Bij sommige leasemaatschappijen krijg je een retourenvelop waarmee je het formulier direct moet terugsturen. Bij het afleveren van een huurauto (doe ik regelmatig voor ING) bij een particulier moet je vaak 2 huurovereenkomsten laten tekenen, één voor de klant, en één voor ING. Die huurovereenkomsten kun je ook opsturen naar EW, maar ik geef ze ook wel eens af bij ING Groningen als ik later in dezelfde week nog eens kom.quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
Nice, dan heb ik het goed gedaan. Ik las al wat posts over opsturen naar de leasemij waar je voor reed enzo.. En als je nou bij een particulier aflevert? Wat dan?
Nee dat klopt niet, ik werk ook vanuit amsterdam en ja inderdaad je krijgt vaak korte ritten maar dat betekent ook dat je vaker in het OV zit(vaak meerdere ritten), ik maak zeer zelden dagen van 5 uur mee.quote:Op maandag 29 november 2010 01:55 schreef Keuzer het volgende:
Reken vooral in de randstad op veeleer korte ritten. Dus niet altijd lange dagen maar ook bijvoorbeeld 5 uur. Bovendien komt uit voorgaande topics naar voren dat daar een redelijk lange wachttijd staat voor nieuwe gegadigden. Hikers declareren zelf de daadwerkelijk gewerkte uren. Dus niet verwachte, maar gemaakte reistijd. Hierbij wordt gerekend vanaf het dichtstbijzijnde busstation
Ik heb het zelf als heel tof werk ervaren maar het is zo onvoorspelbaar als maar zijn kan... alleen als je echt een grote beschikbaarheid hebt zul je 3 dagen in de week werken.
Volgens mij proberen ze iedereen toch wel voor een hele dag in te plannen, dat is wel zo voordelig. Ik heb eigenlijk alleen in de (zomer)vakantie wel eens dagen van rond de 5 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef Obama het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, ik werk ook vanuit amsterdam en ja inderdaad je krijgt vaak korte ritten maar dat betekent ook dat je vaker in het OV zit(vaak meerdere ritten), ik maak zeer zelden dagen van 5 uur mee.
Een pak is wat overdreven, dat heb ik alleen bij mijn sollicitatie gedaan. Ik werk altijd met een nette broek en een overhemd aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:37 schreef Lekiamh het volgende:
Steken jullie je altijd strak in het pak, of kan het ook iets losser?
Het lijkt me wel een leuk bijbaantje naast de studie voor een of twee dagen per week. Flexibiliteit spreekt me wel aan.
Loopt dat allemaal goed bij jullie?
Overmorgen is het misschien omgedraaid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef Obama het volgende:
Ik heb juist schijtwagens voor morgen, een 107 en een Vivaro.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Houten - Rotterdam in een 7 serie (740Li, 4.0, 306pk)
Succes ermee! Als je naar Breda mag kan je er volgens mij wel van uitgaan dat je collega bent. Tenzij je die BMW/Mercedes om een boom heen vouwt.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:19 schreef Viezze het volgende:
Ben nu op weg naar Breda, half 2 sollicitatie
Wel een aardig eind met de trein, gelukkig dat het maar eenmalig is
Dat is zeker geen straf, oi oi oi. Eigenlijk jammer dat het met maar één bezoekje aan Breda blijft..quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef RocketRonny het volgende:
Als je wat eerder naar het kantoor gaat, dan kun je de dames die je verder alleen maar telefonisch spreekt eens goed bekijken
Ik kwam er nog wel eens, formulier voor de heffingskorting en nog eens voor iets.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is zeker geen straf, oi oi oi. Eigenlijk jammer dat het met maar één bezoekje aan Breda blijft..![]()
Daar staan ook foto'tjes van op de websitequote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef RocketRonny het volgende:
Als je wat eerder naar het kantoor gaat, dan kun je de dames die je verder alleen maar telefonisch spreekt eens goed bekijken
Goh ik had toch wel wat andere gezichten verwacht bij sommige stemmenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar staan ook foto'tjes van op de website
Kreeg vanmiddag nog een smsje of ik een Den Haag - Meerkerk wilde doen, maar zat net in college
Ik had toen eens in ritje naar ING Breda, en heb een omweggetje gemaakt langs EW. Want idd, voor zo'n formuliertje ga je geen grote afstand afleggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ja ik ga niet vanuit Groningen naar Breda voor een lomp formuliertje
De eerste persoon die een 7-serie met een handbak heeft moet ik nog tegenkomenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef joppie_saus het volgende:
Automaat zeker? Heerlijke bak in ieder geval!
Haha, is dat even een tegenvaller? Regio Groningen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Viezze het volgende:
Aangenomen
Rijtest was in een Golf 5, de BMW was weg
nice, welkomquote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Viezze het volgende:
Aangenomen
Wilde zeker wel! Tank was alleen bijna leeg bij ophalen. En na eens goed doortrekken op de oprit van de snelweg zag ik gewoon het metertje (digitaal dan) zakken.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef enpe het volgende:
Nice Hojdhopper, trok hij een beetje lekker op
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Viezze het volgende:
Aangenomen
Dat wordt behelpen in al die Polo's Bluemotion die ik altijd toegeworpen krijgquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef RTS91 het volgende:
Inderdaad wat vreemd, heb zelf ook niet het idee dat het erg druk is in de regio Groningen.
Goed nieuws; vanaf maart de eerste wegen naar 130km/u!
Nou, het is me wel gelukt van Groningen naar Amsterdam. Windkracht 7 over de afsluitdijk, lekker onzuinig rijden, heerlijk! Wat heb ik een hekel aan die auto met z'n verschrikkelijk zuinig afgestelde versnellingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Dat wordt behelpen in al die Polo's Bluemotion die ik altijd toegeworpen krijg
Ja dat was wel een tegenvaller, had graag in de BMW geredenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Haha, is dat even een tegenvaller? Regio Groningen?
Dank!quote:
Ook dank! en inderdaad Groningenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Welkom Viezze! Volgende keer in de OP. Regio Groningen neem ik aan?
Zal misschien voor volgend jaar zijn? Grote kans dat het steeds rustiger wordt nu toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wel apart, ze nemen nu mensen aan in Groningen, terwijl ik al 3 weken op rij niet ben gebeld.
Ja, het zal vanaf januari vast wel beter worden, maar ik heb in januari weer tentamens.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat was wel een tegenvaller, had graag in de BMW geredenMaar goed dit was wel lekker simpel, dus had verder weinig te klagen. Regio Groningen inderdaad
[..]
Dank!
[..]
Ook dank! en inderdaad Groningen
[..]
Zal misschien voor volgend jaar zijn? Grote kans dat het steeds rustiger wordt nu toch?
Morgen even VOG aanvragen, en dan zsm aan het werk (maar of het dit jaar nog wat wordt is dus de vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |