abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89381038
Dank allen!

Was een uur te vroeg dus zit nu maar uit verveling koffie te drinken bij de hema :P
pi_89381411
Als je wat eerder naar het kantoor gaat, dan kun je de dames die je verder alleen maar telefonisch spreekt eens goed bekijken ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 13:20:39 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89382359
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef RocketRonny het volgende:
Als je wat eerder naar het kantoor gaat, dan kun je de dames die je verder alleen maar telefonisch spreekt eens goed bekijken ;)
Dat is zeker geen straf, oi oi oi. Eigenlijk jammer dat het met maar één bezoekje aan Breda blijft.. :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_89385504
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat is zeker geen straf, oi oi oi. Eigenlijk jammer dat het met maar één bezoekje aan Breda blijft.. :'(
Ik kwam er nog wel eens, formulier voor de heffingskorting en nog eens voor iets. :P
Die 7 serie was niiice! Vanavond post ik wel even een fotootje.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:47:38 #180
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89386006
Ja ik ga niet vanuit Groningen naar Breda voor een lomp formuliertje :9
#26 || Luciano da Silva
pi_89388741
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef RocketRonny het volgende:
Daar staan ook foto'tjes van op de website :P

Kreeg vanmiddag nog een smsje of ik een Den Haag - Meerkerk wilde doen, maar zat net in college ;(
pi_89389883
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Daar staan ook foto'tjes van op de website :P

Kreeg vanmiddag nog een smsje of ik een Den Haag - Meerkerk wilde doen, maar zat net in college ;(
Goh ik had toch wel wat andere gezichten verwacht bij sommige stemmen :P
pi_89395211
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ja ik ga niet vanuit Groningen naar Breda voor een lomp formuliertje :9
Ik had toen eens in ritje naar ING Breda, en heb een omweggetje gemaakt langs EW. Want idd, voor zo'n formuliertje ga je geen grote afstand afleggen.

Dit was de Beemer vandaag, voor de geïnteresseerden:

pi_89395527
Nice Hojdhopper, trok hij een beetje lekker op :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:44:49 #185
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89396132
Automaat zeker? Heerlijke bak in ieder geval!
#26 || Luciano da Silva
pi_89404254
Aangenomen :D

Rijtest was in een Golf 5, de BMW was weg :P
pi_89406092
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef joppie_saus het volgende:
Automaat zeker? Heerlijke bak in ieder geval!
De eerste persoon die een 7-serie met een handbak heeft moet ik nog tegenkomen :o (die bestaat namelijk niet :* )
pi_89406118
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Viezze het volgende:

Haha, is dat even een tegenvaller? Regio Groningen?
pi_89406866
Vandaag weer 3 Volkswagens gereden!

Tijdje niet gepost, maar vorige weer ook fijn een Range Rover Sport mogen rijden :P Geen foto'tje gemaakt though. Qua power staat nog steeds de XC90 4.4 V8 bovenaan op mijn lijstje
pi_89407262
quote:

nice, welkom *O*
pi_89407839
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef enpe het volgende:
Nice Hojdhopper, trok hij een beetje lekker op :P
Wilde zeker wel! Tank was alleen bijna leeg bij ophalen. En na eens goed doortrekken op de oprit van de snelweg zag ik gewoon het metertje (digitaal dan) zakken. :P De actieradius zakte ook meteen met 5km haha. Heb even 10 liter getankt voor afleveren. Was trouwens voor een directeur met een dikke villa. Touwens, uiteraard een automaat. ;)

Welkom Viezze! Volgende keer in de OP. Regio Groningen neem ik aan?
pi_89409804
Helse dag voor mij. 20 minuten wachten, 15 minuten lopen, en nog eens 25 minuten wachten bij gevoelstemperaturen van -15 is echt niet chill. Tot overmaat van ramp m'n eerste bekeuring in 2 jaar rijbewijs gekregen *O* (leuk, "politie volgen", mag binnenkort 170 euro aftikken). Ook nog 2 keer langs radarcontrole gereden die op dat moment (nog) niet op de radio waren geweest, 1 keer keihard op de rem, 1 totaal niet gezien. Hoop dat die twee nog met een sisser aflopen, anders lekker een maandje voor niks gewerkt.. ^O^
Oja, ook nog een waarschuwing voor bumperkleven terwijl dat gewoon dikke bullshit was. Meneer agent: "dat heb ik niet lang genoeg gezien dus dat blijft bij een waarschuwing". ...die zak wilde me er gewoon niet tussenlaten en dan moet je plekje veroveren! :9
Om positief af te sluiten:
-twee kilometer meer te hard en het was :W 1e punt als beginnend bestuurder;
-vanaf nu ga ik beter opletten en minder doorgassen;
-bij Athlon zo maar precies op tijd gekomen voor de bus! Gisteren 25 minuten in de teringtyfuskou moeten wachten. Eind goed, al goed dan maar!
pi_89410167
Dus je werd gepakt met 29km te hard?

Dat is fiks!
Ik probeer gewoon vrij netjes te rijden, als je hard rijdt en sneller bent verdien je ook alleen maar minder geld :P (Zeker als je bekeuringen vangt ;) )
pi_89410746
Cruisecontrol op een tellersnelheid van 10 boven de max en je zit prima ^O^
Was dat trouwens bij Athlon Almere? Want daar gaan de bussen om de 6 minuten :P
pi_89413005
quote:

Gefeliciteerd!

Wel apart, ze nemen nu mensen aan in Groningen, terwijl ik al 3 weken op rij niet ben gebeld. :')
pi_89413246
Inderdaad wat vreemd, heb zelf ook niet het idee dat het erg druk is in de regio Groningen.

Goed nieuws; vanaf maart de eerste wegen naar 130km/u! *O*
pi_89413580
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef RTS91 het volgende:
Inderdaad wat vreemd, heb zelf ook niet het idee dat het erg druk is in de regio Groningen.

Goed nieuws; vanaf maart de eerste wegen naar 130km/u! *O*
Dat wordt behelpen in al die Polo's Bluemotion die ik altijd toegeworpen krijg :(
pi_89414050
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Dat wordt behelpen in al die Polo's Bluemotion die ik altijd toegeworpen krijg :(
Nou, het is me wel gelukt van Groningen naar Amsterdam. Windkracht 7 over de afsluitdijk, lekker onzuinig rijden, heerlijk! Wat heb ik een hekel aan die auto met z'n verschrikkelijk zuinig afgestelde versnellingen.
pi_89414316
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Haha, is dat even een tegenvaller? Regio Groningen?
Ja dat was wel een tegenvaller, had graag in de BMW gereden :P Maar goed dit was wel lekker simpel, dus had verder weinig te klagen. Regio Groningen inderdaad

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef Fireblast het volgende:

[..]

nice, welkom *O*
Dank!
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Welkom Viezze! Volgende keer in de OP. Regio Groningen neem ik aan?
Ook dank! en inderdaad Groningen :)

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Wel apart, ze nemen nu mensen aan in Groningen, terwijl ik al 3 weken op rij niet ben gebeld. :')
Zal misschien voor volgend jaar zijn? Grote kans dat het steeds rustiger wordt nu toch?

Morgen even VOG aanvragen, en dan zsm aan het werk (maar of het dit jaar nog wat wordt is dus de vraag :P )
pi_89414617
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat was wel een tegenvaller, had graag in de BMW gereden :P Maar goed dit was wel lekker simpel, dus had verder weinig te klagen. Regio Groningen inderdaad

[..]

Dank!

[..]

Ook dank! en inderdaad Groningen :)

[..]

Zal misschien voor volgend jaar zijn? Grote kans dat het steeds rustiger wordt nu toch?

Morgen even VOG aanvragen, en dan zsm aan het werk (maar of het dit jaar nog wat wordt is dus de vraag :P )
Ja, het zal vanaf januari vast wel beter worden, maar ik heb in januari weer tentamens. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')