vragen wel dat je een student bent dus misschien ligt daar de link.

Wat ik eigenlijk afvraag, is er soortgelijk werk, waarbij een 10 jaar rij-ervaring, een eigen auto, 5 dagen in de week & 12 maanden per jaar beschikbaarheid, voldoende opweegt tegen het missen van een huidige studie en OV kaart?
Ik denk Prive-Chauffeur. StudentChauffeur is een OV-kaart zeker vereist. Aangezien EasyWay met studenten werkt die geen onkostenvergoedingen hebben. In dit geval zou jij dat wel hebben met je auto.
pi_89179772
Oja, moet m'n tankpas denk ik nog opsturen :')
pi_89183923
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 06:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ghehe controleren op schade wordt gelijk al leuk , zo met die sneeuw!
Is het al zover ja? Hier in Edinburgh is nog geen sneeuw gevallen. Ik geloof dat al wel The Highlands van Schotland vol liggen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:35:06 #108
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89185277
Weer terug! Voorbij Assen lag geen sneeuw, en de auto kwam uit een loods. Beide hagelnieuwe auto's, geen schades. Service van de laatste klant, die bracht mij terug naar het station *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_89189629
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
Weer terug! Voorbij Assen lag geen sneeuw, en de auto kwam uit een loods. Beide hagelnieuwe auto's, geen schades. Service van de laatste klant, die bracht mij terug naar het station *O*
Dat is wel zo relaxt! Maandag helaas niks :(
pi_89190321
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:42 schreef Maharbal het volgende:
Oja, moet m'n tankpas denk ik nog opsturen :')
Hebben ze daar nog niet naar gevraagd dan???
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_89193338
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef Fireblast het volgende:

Als ik 2 ritjes achter elkaar heb dan laat ik de startlocatie en starttijd enzo leeg bij de 2e rit, ik ga dat niet allemaal 2x opschrijven :')

en werkze allemaal vandaag *O*
Nou, volgens mij willen ze dat wel weten. Een beetje kijken of je wel goed zit met de tijd die je nodig hebt per rit, en of dat een beetje matcht met de afstand.
pi_89209397
Ik vul bij een 2e rit die starttijd chauffeur en vanaf welk station ook niet in, maar wel aankomsttijd afhaaladres enzo. Nooit opmerkingen over gehad, dus ik blijf dat lekker doen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:49:55 #113
207863 Obama
Barack Hussein
pi_89209558
Same here, nooit welk station enz., dat is is veels te veel werk :p .
pi_89214333
Vrijdag sollicitatie, volgens mij doen ze niet echt moeilijk als je in de juiste kleding komt (hemd/pantalon) en fatsoenlijk kan rijden?
pi_89217729
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:59 schreef xquzive het volgende:
Vrijdag sollicitatie, volgens mij doen ze niet echt moeilijk als je in de juiste kleding komt (hemd/pantalon) en fatsoenlijk kan rijden?
Dan ben je inderdaad zo goed als binnen.
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:57:48 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89219758
Juh. Je moet alleen wel een beetje defensief rijden kwam ik achter tijdens mijn sollicitatie vorige week. Die jongen voor mij deed dat te weinig en die werd afgebrand, maar is uiteindelijk wel aangenomen..
#26 || Luciano da Silva
pi_89220440
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:57 schreef joppie_saus het volgende:
Juh. Je moet alleen wel een beetje defensief rijden kwam ik achter tijdens mijn sollicitatie vorige week. Die jongen voor mij deed dat te weinig en die werd afgebrand, maar is uiteindelijk wel aangenomen..
Bij mij vonden ze het juist positief dat ik 'sportief' reed. Al kun je natuurlijk defensief en sportief tegelijk rijden.
pi_89220893
Defensief? Gewoon lekker met het verkeer mee rijden! Vooral geen 48 rijden waar je 50 mag etc.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef Obama het volgende:
Same here, nooit welk station enz., dat is is veels te veel werk :p .
Idd, dat doe ik dus ook nooit :D
pi_89222064
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hebben ze daar nog niet naar gevraagd dan???
Nop
pi_89222447
Wat bedoel je met defensief rijden? Mijn rijgedrag zit wel snor denk ik, ben gewend om in veel verschillende auto's te rijden, houd me gewoon aan de toegestane snelheid, trek wel wat sportiever op en voor de rest let ik altijd goed op, zo heb ik al meerdere malen een verkeersongeluk weten te voorkomen omdat ik optijd reageerde.
pi_89226315
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef xquzive het volgende:
Wat bedoel je met defensief rijden? Mijn rijgedrag zit wel snor denk ik, ben gewend om in veel verschillende auto's te rijden, houd me gewoon aan de toegestane snelheid, trek wel wat sportiever op en voor de rest let ik altijd goed op, zo heb ik al meerdere malen een verkeersongeluk weten te voorkomen omdat ik optijd reageerde.
"Defensief rijden wil zeggen dat je jouw auto en de verkeerssituaties de baas bent. Je overziet verkeerssituaties, je weet wat er eventueel kan gaan gebeuren en je reageert adequaat."

Van Care-Schadeservice. Toevallig zal je die naam nog regelmatig tegenkomen als je voor Easy Way werkt.
pi_89256342
Gister (zaterdag) mijn eerste buitenlandrit gehad, Deventer - Antwerpen in een 207.
Heeft iemand hier weleens buitenlandritten gedaan? Dit was de eerste in de 2 jaar dat ik bij EW werk..

Terug met de trein was goed te doen. Ware het niet dat de trein pas twee uur later ging omdat er een paar uitvielen |:( Mooi station trouwens, dat Antwerpen Centraal.
pi_89256426
Nog nooit een echte buitenlandrit gehad. Wel dat ik via België ben gereden (Born-Vlissingen).

Antwerpen Centraal is inderdaad een mooi station. Kunnen we in NL een voorbeeld aan nemen.
  zondag 28 november 2010 @ 14:41:32 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89256597
Mag je wel via buitenland rijden dan? Ik had begrepen dat ik Groningen - Enschede bijvoorbeeld niet via Duitsland mocht doen maar door Nederland heen moest..
#26 || Luciano da Silva
pi_89256752
Via Duitsland rijden hebben ze verzekeringstechnisch niet graag. België daarentegen is qua verzekering een stuk minder ingewikkeld, vandaar dat dat wel mag (wel eerst om goedkeuring vragen).
  zondag 28 november 2010 @ 14:55:37 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89256947
Hmm, oke is ook wel logisch eigenlijk gezien die maximumsnelheid gedoe enzo..

Deze Passat reed wel te lekker trouwens:

#26 || Luciano da Silva
pi_89257246
Denk niet dat het motorisch echt geweldig is, zo'n Bluemotion :O
  zondag 28 november 2010 @ 15:28:36 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89257783
Hmm, dit was een 1.6 TDi en die trok verdomde snel op.
#26 || Luciano da Silva
pi_89258128
Beste hikers en chauffeurs,

Ik zit eraan te denken om binnenkort te gaan solliciteren bij EW. Ik heb nu ruim 1,5 jaar mijn rijbewijs en plm. 15.000 kilometer ervaring. Wil met 2 jaar ook direct proberen om door te gaan voor chauffeur. Na het lezen van dit topic ben ik wel enthousiast geworden voor dit werk. Ik ga er qua salaris iets op achteruit tov mijn vorige werkgever maar ik denk dat dat hier goed te compenseren valt doordat ik meer kan werken doordat ik tijdens het reizen kan leren en ik bij de huidige werkgever uit moet klokken tijdens pauzes.
Ik heb nog wel een aantal vragen over dit werk.

- Hoe zeker ben ik van werk? Ik kan wel aangeven dat ik 3 dagen in de week beschikbaar ben maar hoe groot is de kans dat ik dan ook drie volle dagen kan maken?
- Wordt er op zaterdag gewerkt?
- Op basis waarvan wordt er betaald? Je hoeft tenslotte niet in- of uit te klokken? Gaat dit op basis van verwachte reistijd of moet je het zelf doorgeven?
- Is het een pré om een tijdje als Hiker te hebben gewerkt voor je als chauffeur solliciteert?
- Is er rond deze tijd van het jaar veel wachttijd als ik nu solliciteer?
- Welke adressen worden het vaakst bezocht door jullie als hiker? M.a.w. waar zitten de grote leasebedrijven waar iedereen regelmatig over de vloer komt?
- Zijn er toeslaguren? Bij mijn huidige baan wordt ik extra betaald oa in de avonden en ook als ik >10 uur op een dag maak.

Hoop dat jullie hier een beetje antwoord op kunnen geven zodat ik binnenkort mijn beslissing kan nemen.
Allen bedankt alvast!
pi_89258360
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:28 schreef joppie_saus het volgende:
105 pk dus, had laatst de 2.0 tdi mee. Dat was toch wel wat beter, maar niet bijzonder snel.
pi_89258548
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:39 schreef CvHof het volgende:
Beste hikers en chauffeurs,

Ik zit eraan te denken om binnenkort te gaan solliciteren bij EW. Ik heb nu ruim 1,5 jaar mijn rijbewijs en plm. 15.000 kilometer ervaring. Wil met 2 jaar ook direct proberen om door te gaan voor chauffeur. Na het lezen van dit topic ben ik wel enthousiast geworden voor dit werk. Ik ga er qua salaris iets op achteruit tov mijn vorige werkgever maar ik denk dat dat hier goed te compenseren valt doordat ik meer kan werken doordat ik tijdens het reizen kan leren en ik bij de huidige werkgever uit moet klokken tijdens pauzes.
Ik heb nog wel een aantal vragen over dit werk.

- Hoe zeker ben ik van werk? Ik kan wel aangeven dat ik 3 dagen in de week beschikbaar ben maar hoe groot is de kans dat ik dan ook drie volle dagen kan maken?
- Op basis waarvan wordt er betaald? Je hoeft tenslotte niet in- of uit te klokken? Gaat dit op basis van verwachte reistijd of moet je het zelf doorgeven?
- Is het een pré om een tijdje als Hiker te hebben gewerkt voor je als chauffeur solliciteert?
- Is er rond deze tijd van het jaar veel wachttijd als ik nu solliciteer?
- Welke adressen worden het vaakst bezocht door jullie als hiker? M.a.w. waar zitten de grote leasebedrijven waar iedereen regelmatig over de vloer komt?
- Zijn er toeslaguren? Bij mijn huidige baan wordt ik extra betaald oa in de avonden en ook als ik >10 uur op een dag maak.

Hoop dat jullie hier een beetje antwoord op kunnen geven zodat ik binnenkort mijn beslissing kan nemen.
Allen bedankt alvast!
Zekerheid van werk verschilt per periode. Zo kan je gerust 3x gebeld worden, maar bijvoorbeeld in december is de kans weer een stuk kleiner! Ik wordt vaak genoeg niet gebeld...En er wordt niet op zaterdag gewerkt.
Je wordt betaald op basis van vertrek bij je eerste bus/treinstation en het bus/treinstation waar je die dag weer eindigt (voor mij Groningen CS meestal..). Deze tijdregistratie vind plaats op ritbonnen. Er zijn geen toeslaguren.
Je hoeft niet eerst als hiker hebben gewerkt maar kan gelijk voor privechauffeur solliciteren (hier zijn wel strengere eisen aan verbonden, zie website).
Ik rij zelf het meeste voor Athlon en ING, maar ook dat verschilt weer per regio. Deze vestigingen kunnen door het hele land zitten (vaak Athlon Almere en Nijmegen en veel bedrijven in de randstad).
pi_89259183
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:33 schreef d_sc1 het volgende:
Gister (zaterdag) mijn eerste buitenlandrit gehad, Deventer - Antwerpen in een 207.
Heeft iemand hier weleens buitenlandritten gedaan? Dit was de eerste in de 2 jaar dat ik bij EW werk..

Terug met de trein was goed te doen. Ware het niet dat de trein pas twee uur later ging omdat er een paar uitvielen |:( Mooi station trouwens, dat Antwerpen Centraal.
Ik heb een keer Vlaardingen - Keulen gedaan. Was toen net een half jaartje in dienst. Verder nog nooit het land uit geweest (of je moet Friesland als buitenland rekenen natuurlijk :+ ).
pi_89260954
Ik ben wel eens via Duitsland gereden.. Ging ik dan met 160 in mn VW Fox TDI. Ik wist toen nog niet dat ze dat liever niet hadden. Ik heb dat toen aan een andere hiker bij mij op school afgeraden om te doen.. Maar hij was eigenwijs en heeft vervolgens een ongeluk in Duitsland gehad. Waren ze echt niet zo blij mee..
pi_89261178
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:39 schreef CvHof het volgende:
- Hoe zeker ben ik van werk? Ik kan wel aangeven dat ik 3 dagen in de week beschikbaar ben maar hoe groot is de kans dat ik dan ook drie volle dagen kan maken? Periode & regio afhankelijk en daarnaast kan je als privéchauffeur ook ingezet worden voor hikerwerkzaamheden
- Wordt er op zaterdag gewerkt? Voor privéchauffeurs volgens mij wel. Logischerwijs is de kans op werk natuurlijk wel kleiner
- Op basis waarvan wordt er betaald? Je hoeft tenslotte niet in- of uit te klokken? Gaat dit op basis van verwachte reistijd of moet je het zelf doorgeven? Ik geloof dat je als privéchauffeur je uren moet invullen die je voor de klant hebt gewerkt en deze laten ondertekenen door de klant. Daarnaast krijg je je reistijd ook betaald.
- Is het een pré om een tijdje als Hiker te hebben gewerkt voor je als chauffeur solliciteert? Volgens mij niet.
- Is er rond deze tijd van het jaar veel wachttijd als ik nu solliciteer? Regio afhankelijk.
- Welke adressen worden het vaakst bezocht door jullie als hiker? M.a.w. waar zitten de grote leasebedrijven waar iedereen regelmatig over de vloer komt? Door heel Nederland en per hiker ook weer regio afhankelijk, maar als privéchauffeur heb je daar doorgaans weinig mee te maken.
- Zijn er toeslaguren? Bij mijn huidige baan wordt ik extra betaald oa in de avonden en ook als ik >10 uur op een dag maak. Niet dat ik weet.

Allen bedankt alvast!
pi_89261508
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:28 schreef joppie_saus het volgende:
Je zult nog wel veel mooiere auto's meekrijgen. :)

Maar ook mindere natuurlijk. :)
pi_89268432
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Je zult nog wel veel mooiere auto's meekrijgen. :)

Maar ook mindere natuurlijk. :)
Hoewel die leasebakken meestal een zuinige motor hebben. Heb je eindelijk een A4, dan zit er een 1.6je oid in.
pi_89274489
quote:
Ik heb dus gister wel een ritje gehad (ben hiker).. Gebeurd zeer sporadisch dat er een ritje op zaterdag is, maar het kan dus wel.

quote:
Ik heb een keer Vlaardingen - Keulen gedaan. Was toen net een half jaartje in dienst. Verder nog nooit het land uit geweest (of je moet Friesland als buitenland rekenen natuurlijk :+ ).
Haha ja, of Born (Limburg). Kan ze nooit verstaan daar.
pi_89275604
Ben nu sinds oktober een jaar in dienst, maar nog nooit in Born geweest :o
Wel een paar keer in Heerenveen en in Wieuwerd, maar als ze normaal Nederlands spreken moet ik ook al m'n best doen om ze te verstaan :P
pi_89282095
Dank voor alle antwoorden zo ver.
Ik zag een aantal 'regioafhankelijke antwoorden' langskomen: ik ben zelf woonachtig in omgeving Hilversum en studeer in Amsterdam. Verwacht daarom door de hoge bedrijvendichtheid zowel als hiker als chauffeur wel voldoende werk.
Ik ben in ieder geval weer iets wijzer geworden, bedankt!
pi_89284833
Reken vooral in de randstad op veeleer korte ritten. Dus niet altijd lange dagen maar ook bijvoorbeeld 5 uur. Bovendien komt uit voorgaande topics naar voren dat daar een redelijk lange wachttijd staat voor nieuwe gegadigden. Hikers declareren zelf de daadwerkelijk gewerkte uren. Dus niet verwachte, maar gemaakte reistijd. Hierbij wordt gerekend vanaf het dichtstbijzijnde busstation
Ik heb het zelf als heel tof werk ervaren maar het is zo onvoorspelbaar als maar zijn kan... alleen als je echt een grote beschikbaarheid hebt zul je 3 dagen in de week werken.
pi_89294141
Okee dan, duidelijk.
Om er qua salaris niet op achteruit moet gaan moet ik ongeveer 20 uur in de week gaan werken. Kan ik hier (gemiddeld genomen) aan komen als ik mezelf 30-35 uur per week beschikbaar stel?
Arbeidsomstandigheden klinken goed, het werk zelf trekt me ook. Het chauffeuren meer dan het hiken, maar ik wil liever niet wachten tot ik in Mei mijn rijbewijs heb. Over wachttijden zal ik dan nog even contact opnemen met EW.
pi_89295089
Ja ik denk dat je dan wel in de buurt van 20 uur zult komen. Het is zo dat je er voor kunt kiezen halve dagen beschikbaar te zijn, maar in onze ervaring werkt dat niet, je krijgt dan bijna nooit ritten...
Als jij in je sollicitatie aangeeft dat je in mei al 2 jaar ervaring hebt dan kan je denk ik ook direct voor chauffeur gaan. Bellen is de uitkomst :)
pi_89297232
Bedankt voor de tip! Ik zal morgen eens een belletje die kant op doen.
pi_89305674
Als je vandaag werkt kun je mooi wat uurtjes maken (in de file). :')
pi_89308527
Ik vermaak me altijd wel in de file hoor. Flesje cola erbij, boterhammetje, verwarming aan, radio'tje aan ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 18:42:24 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89308593
Ik vind file ook nooit zo erg, maar ik vind het pas kut worden als ik echt nodig naar de wc moet :+
#26 || Luciano da Silva
  maandag 29 november 2010 @ 20:15:01 #147
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_89313332
Haha woensdag een peugeot 207CC, gewoon als bikkel het dak omlaag? :P
  maandag 29 november 2010 @ 21:24:40 #148
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89317669
Ik zit net wat oude topics door te lezen.. De transportformulieren moet je toch gewoon terugsturen naar EW samen met je ritbonnen?
#26 || Luciano da Silva
pi_89319065
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zit net wat oude topics door te lezen.. De transportformulieren moet je toch gewoon terugsturen naar EW samen met je ritbonnen?
:Y
  maandag 29 november 2010 @ 21:54:44 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89319618
Nice, dan heb ik het goed gedaan. Ik las al wat posts over opsturen naar de leasemij waar je voor reed enzo.. En als je nou bij een particulier aflevert? Wat dan?
#26 || Luciano da Silva
pi_89319685
Gewoon alles naar EW opsturen, je hoeft niks naar de maatschappijen zelf te sturen.
  maandag 29 november 2010 @ 21:58:02 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89319815
Ah oke, nice. Thnx.
#26 || Luciano da Silva
pi_89320297
Nou ik heb vandaag gewerkt, maar eigenlijk geen vertraging gehad. Ook amper sneeuw gezien! Terwijl ik toch twee ritten rond Utrecht had.
pi_89322425
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
Nice, dan heb ik het goed gedaan. Ik las al wat posts over opsturen naar de leasemij waar je voor reed enzo.. En als je nou bij een particulier aflevert? Wat dan?
Bij sommige leasemaatschappijen krijg je een retourenvelop waarmee je het formulier direct moet terugsturen. Bij het afleveren van een huurauto (doe ik regelmatig voor ING) bij een particulier moet je vaak 2 huurovereenkomsten laten tekenen, één voor de klant, en één voor ING. Die huurovereenkomsten kun je ook opsturen naar EW, maar ik geef ze ook wel eens af bij ING Groningen als ik later in dezelfde week nog eens kom.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 22:41:13 ]
  maandag 29 november 2010 @ 22:37:57 #155
207863 Obama
Barack Hussein
pi_89322576
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:55 schreef Keuzer het volgende:
Reken vooral in de randstad op veeleer korte ritten. Dus niet altijd lange dagen maar ook bijvoorbeeld 5 uur. Bovendien komt uit voorgaande topics naar voren dat daar een redelijk lange wachttijd staat voor nieuwe gegadigden. Hikers declareren zelf de daadwerkelijk gewerkte uren. Dus niet verwachte, maar gemaakte reistijd. Hierbij wordt gerekend vanaf het dichtstbijzijnde busstation
Ik heb het zelf als heel tof werk ervaren maar het is zo onvoorspelbaar als maar zijn kan... alleen als je echt een grote beschikbaarheid hebt zul je 3 dagen in de week werken.
Nee dat klopt niet, ik werk ook vanuit amsterdam en ja inderdaad je krijgt vaak korte ritten maar dat betekent ook dat je vaker in het OV zit(vaak meerdere ritten), ik maak zeer zelden dagen van 5 uur mee.
pi_89323870
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef Obama het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet, ik werk ook vanuit amsterdam en ja inderdaad je krijgt vaak korte ritten maar dat betekent ook dat je vaker in het OV zit(vaak meerdere ritten), ik maak zeer zelden dagen van 5 uur mee.
Volgens mij proberen ze iedereen toch wel voor een hele dag in te plannen, dat is wel zo voordelig. Ik heb eigenlijk alleen in de (zomer)vakantie wel eens dagen van rond de 5 uur.

Nu ik het over 5 uur heb... ooit eens bijna 5 uur :') op één dag in de file gestaan, dat was op de vrijdag voor het paasweekend. Was meteen m'n langste dag ooit, van 7:00 uur tot 23:00 :D
  maandag 29 november 2010 @ 23:18:07 #157
207863 Obama
Barack Hussein
pi_89325038
Ja ik heb ook een keer urenlang in de file gezeten, dat was koninginnenacht van maastricht naar amsterdam dat was ook een uur of 4.

Ik kwam om 1930 aan terwijl ik er 1600 moest zijn ofzo.
pi_89329877
Over files gesproken... :o
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:46:30 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89331471
Heeft één van jullie trouwens al van die G-Star uitnodiging gebruik gemaakt? Is dat wat, die factory outlet en wat zijn daar de prijzen?
#26 || Luciano da Silva
pi_89344662
Vandaag gebeld met EW. Mij werd verteld dat als ik solliciteer er binnen drie weken contact met mij word opgenomen. Over wachtlijsten mocht er niets gezegd worden. Ook hier werd gezegd dat er geen garantie was dat ik al mijn opgegeven uren ook daadwerkelijk kon werken. Laatste is voor mij nog wel een punt waarop ik twijfel over solliciteren.
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:37:24 #161
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_89345499
Steken jullie je altijd strak in het pak, of kan het ook iets losser?

Het lijkt me wel een leuk bijbaantje naast de studie voor een of twee dagen per week. Flexibiliteit spreekt me wel aan.
Loopt dat allemaal goed bij jullie?
pi_89346099
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:37 schreef Lekiamh het volgende:
Steken jullie je altijd strak in het pak, of kan het ook iets losser?

Het lijkt me wel een leuk bijbaantje naast de studie voor een of twee dagen per week. Flexibiliteit spreekt me wel aan.
Loopt dat allemaal goed bij jullie?
Een pak is wat overdreven, dat heb ik alleen bij mijn sollicitatie gedaan. Ik werk altijd met een nette broek en een overhemd aan.

De flexibiliteit is inderdaad ideaal. Tijdens de afgelopen tentamenperiode bijv. heb ik me een paar weken niet beschikbaar gesteld, daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. De week daarna had ik geen college en kon ik mooi de hele week werken.
pi_89350798
Wow... dus ik krijg weer een smsje dat er morgen nog transporten zijn. Maar ik kan morgen maar tot 11 uur. Had me dus op niet beschikbaar gezet. Maar ik dacht, ach bel gewoon, misschien hebben ze wat tot 11 uur.

Resultaat:
Twee ritjes, Nieuwegein - Houten in een C5... Ennnnnn.. Houten - Rotterdam in een 7 serie (740Li, 4.0, 306pk). :7

Buiten het feit dat ik twee ritjes in 3 uur moet proppen kan mijn dag bij voorbaat niet meer stuk! Niiiice!

[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 01-12-2010 00:42:25 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:04:40 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89350936
Nieuwegein - Houten is maximaal half uur of niet? Houten - Rotterdam duurt dan wel weer iets langer, maar een 7-serie is zeker nice. Plaats je morgen even foto? :9
#26 || Luciano da Silva
pi_89351174
Heb net gekeken, dat ritje Houten - Nieuwegein is inderdaad kort, 7,3km (12 minuten) volgens Google Maps.
Fotootje zal ik morgen zeker even plaatsen. Ik maak ze meestal ook voor mezelf als ik een leuke auto heb. :)

edit: ik moet die eerste nog aftanken, en met een eventueel drukkere spits door het weer zal het misschien nog wel langer duren dan een half uur.
pi_89352411
Hoppa lekker hoor, die 7-serie :D
pi_89358460
Dat zijn de ritjes inderdaad :7
Ik had ook wel zo'n 7-serie willen hebben voor m'n ritje naar Keulen O-)
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:04:17 #168
207863 Obama
Barack Hussein
pi_89359074
Ik heb juist schijtwagens voor morgen, een 107 en een Vivaro.
pi_89361481
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef Obama het volgende:
Ik heb juist schijtwagens voor morgen, een 107 en een Vivaro.
Overmorgen is het misschien omgedraaid. ;)
pi_89361535
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Houten - Rotterdam in een 7 serie (740Li, 4.0, 306pk)
:D

Nice, zelfs met die grafkou van morgen!
pi_89373164
sterkte aan iedereen die moet werken vandaag :{
pi_89374131
Ben nu op weg naar Breda, half 2 sollicitatie :)

Wel een aardig eind met de trein, gelukkig dat het maar eenmalig is :P
pi_89374245
Succes w/
  woensdag 1 december 2010 @ 11:19:29 #174
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_89377437
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:19 schreef Viezze het volgende:
Ben nu op weg naar Breda, half 2 sollicitatie :)

Wel een aardig eind met de trein, gelukkig dat het maar eenmalig is :P
Succes ermee! Als je naar Breda mag kan je er volgens mij wel van uitgaan dat je collega bent. Tenzij je die BMW/Mercedes om een boom heen vouwt.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:31:09 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89377806
Ach, als ik zag hoe mijn sollicitatiegenoot reed, ben je al aangenomen. Dan kan je qua rijstijl vrij weinig meer fout doen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_89381038
Dank allen!

Was een uur te vroeg dus zit nu maar uit verveling koffie te drinken bij de hema :P
pi_89381411
Als je wat eerder naar het kantoor gaat, dan kun je de dames die je verder alleen maar telefonisch spreekt eens goed bekijken ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 13:20:39 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89382359
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef RocketRonny het volgende:
Als je wat eerder naar het kantoor gaat, dan kun je de dames die je verder alleen maar telefonisch spreekt eens goed bekijken ;)
Dat is zeker geen straf, oi oi oi. Eigenlijk jammer dat het met maar één bezoekje aan Breda blijft.. :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_89385504
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat is zeker geen straf, oi oi oi. Eigenlijk jammer dat het met maar één bezoekje aan Breda blijft.. :'(
Ik kwam er nog wel eens, formulier voor de heffingskorting en nog eens voor iets. :P
Die 7 serie was niiice! Vanavond post ik wel even een fotootje.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:47:38 #180
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89386006
Ja ik ga niet vanuit Groningen naar Breda voor een lomp formuliertje :9
#26 || Luciano da Silva
pi_89388741
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef RocketRonny het volgende:
Daar staan ook foto'tjes van op de website :P

Kreeg vanmiddag nog een smsje of ik een Den Haag - Meerkerk wilde doen, maar zat net in college ;(
pi_89389883
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Daar staan ook foto'tjes van op de website :P

Kreeg vanmiddag nog een smsje of ik een Den Haag - Meerkerk wilde doen, maar zat net in college ;(
Goh ik had toch wel wat andere gezichten verwacht bij sommige stemmen :P
pi_89395211
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ja ik ga niet vanuit Groningen naar Breda voor een lomp formuliertje :9
Ik had toen eens in ritje naar ING Breda, en heb een omweggetje gemaakt langs EW. Want idd, voor zo'n formuliertje ga je geen grote afstand afleggen.

Dit was de Beemer vandaag, voor de geïnteresseerden:

pi_89395527
Nice Hojdhopper, trok hij een beetje lekker op :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:44:49 #185
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89396132
Automaat zeker? Heerlijke bak in ieder geval!
#26 || Luciano da Silva
pi_89404254
Aangenomen :D

Rijtest was in een Golf 5, de BMW was weg :P
pi_89406092
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef joppie_saus het volgende:
Automaat zeker? Heerlijke bak in ieder geval!
De eerste persoon die een 7-serie met een handbak heeft moet ik nog tegenkomen :o (die bestaat namelijk niet :* )
pi_89406118
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Viezze het volgende:

Haha, is dat even een tegenvaller? Regio Groningen?
pi_89406866
Vandaag weer 3 Volkswagens gereden!

Tijdje niet gepost, maar vorige weer ook fijn een Range Rover Sport mogen rijden :P Geen foto'tje gemaakt though. Qua power staat nog steeds de XC90 4.4 V8 bovenaan op mijn lijstje
pi_89407262
quote:

nice, welkom *O*
pi_89407839
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef enpe het volgende:
Nice Hojdhopper, trok hij een beetje lekker op :P
Wilde zeker wel! Tank was alleen bijna leeg bij ophalen. En na eens goed doortrekken op de oprit van de snelweg zag ik gewoon het metertje (digitaal dan) zakken. :P De actieradius zakte ook meteen met 5km haha. Heb even 10 liter getankt voor afleveren. Was trouwens voor een directeur met een dikke villa. Touwens, uiteraard een automaat. ;)

Welkom Viezze! Volgende keer in de OP. Regio Groningen neem ik aan?
pi_89409804
Helse dag voor mij. 20 minuten wachten, 15 minuten lopen, en nog eens 25 minuten wachten bij gevoelstemperaturen van -15 is echt niet chill. Tot overmaat van ramp m'n eerste bekeuring in 2 jaar rijbewijs gekregen *O* (leuk, "politie volgen", mag binnenkort 170 euro aftikken). Ook nog 2 keer langs radarcontrole gereden die op dat moment (nog) niet op de radio waren geweest, 1 keer keihard op de rem, 1 totaal niet gezien. Hoop dat die twee nog met een sisser aflopen, anders lekker een maandje voor niks gewerkt.. ^O^
Oja, ook nog een waarschuwing voor bumperkleven terwijl dat gewoon dikke bullshit was. Meneer agent: "dat heb ik niet lang genoeg gezien dus dat blijft bij een waarschuwing". ...die zak wilde me er gewoon niet tussenlaten en dan moet je plekje veroveren! :9
Om positief af te sluiten:
-twee kilometer meer te hard en het was :W 1e punt als beginnend bestuurder;
-vanaf nu ga ik beter opletten en minder doorgassen;
-bij Athlon zo maar precies op tijd gekomen voor de bus! Gisteren 25 minuten in de teringtyfuskou moeten wachten. Eind goed, al goed dan maar!
pi_89410167
Dus je werd gepakt met 29km te hard?

Dat is fiks!
Ik probeer gewoon vrij netjes te rijden, als je hard rijdt en sneller bent verdien je ook alleen maar minder geld :P (Zeker als je bekeuringen vangt ;) )
pi_89410746
Cruisecontrol op een tellersnelheid van 10 boven de max en je zit prima ^O^
Was dat trouwens bij Athlon Almere? Want daar gaan de bussen om de 6 minuten :P
pi_89413005
quote:

Gefeliciteerd!

Wel apart, ze nemen nu mensen aan in Groningen, terwijl ik al 3 weken op rij niet ben gebeld. :')
pi_89413246
Inderdaad wat vreemd, heb zelf ook niet het idee dat het erg druk is in de regio Groningen.

Goed nieuws; vanaf maart de eerste wegen naar 130km/u! *O*
pi_89413580
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef RTS91 het volgende:
Inderdaad wat vreemd, heb zelf ook niet het idee dat het erg druk is in de regio Groningen.

Goed nieuws; vanaf maart de eerste wegen naar 130km/u! *O*
Dat wordt behelpen in al die Polo's Bluemotion die ik altijd toegeworpen krijg :(
pi_89414050
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Dat wordt behelpen in al die Polo's Bluemotion die ik altijd toegeworpen krijg :(
Nou, het is me wel gelukt van Groningen naar Amsterdam. Windkracht 7 over de afsluitdijk, lekker onzuinig rijden, heerlijk! Wat heb ik een hekel aan die auto met z'n verschrikkelijk zuinig afgestelde versnellingen.
pi_89414316
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Haha, is dat even een tegenvaller? Regio Groningen?
Ja dat was wel een tegenvaller, had graag in de BMW gereden :P Maar goed dit was wel lekker simpel, dus had verder weinig te klagen. Regio Groningen inderdaad

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef Fireblast het volgende:

[..]

nice, welkom *O*
Dank!
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Welkom Viezze! Volgende keer in de OP. Regio Groningen neem ik aan?
Ook dank! en inderdaad Groningen :)

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Wel apart, ze nemen nu mensen aan in Groningen, terwijl ik al 3 weken op rij niet ben gebeld. :')
Zal misschien voor volgend jaar zijn? Grote kans dat het steeds rustiger wordt nu toch?

Morgen even VOG aanvragen, en dan zsm aan het werk (maar of het dit jaar nog wat wordt is dus de vraag :P )
pi_89414617
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat was wel een tegenvaller, had graag in de BMW gereden :P Maar goed dit was wel lekker simpel, dus had verder weinig te klagen. Regio Groningen inderdaad

[..]

Dank!

[..]

Ook dank! en inderdaad Groningen :)

[..]

Zal misschien voor volgend jaar zijn? Grote kans dat het steeds rustiger wordt nu toch?

Morgen even VOG aanvragen, en dan zsm aan het werk (maar of het dit jaar nog wat wordt is dus de vraag :P )
Ja, het zal vanaf januari vast wel beter worden, maar ik heb in januari weer tentamens. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')